2024-03-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Hur många gånger har han brutit kontakten med sin bror chrippa? Är det andra eller tredje gången nu?
De har nog bara brutit kontakten för syns skull, med tanke på att fup:en blivit offentlig.

Jag litar noll, nada och ingenting på de här idioterna.
Citera
2024-03-12, 19:27
Medlem
En ärlig fråga riktad till de som kollar Lundells vloggar: varför gör ni det? Är de roliga eller är det mer att man skrattar åt dem typ lyteskomik? Eller har ni barn i samma ålder och tycker att det är intressant? Eller är det framförallt barn som tittar på dem?

Jag kollade när de lekte kurragömma i Dubai och fattar inte alls underhållningsvärdet.
Citera
2024-03-13, 10:45
Dags att Jocke går ut och talar om varför han ansåg det rätt att "hänga ut" Linnea som en psyko som misshandlat hans bror. Dokument som finns i tråden bekräftar motsatsen
Linnea och hennes familj har straffats pga av hans handlingar på olika sätt
Öppna Pandoras box och visa vilken gris han är och alltid har varit

Hur fan kan han försvara någon som utsatt en ung kvinna för psykisk och fysisk misshandel i flera månader. Han visste hela tiden vad som pågick
Citera
2024-03-13, 11:14
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dags att Jocke går ut och talar om varför han ansåg det rätt att "hänga ut" Linnea som en psyko som misshandlat hans bror. Dokument som finns i tråden bekräftar motsatsen

Hur fan kan han försvara någon som utsatt en ung kvinna för psykisk och fysisk misshandel i flera månader. Han visste hela tiden vad som pågick
Han visste även om att Chloe for illa hos Julia.
Helt stört.
Chloes säkerhetsperson, det dokumentet skulle jag vilja se...

Allt är fabricerat och skapat för att ge en falsk bild av verkligheten.

Precis som hans kommande satsning, filmen "Monster" som baseras på hans utvalda delar ur sina journaler från barndom, social, bup, psyk? osv.
Helt oemotsagt ska han framställa sig som ett offer för hemskheter hans mamma utsatt honom för...
Rimligt?
I bakgrunden sitter den sönderopererade Blobben Jonna och ömmar för den stackars store Jockiboi...

Vad fan är det för vidrigt skit som pågår?
Citera
2024-03-13, 11:17
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han visste även om att Chloe for illa hos Julia.
Helt stört.
Chloes säkerhetsperson, det dokumentet skulle jag vilja se...

Allt är fabricerat och skapat för att ge en falsk bild av verkligheten.

Precis som hans kommande satsning, filmen "Monster" som baseras på hans utvalda delar ur sina journaler från barndom, social, bup, psyk? osv.
Helt oemotsagt ska han framställa sig som ett offer för hemskheter hans mamma utsatt honom för...
Rimligt?
I bakgrunden sitter den sönderopererade Blobben Jonna och ömmar för den stackars store Jockiboi...

Vad fan är det för vidrigt skit som pågår?

Varför svek hans pappa honom? Han är ju inte född på 30talet så han kunde ha flyttat till pappa när mamma inte orkade med hans krav om 100% uppmärksamhet och att hon skulle skita i småsyskonen
Citera
2024-03-13, 11:39
Citat:
Varför svek hans pappa honom? Han är ju inte född på 30talet så han kunde ha flyttat till pappa när mamma inte orkade med hans krav om 100% uppmärksamhet och att hon skulle skita i småsyskonen
Pappan får ju Jocke att må dåligt än idag...ojnevojne
Alltså, jag har försökt lyssna på podden om offerkoftans socpapper och det är så genomskinligt.
Så jävla dumt och taget ur kontext.
Jocke säger emot sig själv och dom skrattar åt påståenden och är helt oemotsagda.
Allt han är idag är en stor fet jävla bluff.

Undrar hur hans egna barn mår?
Nu gråter pappa igen?
Allt filmas och regisseras, vem är det som fostrar barnen egentligen?
Kolla på vloggarna från Dubai, där Jonna går runt och ser ut som en pinuppa, medan Olivia, förvisso med ankläppar och fix, mer framstår som mamman.

Allt fokus är på hur dåååligt Jocke mått och hur kärleksfull och omtänksam han är idag, som hjälper alla andra att må bra...

men har man kommit så långt om man hänger fast vid en påhittad förvriden historia som saknar substans?

Om Jockes mamma var så vidrig och farlig, hur kommer det sig att Jakob, Amanda och Christofer fick bo kvar och har en fin kontakt än idag?

KEJSAREN ÄR NAKEN.
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-13 kl. 11:43.
Citera
2024-03-13, 11:47
Citat:
Pappan får ju Jocke att må dåligt än idag...ojnevojne
Alltså, jag har försökt lyssna på podden om offerkoftans socpapper och det är så genomskinligt.
Så jävla dumt och taget ur kontext.
Jocke säger emot sig själv och dom skrattar åt påståenden och är helt oemotsagda.
Allt han är idag är en stor fet jävla bluff.

Undrar hur hans egna barn mår?
Nu gråter pappa igen?
Allt filmas och regisseras, vem är det som fostrar barnen egentligen?
Kolla på vloggarna från Dubai, där Jonna går runt och ser ut som en pinuppa, medan Olivia, förvisso med ankläppar och fix, mer framstår som mamman.

Allt fokus är på hur dåååligt Jocke mått och hur kärleksfull och omtänksam han är idag, som hjälper alla andra att må bra...

men har man kommit så långt om man hänger fast vid en påhittad förvriden historia som saknar substans?

Om Jockes mamma var så vidrig och farlig, hur kommer det sig att Jakob, Amanda och Christofer fick bo kvar och har en fin kontakt än idag?

