2017-12-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Om man får gissa bor rosalotus i en kommunal hyresrätt som tar in soc-fall, stökiga grannar hör då snarare till vanligheterna och är ingen fruktansvärd otur. Har själv bott i kommunal hyresrätt i samband med studier och känner igen både fester/hög musik och övriga oljud som rosalotus beskriver. Men inte någon gång trodde jag så mycket om mig själv att det skulle vara för min skull som dessa oljud skedde (eller att grannarna skulle vara satanister).

Skulle nog påstå att det är normalreaktionen för burdusa personer. Ganska få människor uppskattar att bli tillsagda.

Bor i en lägenhet som ägs av en privat hyresvärd. Innan jag förstod att jag var utsatt för organiserade trakasserier så skulle inte jag heller tro att grannarna medvetet gick in för att störa just mig, skulle ha reagerat precis som du om någon annan påstod detta, så din analys av det hela är normal för någon som själv aldrig blivit utsatt och inte är insatt i hur gangstalking-programmet fungerar. Nu vet jag dock bättre, och kan utan tvekan säga att grannarna är s k perps (perpetrators of gangstalking). En av dem, tidigare vaktmästare här, erkände till och med sin inblandning direkt till mig. Har berättat om det tidigare här i tråden. Strax efter att jag skrev om detta flyttade han ut ur sin lägenhet och har inte synts till sedan dess. Min gissning är att han gick för långt, gjorde något som han inte skulle göra i o m erkännandet, och blev borttagen ur gänget som trakasserar mig.

Självklart är de satanister. De visar detta öppet. De har fester på speciella datum som anses vara satanistiska högtider och spökar ut sig på deras typiska (som för mig bara ser löjligt och barnsligt ut) sätt. Flertalet av deras attacker mot mig inkluderar satanistisk och ockult symbolik och numerologi. Vissa gangstalkers visar öppet att de är satanister, andra döljer att de egentligen är satanister, ytterligare andra kanske inte alls är satanister utan är inblandade i detta ändå.

För en vanlig person (ej TI) så kan upplevelser med störande grannar inte klassas som organiserad brottslighet riktad mot en enskild individ, men för någon som mig som vet utan minsta tvivel att gangstalking existerar och används mot mig personligen så är dessa grannar betalda gangstalkers som gör saker medvetet för att störa mig.

Det hjälper inte att säga till. De fortsätter istället med ökad kraft då. Vad som däremot hjälper ibland är att spela in noise campaigns på mobilens ljudinspelningsapp. Gör jag det så minskar ljuden nästan direkt och ibland upphör de också helt. Detta beror på att de har min mobil under ständig bevakning och kan se att jag börjar spela in, därför dämpar de sig så att jag inte ska ha alltför många uppenbara bevis mot dem samlade i mobilen.

Som jag skrivit tidigare: Enbart störande grannar är inget tecken på gangstalking. Däremot så är alla mina kombinerade erfarenheter under massor av år ett tydligt tecken på det. Det går inte att plocka ut en enskild händelse och försöka göra en analys eller en tolkning, man måste ha en övergripande helhetsbild som sträcker sig över lång tid för att kunna uttala sig korrekt om detta.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-05 kl. 11:08.
Citera
2017-12-06, 21:30
Medlem
JavierPenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Självklart är de satanister. De visar detta öppet. De har fester på speciella datum som anses vara satanistiska högtider och spökar ut sig på deras typiska (som för mig bara ser löjligt och barnsligt ut) sätt. Flertalet av deras attacker mot mig inkluderar satanistisk och ockult symbolik och numerologi.

Vilka datum? Hur ser utklädnaderna ut? Vad är det för symbolik och numerologi? Vill höra något konkret som du säkert förstår.
Citera
2017-12-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JavierPena
Vilka datum? Hur ser utklädnaderna ut? Vad är det för symbolik och numerologi? Vill höra något konkret som du säkert förstår.

