2024-03-07, 11:43
Medlem
asterisk99s avatar
uppmärksammat följande
Lejonmamma kommer fram till massa folk hon ringer
samma gäller inte Sofia, hur kommer det sig ?
2024-03-07, 11:51
Medlem
Vem pratar LM med nu?
2024-03-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
uppmärksammat följande
det är väl mest på soc kontoret de aldrig svarar...röda varningslampan lyser
2024-03-07, 12:11
Medlem
idag malene illa...Krigsbrott oxå polisanmälan hit o dit
2024-03-07, 12:12
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
uppmärksammat följande

Lär hända Marlene snart med. Som igår när polisen blev förbannad när Marlene bad henne läsa upp massa diarienr (kundnr enl Marlene).

Lär bara vara psyk som svarar på hennes samtal till slut.
2024-03-07, 12:18
Medlem
LM sitter och läser upp kring hennes psykiska ohälsa och att hon tvångsvårdats. Alltså har ju läkare diagnostiserat henne men då är det förtal och krigsbrott.
2024-03-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
LM sitter och läser upp kring hennes psykiska ohälsa och att hon tvångsvårdats. Alltså har ju läkare diagnostiserat henne men då är det förtal och krigsbrott.

Hon läser samma saker varje dag. "Loooogner bitchers" "foooortal ska polisanmälas" "tack vare ni ryckte bort barnet med vuold där jag fick tio blåmärke i hela min krupp"
2024-03-07, 12:24
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Skrattade gott när hon sa att det var krigsbrott mot mammoor.
2024-03-07, 12:24
Medlem
Citat:
Framkommer tydligt hur länge hon haft svår psykisk ohälsa och det långt innan sonen omhändertogs .
Har alldeles för mig att hon berättat att en av hennes systrar också fått flera barn omhändertagna
2024-03-07, 12:29
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Domstolen: Vem är dett du tagit med dig Fia?
Fia: Han kallar sig själv Juridisk Jiujutsu.

Domstolen: Coolt, låt oss höra vad han har att säga i ditt mål.

Jiujutsu: Domare, idag befinner vi oss på sjön och då är det Admirallagarna som gäller...
Tänk att få vara en fluga på väggen i den rättegången 🥹

"Alla är dödförklarade! Beviset är att namnen skrivs med stora bokstäver!"
2024-03-07, 12:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
ja... varje dag är liksom en slam-dunk.

Det enda man ser med alla dessa skruvade människor är att LPT är för klent och att myndigheternas samarbete är för dåligt.

Psykiatrin skulle ta upp det igen med ledningen efter jag ringde och försöka hålla ett öga på henne.
Polisen sa samma sak men det är ju inte som att de är tillräckligt bemannade.

suck..
Det är svårt att sätta LPT på människor och absolut ska det inte vara lätt så att det kan utnyttjas mot människor osv men som det är nu är det för svårt.
Om jag skulle få en psykos vill jag ha LPT så fort som möjligt och inte efter flera år när jag totalt kraschar och är en fara för mitt och andras liv.
Se vilket helvete dessa människor har dag ut och in, alla som blir utsatta av dem, inte bara samhället och myndigheter utan även familj och vänner.
Min kompis mormor fick nån slags psykos när hennes man dog. Hon levde rövare i flera år och de hade ett helvete med henne och hennes vanföreställningar som även hindrade henne att äta i perioder och att ens prata.
De kämpade för att hon inte skulle bo ensam i ett hus i skogen och ringa och trakassera folk. Hon sa nej till allt, på nåder fick hemtjänsten komma en kvart om dagen en period. Ingen inom vården tog ansvar utan skyllde på varandra samt att allt är frivilligt och eftersom hon fick välja själv var hennes sista 4 år i livet ett helvete för henne och alla tills hon äntligen dog.
Jag är fan livrädd för att bli sjuk i det här landet. Lås in mig och medicinera mig förfan!
2024-03-07, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Skrattade gott när hon sa att det var krigsbrott mot mammoor.

Nej veeeenta veenta venta venta venta. De e krixiberåtti å hatti hooti!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in