2024-03-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hon kan inte bli anklagad för skattefusk än. Först efter deklarationen är inskickad och hon ej lyft sina inkomster i den kan hon

Skatteverket kanske redan har upptaxerat henne i deklarationen?
2024-03-13, 12:44
Medlem
Citat:
Hon kan inte bli anklagad för skattefusk än. Först efter deklarationen är inskickad och hon ej lyft sina inkomster i den kan hon

Nej såklart ☺️ tänkte mer att hon riskerar att åka dit och det är det som är det olagliga hon menar. Tänker att Skatteverket begär in alla hennes underlag från of och hennes olika banker och EB vet redan nu det är kört typ 😂 eller det vet hon ju såklart inte då hon inte tänker så långt men ni fattar min fundering och hur jag tänker och som sagt bara en egen liten teori som jag kan ha total fel i!
2024-03-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartsa
Flera som erkänt här i tråden om att de har varit med i beslutet och laddat på mobilen så nog finns det en liten sekt alltid här på fb…

🤣🤣🤣Fast det är inte den "riktiga" sekten. De som gav Bumbi pengarna är bara ett gäng som hade kafferep och trodde de var smarta.
De tänkte inte ens en vettig tanke.
Jag kan inte fatta hur klandervärd kunde göra bort sig så.
Vilka kärringarna är vet jag inte än. Det lär ju komma fram 🤣
2024-03-13, 13:07
Medlem
Citat:
Haha

Kolla dessa två bilder

”Har ej frågat om pengar på 1 år”

https://delafil.se/8c69145ef3250966/IMG_4778.jpeg

https://delafil.se/0c04c932ccf0779c/IMG_4779.jpeg

Tänk att hon spelade bort så mycket pengar och ändå försöker få in pengar att spela för. Systrarna lär inte göra något denna gång.

Enda chansen för Bumbi att klara sig utan katastrof är att Josefin erkänner för överförmyndarnämnden att hon missbedömnde Bumbi fullständigt
2024-03-13, 13:15
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nä. Att vissa tror det, beror på att Klandervärd påstod att surfen var från sekten.
Det finns egentligen sekt, det var bara ett skämt från början.
Troligen har det stigit Klandervärd och de där gamla kärringarna åt huvudet (jag är kvinna född 1967)
Du är ändå omedvetet rolig, det får man ge dig.
Du är ju mycket värre än dom, men fattar det inte själv haha.
2024-03-13, 13:35
Medlem
Citat:
Enda chansen för Bumbi att klara sig utan katastrof är att Josefin erkänner för överförmyndarnämnden att hon missbedömnde Bumbi fullständigt

Jossan vet allt, finns dom här som informerat henne med bevis. Tacken för en var att bumbi doxxade och mordhotade tjejen som direkt polisanmälde bumbi.
Sen har många andra skickat bevis till jossan och tommy.

Varför ljög jossan i tingsrätten? hon har fått bevis i massor men valde att ljuga!
2024-03-13, 13:38
Medlem
Citat:

Fast det borde ju bli något bedrägeriärende, eftersom man skriver under, (jag kommer inte ihåg exakt) vid överklagande angående sjukersättningen. Jossan hjälpte Bumbi med det och Jossan visste att Bumbi jobbade och tjänade pengar på only fans
2024-03-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Jossan vet allt, finns dom här som informerat henne med bevis. Tacken för en var att bumbi doxxade och mordhotade tjejen som direkt polisanmälde bumbi.
Sen har många andra skickat bevis till jossan och tommy.

Varför ljög jossan i tingsrätten? hon har fått bevis i massor men valde att ljuga!

Josefin trodde nog inte allt skulle komma fram om hur det verkligen var med Bumbi. Nu borde hon aldrig mer få något uppdrag som förvaltare eller gode man
2024-03-13, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Du är ändå omedvetet rolig, det får man ge dig.
Du är ju mycket värre än dom, men fattar det inte själv haha.

Det spelar ingen roll att du försöker rättfärdiga det ni gjorde. Ni är precis lika korkade som Bumbi och dessutom är ni fega eftersom ni inte vågar stå för det öppet. Ingen av er har varit uppe i någon live och berättat att det var ni och att ni anser att det är rätt av er att hjälpa Bumbi.
Börjar ni bli rädda nu när Bumbi har sådan spelabstinens.
2024-03-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojenideolvium
Hennes swishnummer står på Instagram på båda av hennes profiler. Och tiggt swish gör hon hela tiden, fast hon försöker dölja det 🤮
På hennes story idag ser man att hon fått swish uppe till höger... Jag fattar inte att folk fortfarande gör det.
2024-03-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
På hennes story idag ser man att hon fått swish uppe till höger... Jag fattar inte att folk fortfarande gör det.

Gissar att det är ”lånet” hon har fått så hon kan spela.. tack vare vissa här inne så kan hon ju nu låna/tigga pengar av följare och stilla hennes abstinens som den stora spelmissbrukaren hon är men återigen tack till er som sponsrade till laddning av internet och därmed gjorde hennes missbruk möjligt! 👏👏 (OBS ironisk!)
2024-03-13, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu ljuger du ihop saker precis som mytomanen och trådfånen T2Frank.
Ska du inte påstå att jag är arbetslös och röker gula blend med?

Jag var ej med och fyllde på hennes internet.

Sen att du, Undrande1967, T2Frank med flera har en varsin pinne i röven och stör sig på att jag tycker den där påfyllningen var en struntsak är ju en annan femma.

Veckan rullar på och ännu verkar Emelie inte ha molestat eller ruinerat något stackars ovetande offer eller fallit djupare in i sitt missbruk som vissa var så oroliga över.

Underbart med en frisk fläkt och lite rimlig reson här inne.
Vad har hänt? Varför hackar alla på klandervärd??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in