Citat:
Om man får gissa bor rosalotus i en kommunal hyresrätt som tar in soc-fall, stökiga grannar hör då snarare till vanligheterna och är ingen fruktansvärd otur. Har själv bott i kommunal hyresrätt i samband med studier och känner igen både fester/hög musik och övriga oljud som rosalotus beskriver. Men inte någon gång trodde jag så mycket om mig själv att det skulle vara för min skull som dessa oljud skedde (eller att grannarna skulle vara satanister).
Skulle nog påstå att det är normalreaktionen för burdusa personer. Ganska få människor uppskattar att bli tillsagda.
Skulle nog påstå att det är normalreaktionen för burdusa personer. Ganska få människor uppskattar att bli tillsagda.
Bor i en lägenhet som ägs av en privat hyresvärd. Innan jag förstod att jag var utsatt för organiserade trakasserier så skulle inte jag heller tro att grannarna medvetet gick in för att störa just mig, skulle ha reagerat precis som du om någon annan påstod detta, så din analys av det hela är normal för någon som själv aldrig blivit utsatt och inte är insatt i hur gangstalking-programmet fungerar. Nu vet jag dock bättre, och kan utan tvekan säga att grannarna är s k perps (perpetrators of gangstalking). En av dem, tidigare vaktmästare här, erkände till och med sin inblandning direkt till mig. Har berättat om det tidigare här i tråden. Strax efter att jag skrev om detta flyttade han ut ur sin lägenhet och har inte synts till sedan dess. Min gissning är att han gick för långt, gjorde något som han inte skulle göra i o m erkännandet, och blev borttagen ur gänget som trakasserar mig.
Självklart är de satanister. De visar detta öppet. De har fester på speciella datum som anses vara satanistiska högtider och spökar ut sig på deras typiska (som för mig bara ser löjligt och barnsligt ut) sätt. Flertalet av deras attacker mot mig inkluderar satanistisk och ockult symbolik och numerologi. Vissa gangstalkers visar öppet att de är satanister, andra döljer att de egentligen är satanister, ytterligare andra kanske inte alls är satanister utan är inblandade i detta ändå.
För en vanlig person (ej TI) så kan upplevelser med störande grannar inte klassas som organiserad brottslighet riktad mot en enskild individ, men för någon som mig som vet utan minsta tvivel att gangstalking existerar och används mot mig personligen så är dessa grannar betalda gangstalkers som gör saker medvetet för att störa mig.
Det hjälper inte att säga till. De fortsätter istället med ökad kraft då. Vad som däremot hjälper ibland är att spela in noise campaigns på mobilens ljudinspelningsapp. Gör jag det så minskar ljuden nästan direkt och ibland upphör de också helt. Detta beror på att de har min mobil under ständig bevakning och kan se att jag börjar spela in, därför dämpar de sig så att jag inte ska ha alltför många uppenbara bevis mot dem samlade i mobilen.
Som jag skrivit tidigare: Enbart störande grannar är inget tecken på gangstalking. Däremot så är alla mina kombinerade erfarenheter under massor av år ett tydligt tecken på det. Det går inte att plocka ut en enskild händelse och försöka göra en analys eller en tolkning, man måste ha en övergripande helhetsbild som sträcker sig över lång tid för att kunna uttala sig korrekt om detta.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-05 kl. 11:08.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-05 kl. 11:08.