2024-03-14, 07:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Undrar hur Götet resonerar nu när man gått bet på alla sina tilltänkta nyförvärv. Ska man panikvärva in någon nu eller ska man vänta till sommaren och panikvärva då istället?
Kan ju bli jobbigt om klubben är i gungning och WM kanske tröttnat så pass mycket att dom gått från ord till handling. Missnöjet lär ju bubbla konstant under ytan än med tanke på hur länge klubben nu suttit fast i gropen dom grävde åt sig själv. Det går bara att skylla på tidigare så pass länge innan det börjar bli lite pinsamt.

För att dra en parallel kan jag säga att när Berntsen kom in hade han 4-5 värvningar "redo" där typ 4 tittade på tabell läget och drog sig ur direkt. Då hade vi ändå betydligt mycket mer pengar på banken än vad dom har på baksidan. Nej, detta kan nog bli jobbigt. Dom får sätta sin tilltro till akademin.
2024-03-14, 08:38
Medlem
bananjuices avatar
Hur var det med fiskrens? Läste att man ruttnat och avsatt valberedningen nu på årsmötet. Hoppas för bekanta som har det dåliga omdömet att hålla på den klubben att det blir någon rätsida på det, men känns som det är en bit kvar?
2024-03-14, 08:50
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Hur var det med fiskrens? Läste att man ruttnat och avsatt valberedningen nu på årsmötet. Hoppas för bekanta som har det dåliga omdömet att hålla på den klubben att det blir någon rätsida på det, men känns som det är en bit kvar?
Den största frågan är väl om dom väljer att pissa i poolen efter dom lyckats rena vattnet igen. Dom var ju på gång att få bitarna på plats när Farnerud rattade skutan, men honom sparkade dom.
2024-03-14, 14:01
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag har sett en handfull av matcher med honom. Vi kan väl börja med att konstatera att det är en högermittfältare och ingen jävla vänsterback som Expressen fått för sig. Jag skulle nog säga att han är on-par med Mikkelsen, kanske snäppet under, när Mikkelsen fortfarande spelade i Norge. Ganska klart sämre än Gulliksen i mitt tycke dock.

Intressant att man hittat plats till en till norrman, vem är påväg ut må tro? Måste ju vara Modesto?
Du tror inte han drar i sommar isåfall när de lite roligare fönstrena är öppna? Salernitana bl.a. var väl ändå framme o nosade på honom.
2024-03-14, 14:05
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Du tror inte han drar i sommar isåfall när de lite roligare fönstrena är öppna? Salernitana bl.a. var väl ändå framme o nosade på honom.
Jag vet inte, men utlänningskvoten är ju fylld sedan länge och jag tror inte man värvar in Edh för 5(?) mille för att sedan spela honom out of pocket och bumpa någon av de 9 som nu får vara med i matchtruppen.
2024-03-14, 14:47
Medlem
Citat:
Dom var ju på gång att få bitarna på plats när Farnerud rattade skutan

2024-03-14, 15:20
Avslutad
Citat:
Kan ju bli jobbigt om klubben är i gungning och WM kanske tröttnat så pass mycket att dom gått från ord till handling. Missnöjet lär ju bubbla konstant under ytan än med tanke på hur länge klubben nu suttit fast i gropen dom grävde åt sig själv. Det går bara att skylla på tidigare så pass länge innan det börjar bli lite pinsamt.

För att dra en parallel kan jag säga att när Berntsen kom in hade han 4-5 värvningar "redo" där typ 4 tittade på tabell läget och drog sig ur direkt. Då hade vi ändå betydligt mycket mer pengar på banken än vad dom har på baksidan. Nej, detta kan nog bli jobbigt. Dom får sätta sin tilltro till akademin.

De borde inte fått kalla fötter när man ville satsa på unga spelare när Poya rattade. Istället tvärbromsade de, anställde Roland Nilsson och började med hemvändarspåret när de flesta av hemvändarna var för gamla. Nu har det kommit att bita dem i röven, ordentligt.

Jag hade varit orolig som supporter till götet, man går mot en säsong där man harvar på nedre halvan igen.
2024-03-14, 15:32
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
De borde inte fått kalla fötter när man ville satsa på unga spelare när Poya rattade. Istället tvärbromsade de, anställde Roland Nilsson och började med hemvändarspåret när de flesta av hemvändarna var för gamla. Nu har det kommit att bita dem i röven, ordentligt.

Jag hade varit orolig som supporter till götet, man går mot en säsong där man harvar på nedre halvan igen.

Det är överhängande risk att de till och med får däng av oss imorgon...
2024-03-14, 15:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasoRocchi
Jasså, du tyckte inte att det såg betydligt bättre ut då?
2024-03-14, 16:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Jag har sett en handfull av matcher med honom. Vi kan väl börja med att konstatera att det är en högermittfältare och ingen jävla vänsterback som Expressen fått för sig. Jag skulle nog säga att han är on-par med Mikkelsen, kanske snäppet under, när Mikkelsen fortfarande spelade i Norge. Ganska klart sämre än Gulliksen i mitt tycke dock.

Intressant att man hittat plats till en till norrman, vem är påväg ut må tro? Måste ju vara Modesto?

Tack. Jävligt märkligt att expressen skriver han är ytterback ja.

Vi skulle ju ta in någon ytterback? Kanske inte blir något med det då!

Läste att både Salernitana och Hatayspor jagat Modesto så gissar det är han som lämnar.
2024-03-14, 17:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tack. Jävligt märkligt att expressen skriver han är ytterback ja.

Vi skulle ju ta in någon ytterback? Kanske inte blir något med det då!

Läste att både Salernitana och Hatayspor jagat Modesto så gissar det är han som lämnar.
Ingen Gulliksen direkt.

Klasskillnad
2024-03-14, 17:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ingen Gulliksen direkt.

Klasskillnad

Se hur stor i truten du är efter söndag Kukräven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera