Citat:
Ursprungligen postat av
AskMeAboutJesus
Så är det, man märker skillnaden. Det var länge sedan jag upplevde mig som ett mål senast, men efter inträdet i NATO upplever jag mystiska manövrer kring mig igen. Det är ganska känt att jag tillskriver NATO mordet på Olof Palme ...
https://iesho.blogspot.com/2020/06/60-yggdrasilgruppen.html
... och det kan vara MÖP-personer den här gången.
USA och dussintals andra länder har har fri informationstillgång till intranäten som används av myndigheter, underrättelsetjänsten och angiverinätverk bland civilbefolkningen. Flödet går även omvänt från de andra systemen till det svenska.
Nu är jag ju en av dem härinne som har sett systemet användas av dem så jag kan berätta att det är fullt positionsbaserat. Systemet visar civila i nätverken, definierade oddiefinierade målpersoner, skyddsobjekt.
De kan inleda tvåvägschat med varandra, skicka högtalesmedelanden runt målobjekt, spara eller blockera varandra eller målobjekt för när de inte befinner aig i närheten, vidare finns ett flöde med målobjekts inlägg i sociala medier, SMS, skärmbildskopiering och keylogger. I vissa länder är systemet kopplade till automatisk ansiktsigenkänning genom övervakningskameror, trafikkameror, uttagsautomater, och kamerasystemen på bussar och tåg.
Doch visar inte systemen operatörer, underrättelseofficerare och i viss begränsing rekryterare och underhållshandläggare. Säkerhetspolisen är också separerade men kan ända ha polisinformatörer eller fängelsegolare inbyggda inom angiverinätverken. Dock brukar säkerhetspolisen ofta sätta upp hemlig kameraövervakning och rumsavlyssning åt den millitära, civila, internationella underrättelsen.
Det skkljer sig åt vart olika länder placerat dessa. En del länder har dem under UD medan andra bakat in allt under den millitära inkluderat. säkerhetspolisen. En del har inrättat byråer medan andra försöker agera genom en gråzon utan regulationer eller insynsmöjligheter.
Många härinne har de under “dårsektiionen”