Citat:
Ja polariseringen känns ofta påtvingad och det från båda poler. Men jag måste understryka att den ena polen är ett ställe vars invånare jag har svårt att tänka mig samexistera med och gärna skulle se förlora sina medborgeliga rättigheter. Jag är självklart åt andra sidan, trots att varje chat och konfrontation spär på känslan av hopplöshet över hur vissa behandlar andra som förbrukningsvaror. Trots det är det är svårt att smälta de brutala konsekvenser exponeringarna får på individnivå när gäddans handlingar abrupt når deras anhöriga och närmiljö. Jag tror ändå det är bättre för dem att veta naturligtvis. Men när man ser delar av telegram-drevets beteende är det lätt att konstatera att sadism inte riktigt går att maskera ens med "sexbrottsmotståndare". Äkta empati för anhöriga går att ifrågasätta när vissa inte drar sig för att håna anhörigas utseenden, skriva på minnessidor eller ringa partners och gotta sig.Intressant resonemang. Jag hänger inte i de FB-trådarna där sexsynen är mer öppen så kan inte relatera till det. Men det du skriver kring absurditeter och personliga motiv låter rimligt: man får tycka att man har ”rätt” till sex med barn, men vettigt är det icke. Kontentan hursomhelst blir, som jag ser det, att det onyanserade får företräde, vilket är beklagligt.
Onyanserat blir det även i andra riktningen, är min erfarenhet. Ty på tal om utrymme för sund, saklig granskning av Dumpen i tråden, tja, för egen del har jag så sent som senaste dygnen misstänkliggjorts för att lägga ut ”dimridå” och ha ”egenintresse” när jag har framfört kritiska synpunkter på delar av Dumpens verksamhet eller förklarat juridik, vilket är beklagligt.
Onyanserat blir det även i andra riktningen, är min erfarenhet. Ty på tal om utrymme för sund, saklig granskning av Dumpen i tråden, tja, för egen del har jag så sent som senaste dygnen misstänkliggjorts för att lägga ut ”dimridå” och ha ”egenintresse” när jag har framfört kritiska synpunkter på delar av Dumpens verksamhet eller förklarat juridik, vilket är beklagligt.
Dumpen har iaf inte mandat i vårat samhälle att göra som de gör här: https://www.instagram.com/reel/C4YOLceCpsG/?igsh=NnVyc3E5dzQ0d2Ru där mannen tvingas ringa upp sin fru på plats.
Ingen vidare uppsats var det ens, från en riktig B-högskola och det märktes.