2024-03-14, 16:46
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
r Masked singer....

-ett barnprogram som gillas av vissa vuxna utan smak fr musik och klder?

Jag har alltid trott att Masked singer r ett barnprogram, blev fga frvnad att trden r s stor om detta program.
Citera
2024-03-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreosot
Jag kan sga att den listan stmmer till liten del.
Dock s har jag en lista som bara r verifierad till max 30% s den tnker jag inte slppa.
Om jag inte fr den verifierad innan programmet snds s blir det ingen lista frn mig i r pg.a jag vill vara minst 90% sker.

Lck den inte s kan du brja bli lite vettig istllet fr att frstra fr andra!
Citera
2024-03-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Halva njet r ju att veta vem det r s man kan frljliga fjantarna som ska ltsas gissa.

Dom ltsas inte gissa, vnligen sluta sprid falsk information.
Citera
2024-03-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag har alltid trott att Masked singer r ett barnprogram, blev fga frvnad att trden r s stor om detta program.

Melodifestivalen r ocks ett barnprogram, kryllar av barnsliga personer p Flashback!
Citera
2024-03-14, 18:19
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Oj. Var tvungen att googla vilka vissa va.

Finns vl nn som vart p inspelningarna hr i trden som kan bekrfta om listan stmmer eller ej?
Citera
2024-03-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Det R ett barnprogram!
Citera
2024-03-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Finns vl nn som vart p inspelningarna hr i trden som kan bekrfta om listan stmmer eller ej?

Publiken fr aldrig se vilka som gmmer sig under maskerna. Och det r inte helt ltt att gissa vilka det kan tnkas vara utifrn att bara hra dom sjunga
Citera
2024-03-14, 19:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det R ett barnprogram!

Visst r Masked singer ett barnprogram, men det kallas "familjeprogram" p samma stt som barnprogrammet Fngarna p fortet och barnprogrammet Gladiatorena gjorde p sin tid.

Grejen r den att man tittar p det tillsammans med sina minderriga barn fr att f en familjesammanhllning. Ingen normal vuxen person utan minderriga barn tittar p Masked singer.
Citera
2024-03-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Visst r Masked singer ett barnprogram, men det kallas "familjeprogram" p samma stt som barnprogrammet Fngarna p fortet och barnprogrammet Gladiatorena gjorde p sin tid.

Grejen r den att man tittar p det tillsammans med sina minderriga barn fr att f en familjesammanhllning. Ingen normal vuxen person utan minderriga barn tittar p Masked singer.

Exakt!
Citera
2024-03-14, 19:04
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SassySphinx
Publiken fr aldrig se vilka som gmmer sig under maskerna. Och det r inte helt ltt att gissa vilka det kan tnkas vara utifrn att bara hra dom sjunga

Aha! Har det alltid vart s? Isfall r det ju nn i produktionen som lcker
Citera
2024-03-14, 20:00
Medlem
nottoptext69s avatar
Jag tror att listan r fake.
Citera
2024-03-14, 21:07
Medlem
Bill-Lunds avatar
Allt med Masked Singer luktar runk from here to high heaven.

Ett gng meningslsa kndisar som figurerar i kvllspressen vareviga dag ska gissa vilken annan slaskkndis som dljer sig under en maskeraddrkt hmtad frn en bttre bemedlad familjs barnkalas.

Tv4 sparkar kompetent och omtyckt personal fr att ha rd att prodda denna smrja som bara ostbgesvullande ldvinshinkande epadunxraggare har behllning av.

Vrsta varianten av "svensk kultur", tvi vale!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in