2024-03-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Nej, det är nog amatörer som agerar.

Jo för det mesta är det som du säger amatörer som agerar.

Nyligen fick jag reda på vad alla dessa gang stalkare har gemensamt förutom att dom gillar att trakassera targeted individuals.

Det verkar som om alla gang stalkare antagligen är satanister eller medlemmar i ett häx coven och dom uttrycker alltid ett hat mot kristendomen.

Och det är alltid samma tjat om att man måste acceptera homosexuella och orsaken till att dom föredrar satanism är att kristendomen är så fruktansvärt intolerant mot homosexuella 😆

Vilken jävla häst skit dom försöker smörja in våra öron med jag menar alla världsreligioner fördömer homosexualitet så vad är då så speciellt med att kristendomen gör det!?
Citera
2024-03-13, 23:07
Medlem
Citat:
Menar du att myndigheter trakasserar dårar m.h.a. gs?

Du kan vara säker på att de kört register mot dårar, rasister, muslimvänner, romregister, kritiker mot statens contonaåtgärder, föräldrar tiill tvångsomhändertagna osv.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-03-13 kl. 23:10.
Citera
2024-03-14, 01:36
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du kan vara säker på att de kört register mot dårar, rasister, muslimvänner, romregister, kritiker mot statens contonaåtgärder, föräldrar tiill tvångsomhändertagna osv.
Övervakning kan jag förstå, men inte att de skulle bedriva gang stalking mot dårar.
Citera
2024-03-14, 13:03
Medlem
Citat:

Det konstiga är att nästan alla gang stalkare som man har lyckats känna lite bättre alla erkänner sig till någon ockult filosofi eller religion typ The satanic temple eller någon häx wicca coven 🤔

Är det här en slump?

Jag tror inte att det är en slump🤔
, Jag tror att alla gang stalkare mer eller mindre dyrkar satan finns många olika typer av ockult satanism precis som det finns många inriktningar inom kristendomen men dom dyrkar alla samma gud🙄
Citera
2024-03-14, 14:10
Medlem
Citat:
Övervakning kan jag förstå, men inte att de skulle bedriva gang stalking mot dårar.

Jag sa att de listas. Resten kommer per automatik. Vem vill ha en pedofil eller dåre i sitt grannskap? Någon vars bostad du sedan kan lägga skambud på.

Vad nätverken marknadsför sig med inbördes och verkligheten skiljer sig dock åt. De har rekryterat folk i alla miljöer vilket innebär art de har en hel del lycksökare i form av inbrottstjuvar, pundare och halickar.. Klart nätverken behöver absoluta mongon och hatobjekt som fredlösa för att kunna motivera sig själva.
Senast redigerad av Signalspaning 2024-03-14 kl. 14:13.
Citera
2024-03-14, 14:16
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Jag sa att de listas. Resten kommer per automatik. Vem vill ha en pedofil eller dåre i sitt grannskap? Någon vars bostad du sedan kan lägga skambud på.

Vad nätverken marknadsför sig med inbördes och verkligheten skiljer sig dock åt. De har rekryterat folk i alla miljöer vilket innebär art de har en hel del lycksökare i form av inbrottstjuvar, pundare och halickar.. Klart nätverken behöver absoluta mongon och hatobjekt som fredlösa för att kunna motivera sig själva.
Så myndigheter utnyttjar lokala nätverk för övervakning, förser dem med resurser som sedan används för att trakassera instabila oönskade personer?
Citera
2024-03-14, 14:25
Medlem
Citat:
Så myndigheter utnyttjar lokala nätverk för övervakning, förser dem med resurser som sedan används för att trakassera instabila oönskade personer?

Staten står för krypterade intranät i stil med SGSI som sedan kopplas ihop med internationella sammarbetspartners nät ATIX (Automated Trusted Information Exchange Network)
RISS (Regional Information Sharing Systems)

De ovan nämnda amerikansks systemen sägs innehålla en watchlist över definierade och odefinierade måltavlor där GPS position anges samt data från hackade enheter. Teknik som sks ha lagts upp är bla datavläsning genom Stimgray basstationer och hemlig kameraövervakning som inloggade kan följa.
Citera
2024-03-14, 19:05
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Staten står för krypterade intranät i stil med SGSI som sedan kopplas ihop med internationella sammarbetspartners nät ATIX (Automated Trusted Information Exchange Network)
RISS (Regional Information Sharing Systems)

De ovan nämnda amerikansks systemen sägs innehålla en watchlist över definierade och odefinierade måltavlor där GPS position anges samt data från hackade enheter. Teknik som sks ha lagts upp är bla datavläsning genom Stimgray basstationer och hemlig kameraövervakning som inloggade kan följa.
Stingray-enheter, även kända som IMSI-catchers, är övervakningsverktyg som används av brottsbekämpande myndigheter och underrättelsetjänster för att efterlikna en mobiltelefontorn och därmed fånga upp mobiltelefonkommunikation i dess närhet. De kan användas för att spåra platsen för mobiltelefoner, avlyssna samtal och textmeddelanden, samt samla in annan data som överförs av mobiltelefoner.

