Citat:
Ja håller med det finns ett bumbi fritt liv. Här är mycket snack och liten verkstad. Klander gjorde fel tillsammans ned det sina vad händer nu i förlängningen av dramat..jag ser ett scenario där bumbi avblockar vilt. Sen kommer spelsugen. Nu när hon har en hake på klander tar hon nya tag ny press. Vill ha nya pengar. En vecka internet men resterande dagar till "lön" bidraget vem fyller på då när hon gråter tjatar jo mer press jag hänger ut dig klander om du inte laddar på bumbi har vinsten av detta o kommer nu starta tigga kampanjen så fort hon hinner det alla ville få stopp på. Överförmyndare jobbar på nytt ärende till rätten. Förvaltare mm inte bara för hyran. Bumbi hinner ställa till mycket skada under denna tid. Vi är många som känner till hennes sätt o har större verkstad än få se henne på yt stream. Själv är jag blockad på så många konton so what. Ser ändå henne dagligen utan stream. Tänk längre än näsan räcker klander. Du gjorde en otjänst du kommer märka av länge
Uppenbarligen finns det 2 läger i det hela som har hänt, dom som är för och dom som är emot..
Gissa vilken grupp jag står stolt med? 🫡🐽
Till er som snackar om att vi som är emot inte ska kolla fram till den 19:e ABSOLUT inga problem kommer nog dröja längre än så för mig innan jag vill se aset igen, det är väl för fan lite det som är målet? Att vi ska just slippa ha dåren lös på internet. Eller har jag missat HELA poängen?
Och jag vågar ju nästan ta och skryta med att jag har banne mig ett liv och fritid utanför bumbis bubbla..
(Tro det eller ej.) chockerande right?
Jag vill inte dåren något gott så dra inte in mig till den sidan heller.
Att det skulle vara av anledningarna att samla bevis eller för att idioten skulle må bättre av att vara online och interagera med människor så vi gör henne en tjänst….broder….syster….nej…..kom igen….
Många av er vill nog att skiten ska fortsätta för man får sina dagliga asgarv åt drottningen av dagcenter och jag fattar hela den grejen rakt av, men kom igen vi alla hade kunnat ägna oss åt något vettigt och helt annat fram tills den 19:e (eller tills hon lyckades tigga loss av någon annan.)
Skiter i ifall det var swish eller en påfyllning på telefonen, lika jävla illa iallafall.
Skiter i vem/vilka i ”sekten” som samlade ihop till muppen, lika jävla illa iallafall.
Jag är inte arg, jag är besviken 😂😂 som allas mammor hade sagt.
Kunde inte bry mig mindre om ifall klandervärd följde bumbi slaviskt på OF ”det får stå för han”
Lägger ingen vikt i hans preferenser, smaken är som baken…delad.
Visst blir det dubbelmoral även det så det bara skriker om det, men känns lite mer privat om nu så är fallet.
Nu ska jag börja förbereda frukost och göra mig klar för dagen.
(Och njuta av en bumbifri vecka)
#SUPPORTAINTEBUMBI #GÖRINTEPENGARPÅMUPPAR #SVINETÄRBESVIKEN #LSS #TIMEWILLTELL
Gissa vilken grupp jag står stolt med? 🫡🐽
Till er som snackar om att vi som är emot inte ska kolla fram till den 19:e ABSOLUT inga problem kommer nog dröja längre än så för mig innan jag vill se aset igen, det är väl för fan lite det som är målet? Att vi ska just slippa ha dåren lös på internet. Eller har jag missat HELA poängen?
Och jag vågar ju nästan ta och skryta med att jag har banne mig ett liv och fritid utanför bumbis bubbla..
(Tro det eller ej.) chockerande right?
Jag vill inte dåren något gott så dra inte in mig till den sidan heller.
Att det skulle vara av anledningarna att samla bevis eller för att idioten skulle må bättre av att vara online och interagera med människor så vi gör henne en tjänst….broder….syster….nej…..kom igen….
Många av er vill nog att skiten ska fortsätta för man får sina dagliga asgarv åt drottningen av dagcenter och jag fattar hela den grejen rakt av, men kom igen vi alla hade kunnat ägna oss åt något vettigt och helt annat fram tills den 19:e (eller tills hon lyckades tigga loss av någon annan.)
Skiter i ifall det var swish eller en påfyllning på telefonen, lika jävla illa iallafall.
Skiter i vem/vilka i ”sekten” som samlade ihop till muppen, lika jävla illa iallafall.
Jag är inte arg, jag är besviken 😂😂 som allas mammor hade sagt.
Kunde inte bry mig mindre om ifall klandervärd följde bumbi slaviskt på OF ”det får stå för han”
Lägger ingen vikt i hans preferenser, smaken är som baken…delad.
Visst blir det dubbelmoral även det så det bara skriker om det, men känns lite mer privat om nu så är fallet.
Nu ska jag börja förbereda frukost och göra mig klar för dagen.
(Och njuta av en bumbifri vecka)
#SUPPORTAINTEBUMBI #GÖRINTEPENGARPÅMUPPAR #SVINETÄRBESVIKEN #LSS #TIMEWILLTELL