2024-01-30, 14:04
Medlem
mrDarcys avatar
Yep...bra jobbat..är inte sån bra detektiv som ni..
Sen skrev hon privat till nån Malo.oxå
2024-01-30, 15:14
Medlem
Hahah nu säger skabbet att det är vi på flashback som hittat på att hon är utvecklingsstörd och är bipolär.

När det finns klipp på henne när hon läser från försäkringskassan vilka diagnoser hon har 😂
2024-01-30, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hahah nu säger skabbet att det är vi på flashback som hittat på att hon är utvecklingsstörd och är bipolär.

När det finns klipp på henne när hon läser från försäkringskassan vilka diagnoser hon har 😂

Kan inte vara lätt att ljuga så mycket som henne så man glömmer bort vad man själv har sagt

Lär dig hålla koll på dina lögner Emelie bara ett tips om du ska fortsätta ljuga
2024-01-30, 15:37
Medlem
Luzzjes avatar
Nu vill drottningen av dagcenter köpa ett TikTok-konto. 1000kr får man om man har MINST 1000 följare. Fy fan vad sorgligt.

Hon som har så många fans borde väl kunna starta ett nytt och få 1000 följare på ett nafs?
2024-01-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nu vill drottningen av dagcenter köpa ett TikTok-konto. 1000kr får man om man har MINST 1000 följare. Fy fan vad sorgligt.

Hon som har så många fans borde väl kunna starta ett nytt och få 1000 följare på ett nafs?

Frågan är ju om hon ens kommer få starta ett nytt, så bara in och anmäl hennes gamla skit konto att det sålts.

då reglerna säger, men står sjukt mycket olika har jag sätt tyvärr så lite förvirrande

It's important to note that selling TikTok accounts is against the platform's terms of service, and there is a risk that your account could be banned or suspended if you are caught.

Jag kan säga dig direkt Emelie att jag kommer göra allt jag kan så du inte får tillbaka Tik-tok pga det du gjort
Senast redigerad av CosmicZ 2024-01-30 kl. 15:45.
2024-01-30, 15:54
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Frågan är ju om hon ens kommer få starta ett nytt, så bara in och anmäl hennes gamla skit konto att det sålts.

då reglerna säger, men står sjukt mycket olika har jag sätt tyvärr så lite förvirrande

It's important to note that selling TikTok accounts is against the platform's terms of service, and there is a risk that your account could be banned or suspended if you are caught.

Jag kan säga dig direkt Emelie att jag kommer göra allt jag kan så du inte får tillbaka Tik-tok pga det du gjort

Jag försökte läsa igenom ToS:en själv men hittade inget. Men hittade det där du skriver också på andra sidor. Man får lita på det. Mest synd om den stackarn som pungat ut 1000kr. Men hon förtjänar ju naturligtvis ingenting.
2024-01-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon visade upp ett mail som någon hade skickat till tingsrätten precis.

https://ibb.co/b7DN6d5

Så ni som sitter på mycket bevis kan ju göra likadant. Ju fler dess bättre! Där har ni adressen och målnumret. Lite svårt att se vad det står, men går att uttyda.

Kan du lägga upp den så man kan förstora den, vi som passerat 45 ser inte det där 🙄😁
2024-01-30, 16:06
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Kan du lägga upp den så man kan förstora den, vi som passerat 45 ser inte det där 🙄😁

Här har ni: https://imgur.com/a/GyDUvt7

Fortfarande inte superkvalitet men man ser lite bättre.
2024-01-30, 16:13
Medlem
Citat:
Här har ni: https://imgur.com/a/GyDUvt7

Fortfarande inte superkvalitet men man ser lite bättre.

Det där är för snällt.
Jag antar att du har skickat in det, så det finns bevis för att Ängelholms kommun vet/visste hur illa det är med Bumbi
2024-01-30, 16:53
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det där är för snällt.
Jag antar att du har skickat in det, så det finns bevis för att Ängelholms kommun vet/visste hur illa det är med Bumbi

Bumbis advokat hade mejlat henne detta. Att det här mejlet inkommit till tingsrätten ang. hennes fall.
2024-01-30, 17:11
Medlem
Är det någon som varit i kontakt med spelbolaget och informerat om att hon är omyndighetsförklarad och utreds för bedrägeri? Kollade upp och hittade Mail info@wisho.com men om andra redan gjort det så är det väl inte lönt. Kan ju tro att de inte vill bli inblandade i hennes kriminella verksamhet. Är det fler spelsidor hon använder?
2024-01-30, 17:13
Medlem
Citat:
Hennes enda vän är efterbliven och sitter på LSS-boende. (Men förlåt, hon umgås bara med BRANSCHFOLK.. kändisar! Tillåt mig att skratta!)

Som du säger har hon absolut INGA fans. ALLA som tittar är bara där för att se henne misslyckas. ALLA som är snälla mot henne är fejk och försöker nästla sig in. Förutom riktigt sjuka individer som faktiskt bor på LSS-boende.

Emelie, du kanske kan bli granne med din nya bästis? Glöm inte att polisen snart hör av sig till dig. Hade ett långt samtal med dom häromdagen.

Detta ser vi fram emot. Hon förtjänar fett straff för sitt grova förtal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in