ATIX är en plattform som syftar till att underlätta automatiserat utbyte av betrodd information mellan myndigheter, organisationer och andra enheter som är involverade i brottsbekämpning, säkerhet och krishantering. Målet med ATIX är att förbättra informationsflödet och samarbetet i syfte att förebygga, undersöka och svara på brott och säkerhetshot effektivare. Genom att använda ATIX kan medlemsorganisationerna få tillgång till viktig information i realtid, vilket möjliggör snabbare och mer informerade beslut. Plattformen kan hantera en mängd olika informationstyper, från underrättelserapporter till varningar om potentiella hot.

RISS är ett program som består av en serie regionala informationsdelningscentrum som tjänar brottsbekämpande byråer över hela USA. RISS-centrumen stödjer utbyte av underrättelseinformation och operativ samverkan mellan olika myndigheter på lokal, statlig, federal och till och med internationell nivå. Målet med RISS är att stärka brottsbekämpningens och allmänhetens säkerhetsansträngningar genom att tillhandahålla tjänster som informationsdelning, utbildningsprogram, tekniskt stöd och resurser för att bekämpa brottslighet och terrorism.
Tack för detta! Jag visste att man gjorde detta men har tills nu inte förstått hur. Är det allmänt förekommande att mobila IMSI-catchers dirigeras omkring i större antal?
Citera
2024-03-16, 19:04
Medlem
Citat:

Det kan hända att det är så i vissa fall.

Men jag har nu kommit så pass långt i sökande efter svar om vem eller vilka som ligger bakom min gang stalking.

Det är nämligen så att ett coven som har anknytning till min före detta hemkommun verkar ligga bakom min gang stalking

Kan hända att andra förföljs av andra orsaker men i mitt fall är det definitivt en ockult religiös orsak.

Kommer inte längre i min undersökning om det inte finns någon annan här som är förföljd av ockulta coven?
Senast redigerad av Anders43J 2024-03-16 kl. 19:08.
Citera
2024-03-19, 11:35
Medlem
fellowvessels avatar
När det är på det viset att det alltid är 50% chans att 1 verklighet är en simulation så blir min inre Spock arg som fan när osannolika saker som t.ex gangstalking bortförklaras som nonsens & sjukdom när de faktiskt är möjliga.

Jag tror matrix teorin kan förklara en hel del av detta fenomen, det är knappast syjuntor & tupperware grupper som sitter & kokar ihop vad de ska hitta på med vissa förvirrade. Tänk en verklighet med massor av små inpluggade vägglöss som kan byta skepnad, höra tankar gå i luften med mer.

Med det sagt så finns den en klunga som är sura & är otrevliga och 1 klunga som hämnas eller protesterar genom att bland annat varva motorn på sina fordon i bostads-tätbebyggelse av alla plaster (snälla häng er pappskallar) och smälla i dörrar & har lite tomtar på loftet generellt.

Sen finns det 1 klunga/hive cluster som är sura & gillar att blända med trick & vet vad man ska tänka innan man tänker det & kan säga säga flera saker samtidigt om man tänker tillbaka ett par sekunder på vad som sades, lite som Galadriel i sagan om ringen, jag kallar det "zip-språket" internt.

Jag har själv inte blivit typiskt gangstalkad direkt kan jag tillägga men jag tror på majoriteten som påstår sig ha upplevt det eller åtminstone så vet jag att det är möjligt.

edit 1 miljard där som vanligt lol förlåt.
Senast redigerad av fellowvessel 2024-03-19 kl. 11:44.
Citera
2024-03-19, 14:26
Medlem
Jag är själv utsatt. Och jag vet av några av personerna som gör detta mot mig. Jag upplever v2k av några som hatar mig och mer än så. Bor för övrigt i Umeå om någon vill pma
Citera
2024-03-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Jag är själv utsatt. Och jag vet av några av personerna som gör detta mot mig. Jag upplever v2k av några som hatar mig och mer än så. Bor för övrigt i Umeå om någon vill pma

Du är utsatt för ockult gang stalking.

V2k är inget annat än att dom har lyckats infiltrera ditt undermedvetna till den grad att dom har skapat en länk mellan dig och dom därför kan dom skicka meddelande direkt in i din hjärna.

Du måste bryta länken så att dom inte kommer in.

Jag har lyckats göra det en gång när dom utsatte mig för enorm smärta kändes som om hela skallen skulle brinna upp ibland, metoderna jag använde var inget märkvärdigt typ regelbunden bön.

När jag lyckades bryta länken så drabbades hela
huset jag bor i av strömavbrott det är väldigt mäktiga besvärjelser som kan vara svåra att bryta om man inte gör på rätt sätt men framförallt viktigaste ge aldrig upp👍

Har du någon aning om vem som ligger bakom? Är det nära släkt eller före detta vänner?
Senast redigerad av Anders43J 2024-03-20 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in