För mig är det mindre intressant att gå igenom exakt vilken symbolik de använder sig av. Men om man vill få mer kunskap om det så är det bara att studera satanism lite mer ingående. Det har jag blivit tvungen att göra för att försöka förstå vad det är som driver dessa personer, hur de tänker och vad som ingår i deras religion. Man kan också upptäcka deras symbolik genom att observera main stream media, musikindustrin, underhållningsbranchen, maktutövning i samhället, allmänt accepterad vetenskap osv ... då allt detta är genomsyrat av samma slags symbolspråk.

Vad jag försöker få fram är att fenomenet gangstalking är som en del av det stora hela, eller som en mindre spegling av vad som görs mot mänskligheten i stort, bara det att attackerna är riktade mot vissa människor som har förmågan att tänka själva, som inte automatiskt underordnar sig auktoriteter, som ifrågasätter den mall utifrån vilken världen i nuläget baserar sig på. Samma individer som ligger bakom maktsystemet i stort ligger också bakom gangstalking-programmet, och allt handlar om kontroll och ett försök att släcka ner de vackra naturliga förmågorna och den sanna mänskligheten som finns inom oss.

Det är min uppfattning att de som sysslar med denna organiserade förföljelse är nästan som slavar under en mörk religion, under trosföretällningar som i grund och botten är falska och designade att ta ifrån oss vår ursprungliga identitet så att vi ska bli som omkringvandrande zombies utan förmåga att blomma ut som de vi verkligen är. Att underordna sig symbolik, vissa siffror och nummerkombinationer, en speciell sorts klädsel etc är ju motsatsen till att vara fri. De har ju försatt sig själva i bojor och verkar vilja att alla andra ska göra likadant som de gör. Allt är bakvänt, för vi har auktoriteter i den här världen som lägger värde i yttre saker som egentligen inte betyder någonting. De som nu har makten är egentligen extremt omogna individer berövade på all form av verklig visdom. De lever ut sin okunskap all over the place och blir sura på de som vägrar att infoga sig i ledet och anser sig då ha friheten att hämnas med hjälp av alla dessa grymma stasi-metoder samt avancerad teknologi.

Många TI's är rebeller och system busters som vågar och kan tänka själva, som värdesätter inre kvaliteter framför yttre attribut, som inte gör sig själva till slavar under dessa självutnämnda auktoriteter och deras omogna och falska system. Många fler verkliga TI's är förmodligen kvinnor än män med tanke på att vi har en naturlig förmåga att känna in med vår intuition och ha kontakt med den högra hjärnhalvan. Kvaliteter som kärlek, omtänksamhet, kreativitet, fria tankar, visdom baserad på intuition och sådant nedvärderas ju av rådande fyrkantiga samhällssystem och byråkrati. Sedan kan man också tillägga att dessa gangstalkers verkar vara väldigt fega med tanke på att de går ihop i gäng och ger sig på oskyldiga enskilda individer (såväl kvinnor som män), de gömmer sig bakom obskyra religioner, trosföreställningar, symbolik och kodat språk. De är inte raka, öppna och fria ute i ljuset, utan snarare oärliga, bundna, beroende av att tillhöra en liga, osjälvständiga och inneslutna i ett mörker.

TILLÄGG: En annan sak som verkar vara väldigt viktigt för dessa gangstalkers är ritualer. De är slavar under sina ritualer och de använder sig av dessa för att attackera TI's. Hela samhället är också genomsyrat av olika sorters ritualer. Så där finns ännu en aspekt av hur gangstalking-programmet är ett mindre system inuti det stora övergripande systemet. De hör samman, är som speglingar av varann och är beroende av varann.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-07 kl. 18:40.
Citera
2017-12-07, 20:29
Medlem
JavierPenas avatar
Citat:
För mig är det mindre intressant att gå igenom exakt vilken symbolik de använder sig av. Men om man vill få mer kunskap om det så är det bara att studera satanism lite mer ingående.

