2024-03-13, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
hon sitter väl o gråter o säger "de har tagit min sööön"

Ingen lunch eller lön på hela dagen till skillnad från tjänstemännen. Wääää 😭
2024-03-13, 15:22
Medlem
Jag har ett seminarium klockan 16 så kan inte vara ajour på TT, lova att ni uppdaterar ALLT spännande ifall LM livear!
2024-03-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Det stämmer, hon startade FU och började efter ett tag ha med S.P på demonstrationer och i lives. Minns att jag tänkte att de snart skulle bli ovänner o mycket riktigt, de är idag osams o J*ssica har nu startat SiblingsUnited istället. Hon fick Dogge Doggelito att skriva och spela in den berömda slagdängan ” Vi vill ha våra barn”

https://youtu.be/E7WbcAFkNA8?si=ttVqMtQZxfgBdO7x
Glömmer aldrig när Mahija, Fia och han Bekim stod på plattan med en dålig högtalare som blastade ut Dogges all times hit Vi vill ha våra barn. Vilka dårar
2024-03-13, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bosan84
Jag har ett seminarium klockan 16 så kan inte vara ajour på TT, lova att ni uppdaterar ALLT spännande ifall LM livear!

Kommer att skärminspela om Lejonmamma eller Malin dyker upp efter 16 men troligen kommer dom inte att berätta eller låtsas om att dom gjort bort sig i rätten.
Det får vi garva åt så fort ljudfilen dyker upp.
2024-03-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Kommer att skärminspela om Lejonmamma eller Malin dyker upp efter 16 men troligen kommer dom inte att berätta eller låtsas om att dom gjort bort sig i rätten.
Det får vi garva åt så fort ljudfilen dyker upp.

faan va mycket grjejer man fått gjort i dag när det vart radiotystnad
2024-03-13, 17:00
Avslutad
MammaEmma verkar rätt chill. Sitter och pysslar och tycker "att inom 50 år ska vi ha en förändring!".

Då är hon typ 80?
2024-03-13, 17:01
Medlem
Nu fia uppe
2024-03-13, 17:39
Medlem
Skyllde hon precis sin andra graviditet på att hon trodde att hon inte kunde blev bli gravid pga att hon ammade.. ”jag hade hört att det var preventivmedel”
2024-03-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Skyllde hon precis sin andra graviditet på att hon trodde att hon inte kunde blev bli gravid pga att hon ammade.. ”jag hade hört att det var preventivmedel”
Samtidigt som hon sagt att hon inte helammande.
2024-03-13, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Samtidigt som hon sagt att hon inte helammande.
och inte ser han är missbrukare...2 ggr
2024-03-13, 17:49
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Marlene berättade igår att hon bär med sig sina pärmar och sina viktiga dokomeent i ryggsäcken varje gång hon går ut så ”dom som kommer in i min hous när jag är ote” inte ska sno nåt.
Dom har varit där o rotat flera ggr… Det säger en del om hur paranoid hon verkligen är.
Tja, Null anmälde ju till polisen att någon hade varit inne i hennes lägenhet och stulit bilder från ett fotoalbum, den där nojjan är svår.
LM säger att folk går in när hon inte är hemma, att de står utanför och spelar in när hon är hemma, barrikaderar dörren på kvällen med en massa saker om nån försöker ta sig in, dörren öppnas visserligen utåt men ändå 🤷🏻‍♀️
Vita bilar förföljer henne, det är soc som har vita bilar och om hon inte lajvar när hon är ute sprutar de vatten på henne 😔
Boråskvinnan med en vuxen kidnappad son har ju också börjat säga att folk förföljer henne och att de försöker maskera sig men hon ser minsann vilka de är. Det måste vara väldigt stressande att tro på sånt 😔
Måste vara väldigt stressande att tro på detta.
2024-03-13, 17:53
Medlem
Inanna-1921s avatar
Inte ett enda ord från LM eller Pistol-Malin. Jag är väldigt besviken 😔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in