KEJSAREN ÄR NAKEN.

Tror han aldrig lekt med sina ungar utan att en kamera dokumenterat det
Citera
2024-03-13, 11:55
Citat:
Tror han aldrig lekt med sina ungar utan att en kamera dokumenterat det
Podden har haft uppehåll pga mycket i det privata...
Hahaha, vaddå privata? Jocke är den första att kontakta sina apor via djungeltelegrafen för att få ut sitt skvaller som ger honom publicitet, där han får agera den vuxna i rummet, som hjälper och ordnar allt...

Sugen på ett skrivbord?
https://ibb.co/djHVPg7

Jocki ska börja streama som bröderna... tror dom tar Giggos rum, men jag vet inte dom bor ju inte i huset, dom är där och spelar in, vilket dom gör 24/7, smart lösning va?
Citera
2024-03-13, 12:07
Citat:
Podden har haft uppehåll pga mycket i det privata...
Hahaha, vaddå privata? Jocke är den första att kontakta sina apor via djungeltelegrafen för att få ut sitt skvaller som ger honom publicitet, där han får agera den vuxna i rummet, som hjälper och ordnar allt...

Sugen på ett skrivbord?
https://ibb.co/djHVPg7

Jocki ska börja streama som bröderna... tror dom tar Giggos rum, men jag vet inte dom bor ju inte i huset, dom är där och spelar in, vilket dom gör 24/7, smart lösning va?

Hur går det med hans dokumentär om Flashbacktrollen
Jag väntar på att någon skall knacka på. ringklockan funkar inte och han får inte banka hårt för då tror jag att det är polisen
Mycket snack från den store regissören. Är han på väg till Hollywood nu, han måste ha bråttom med tanke på att Oscarsgalan bara är ett år bort
Citera
2024-03-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag vill uttrycka min åsikt, liksom du gör när du skriver här.
Min åsikt ger även en bild av att det finns en motvikt mot vad de pysslar med.
Varför skulle en A-kändis vara mer intressant att diskutera?
De är lika kokta i huvudet många ggr också, men nu gäller det Jocke och vad han sysslar med och har gjort i åratal.

Dessa B-kändisar riktar sig mot barn och unga och bygger upp en kultur som verkligen inte bör anammas.
Barn ser upp till honom och springer Jockes ärenden åt det hållet Jocke pekar.
Dvs DREV mot en enskild individ.
En dag har Jocke pekat ut fel person.
En dag har han drivit någon till självmord
.

Nu har ju Jocke garderat sig med Anjo som springer hans ärenden, som värste sektledaren.
Alltså, självklart ska fler reagera.

Sedan vet jag inte hur övertydlig jag måste vara i inlägg efter inlägg om vad som ’är så intressant att diskutera’.
Har inte det framgått med all tydlighet?

Jag gillar väl inte heller när folk snackar skit och påstår saker som inte stämmer, men på ett diskussionsforum så behandlas ju sådana uttalanden på ett eller annat sätt.
Till skillnad från Jocke och Anjos lögner som sprids till hundratusentals individer.

Det är väl tur att det finns plattformar där inte kreatörer kan styra andras åsikter?

Indirekt så ger jag dessa kreatörer luft, helt klart.

Men jag ger åtminstone en annan tanke än den positiva som de sprider om sig själva och här kan de inte radera mig.
För varje person som öppnar ögonen för hur onda dessa är, så är det positivt.

Varken mer eller mindre.

Jag tyckte din första fråga va genuin, men du hade egentligen ett eget svar klart för dig.
Jag engagerar mig i att så utförligt som möjligt ge dig ett svar på hur en annan kan tänka.
Men det verkar inte vara tillräckligt.

Vad det beträffar politiker så är jag ytterst intresserad av vad de håller på med.
Men det har jag aldrig gjort på det här forumet -än.

Bra sagt
Citera
2024-03-13, 12:15
Medlem
Citat:

Tycker verkligen det är dags för en offentlig ursäkt till linnea. Det han hållt på med är inte första gången och lär inte bli sista om inte fanskapet får konsekvenser. Nästa gång kanske hans offer slutar upp i en liksäck, är det först då han är nöjd?
Citera
2024-03-13, 12:20
Citat:
Hur går det med hans dokumentär om Flashbacktrollen
Jag väntar på att någon skall knacka på. ringklockan funkar inte och han får inte banka hårt för då tror jag att det är polisen
Mycket snack från den store regissören. Är han på väg till Hollywood nu, han måste ha bråttom med tanke på att Oscarsgalan bara är ett år bort
Hahaha, hur tänkte han där egentligen? Gick lite fort kanske.
Han tog bort inlägget och har inte pratat om det mer.
Han kanske insåg det sjuka i att leka moralens väktare mot anonyma personer som skriver i skvallerforum på nätet.
Det är en helt annan sak om människor ger sig på och stalkar människor IRL, men att bli ifrågasatt och omskriven, well, det är sånt som kommer med offentligheten.
Pallar man inte trycket, lägg ner då.
Är det jobbigt att alla inte tycker att man är en hjälte som gör gott? Läs inte då.

Jockes största skräck är att få dålig publicitet.
Att legofasaden ska rasa, sponsorerna ska avsluta sina samarbeten, att hans varumärke ska förknippas med skit.

Man säger inte emot Joakim Lundell...🙄

Han och hans team ska analysera och kartlägga konton för att sen hänga ut dom?

Yttrandefrihet, det är fritt att läsa och skriva.
Det är en jävla skillnad att hänga ut någon i offentligheten, han får väl pennfajtas härinne istället.
På lika villkor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in