Jag kan läsa allt som finns om satanism men jag kommer ändå aldrig veta hur just du blir utsatt. Därför frågar jag dig istället. För min skull behöver du inte anstränga dig med att dölja ditt icke-svar i spaltmetrar med nonsens.
Citera
2017-12-09, 20:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Samtliga personer som i sin strävan att uppmärksamma reella organiserade kriminella i tråden blir nonchalerade.

Jag tror du är nonchalerad för att du inte lyckas visa att det existerar "reella organiserade kriminella" samt att du hävdar att det finns "Moderna tekniker har gjort nya sorters övergrepp möjliga" utan att en enda gång visa några källor för dina påståenden. Det du påstår är helt enkelt inte trovärdigt.

Citat:
...Moderna tekniker har gjort nya sorters övergrepp möjliga av organiserade stalking grupper i (väst)världen....

Jag efterfrågar fortfarande någon som helst fakta som stödjer dina påståenden.

Citat:
Om personen övervakas av psykopaten med hjälp av ett "hjärnimplantat" (upptryckt genom näskanalen, ej forskning) kallas offret för Ti:s.

Som sagt, vi vill gärna se lite fakta som stödjer din påståenden...
Att man kan "övervaka" "TI's" genom "implantat" är inte förenligt med hur långt vetenskapen har kommit. Och fram tills du presenterar något som helst stöd för dina "implantat" får du finna dig i att bli nonchalerad. Det du påstår är helt enkelt fullständigt osannolikt.
Senast redigerad av madtop 2017-12-09 kl. 20:52.
Citera
2017-12-09, 23:24
Medlem
Neurosias avatar
Citat:
Internettroll eller nättroll är personer som skriver på internetforum och liknande i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner. De klandrar gärna alla offer för relativt okända fenomen som "stalking i grupp", och anklagar dem för att ljuga eller ha psykologiska sjukdomar utan att egentligen veta någonting alls om ämnet eller människorna de skriver om. Idag måste många utsatta personer fortfarande söka sin information på internet och möts av människor som bara är ut efter att provocera för nöjes skull. Moderna tekniker har gjort nya sorters övergrepp möjliga av organiserade stalking grupper i (väst)världen. Samtliga personer som i sin strävan att uppmärksamma reella organiserade kriminella i tråden blir nonchalerade.
Du tror inte att stalkare och troll drivs lite av samma typ av störningar?

Jag tvivlar över att hela grupper skulle orka i längden med en Stalkers hängivenhet. Kriminella människor är för upptagna med all annan skit de pysslar med och psykopater skulle inte hålla på med sådant i längden då det inte skulle tillfredsställa dem. Det är människor med personlighetsstörningar o neurologiska nedsättningar som pysslar med sådant. Extremt sällan psykopater då det kräver lång tids engagemang.

Men absolut att den som anklagar andra för psykisk sjukdom inte vet vad som den andra upplevt. Däremot kan vissa aspekter tyda på sjukare symptombild. Psykisk sjukdom betyder däremot inte att någon inte blir utsatt av andra. Tvärtom. Det är konstigare om en vanlig, välanpassad Svensson blir det.
Citera
2017-12-10, 10:07
Moderator
OT raderat. Teoretiska studier om hjärnforskning hör inte riktigt till ämnet.

/Moderator
Citera
2017-12-22, 15:11
Medlem
Vad har alla ni ständiga förnekare av gangstalking och organiserade trakasserier att komma med för bortförklaring gällande följande:

Jag är nu på väg att flytta. Går idag upp till mitt vindsförråd för att tömma ut mina saker. Under en papperskasse fylld med andra ihopvikta papperskassar ligger en död fågel, alltså en RIKTIG FÅGEL SOM NÅGON HAR DÖDAT OCH PLACERAT UT I MITT VINDSFÖRRÅD.

