2024-03-14, 16:46
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Är Masked singer....

-ett barnprogram som gillas av vissa vuxna utan smak för musik och kläder?

Jag har alltid trott att Masked singer är ett barnprogram, blev föga förvånad att tråden är så stor om detta program.
Citera
2024-03-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreosot
Jag kan säga att den listan stämmer till liten del.
Dock så har jag en lista som bara är verifierad till max 30% så den tänker jag inte släppa.
Om jag inte får den verifierad innan programmet sänds så blir det ingen lista från mig i år pg.a jag vill vara minst 90% säker.

Läck den inte så kan du börja bli lite vettig istället för att förstöra för andra!
Citera
2024-03-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Halva nöjet är ju att veta vem det är så man kan förlöjliga fjantarna som ska låtsas gissa.

Dom låtsas inte gissa, vänligen sluta sprid falsk information.
Citera
2024-03-14, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag har alltid trott att Masked singer är ett barnprogram, blev föga förvånad att tråden är så stor om detta program.

Melodifestivalen är också ett barnprogram, kryllar av barnsliga personer på Flashback!
Citera
2024-03-14, 18:19
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Oj. Var tvungen att googla vilka vissa va.

Finns väl nån som vart på inspelningarna här i tråden som kan bekräfta om listan stämmer eller ej?
Citera
2024-03-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Det ÄR ett barnprogram!
Citera
2024-03-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Finns väl nån som vart på inspelningarna här i tråden som kan bekräfta om listan stämmer eller ej?

Publiken får aldrig se vilka som gömmer sig under maskerna. Och det är inte helt lätt att gissa vilka det kan tänkas vara utifrån att bara höra dom sjunga
Citera
2024-03-14, 19:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det ÄR ett barnprogram!

Visst är Masked singer ett barnprogram, men det kallas "familjeprogram" på samma sätt som barnprogrammet Fångarna på fortet och barnprogrammet Gladiatorena gjorde på sin tid.

Grejen är den att man tittar på det tillsammans med sina minderåriga barn för att få en familjesammanhållning. Ingen normal vuxen person utan minderåriga barn tittar på Masked singer.
Citera
2024-03-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Visst är Masked singer ett barnprogram, men det kallas "familjeprogram" på samma sätt som barnprogrammet Fångarna på fortet och barnprogrammet Gladiatorena gjorde på sin tid.

Grejen är den att man tittar på det tillsammans med sina minderåriga barn för att få en familjesammanhållning. Ingen normal vuxen person utan minderåriga barn tittar på Masked singer.

Exakt!
Citera
2024-03-14, 19:04
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SassySphinx
Publiken får aldrig se vilka som gömmer sig under maskerna. Och det är inte helt lätt att gissa vilka det kan tänkas vara utifrån att bara höra dom sjunga

Aha! Har det alltid vart så? Isåfall är det ju nån i produktionen som läcker
Citera
2024-03-14, 20:00
Medlem
nottoptext69s avatar
Jag tror att listan är fake.
Citera
2024-03-14, 21:07
Medlem
Bill-Lunds avatar
Allt med Masked Singer luktar runk from here to high heaven.

Ett gäng meningslösa kändisar som figurerar i kvällspressen vareviga dag ska gissa vilken annan slaskkändis som döljer sig under en maskeraddräkt hämtad från en bättre bemedlad familjs barnkalas.

Tv4 sparkar kompetent och omtyckt personal för att ha råd att prodda denna smörja som bara ostbågesvullande lådvinshinkande epadunxraggare har behållning av.

Värsta varianten av "svensk kultur", tvi vale!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in