Fågeln måste ha legat där länge. Jag har inte varit uppe på vinden på flera månader. Men det var en period under vilken låsjärnet var trasigt och jag inte hade något hänglås på. Sedan blev det fixat och jag kunde låsa. Men det måste ju ha varit under tiden som det var olåst som någon av dessa kriminella sjuka gangstalkers har varit där och lagt in en död fågel.

Detta är helt sant. Inget jag hittar på för att få uppmärksamhet eller något liknande.

Tänker ni fortfarande förneka att gangstalking existerar? Vad har ni i så fall för förklaring till detta som nu hände mig?

Edit: Kan tillägga att det inte är första gången som de placerar ut döda fåglar. Det har varit en vanligt återkommande grej som har ingått i min stalking under massor av år. För bara ett par månader sedan så skedde en annan sådan incident, i det fallet var det tre döda fåglar som hade placerats ut. Detta är ju ett tydligt symbolspråk som de använder sig av för att markera hur de försöker "ta död på min frihet/ta död på min själ/kapa mina vingar", osv.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-22 kl. 15:41.
Citera
2017-12-22, 15:23
Medlem
madtops avatar
Citat:
Under en papperskasse fylld med andra ihopvikta papperskassar ligger en död fågel, alltså en RIKTIG FÅGEL SOM NÅGON HAR DÖDAT OCH PLACERAT UT I MITT VINDSFÖRRÅD.

Finns många betydligt mer rationella förklaringar, t.ex att fågel har förvirrat sig dit själv och dött.
Hur vet du att någon har dödat fågeln?

Citat:
Tänker ni fortfarande förneka att gangstalking existerar?

Ja det känns inte speciellt troligt att det förekommer.
Citera
2017-12-22, 15:37
Medlem
[quote=madtop|62687240]Finns många betydligt mer rationella förklaringar, t.ex att fågel har förvirrat sig dit själv och dött.
Hur vet du att någon har dödat fågeln?

Ja det känns inte speciellt troligt att det förekommer.[/QUOTE

Den döda fågeln låg gömd under en pappkasse. Hur har den hamnat där? Har den kravlat sig in under kassen när den var döende? Hade den legat där innan så hade jag självklart märkt detta och inte ställt någonting över den. Hur har fågeln tagit sig in i förrådet? Det är ju ett nät runt om hela? Går inte att flyga eller krypa in igenom det.

Nej, jag vet inte med säkerhet att någon har dödat fågeln. De kan ju ha hittat en redan död fågel och lagt dit den, det är ju möjligt.

Mår du bra, madtop, när du sitter och försvarar och bortförklarar en sådan här grymt sjuk och ondskefull brottslighet?
Citera
2017-12-22, 15:44
Medlem
madtops avatar
Citat:
Mår du bra, madtop, när du sitter och försvarar och bortförklarar en sådan här grymt sjuk och ondskefull brottslighet?

Jag försvarar definitivt inte sjuk och ondskefull brottslighet.
Sådan ska självklart bestraffas.

Citat:
Hur har fågeln tagit sig in i förrådet? Det är ju ett nät runt om hela? Går inte att flyga eller krypa in igenom det.

För mig känns det mer sannolikt att en fågel lyckas ta sig in än att ett gäng stalkers lyckas ta sig in.
Senast redigerad av madtop 2017-12-22 kl. 15:46.
Citera
2017-12-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag försvarar definitivt inte sjuk och ondskefull brottslighet.
Sådan ska självklart bestraffas.

Ordet "försvara" var inte rätt ord av mig att använda, det kan jag erkänna. Men du försöker hela tiden att hitta på bortförklaringar och ägnar dig åt att öppet förneka att den här sortens brottslighet existerar, vilket vi som är utsatta för den dagligen är helt säkra på att den gör. Hur kan du bara fortsätta med detta år ut och år in? Vem är du egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in