2024-03-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Ingen swishade bumbi! Hitta inte på egen skit. Vi fyllde på hennes telefon
Det jag menade att ni gick ju ihop med swish till klandervärd så han kunde betala för hennes surf vilket var dåligt från er sida ni bör fan klarar er utan henne eller är ni så beroende av henne
2024-03-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadow9387
Det jag menade att ni gick ju ihop med swish till klandervärd så han kunde betala för hennes surf vilket var dåligt från er sida ni bör fan klarar er utan henne eller är ni så beroende av henne

Om du hängt med på sistone så har det hänt en hel del med dumbi som borde skötts så mycket bättre. Vi vill veta vad som händer för att kunna gå vidare med det. Men då räknar jag med att du inte kollar på bumbi fören den 19
2024-03-10, 23:57
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadow9387

Nästa gång Emelie får slut på internet ska jag fylla på en vecka och hälsa från Shadow9387
2024-03-11, 00:23
Medlem
Kommer hon att tigga/låna pengar till spel redan i natt? Hur ska hon få sin tillfredsställelse (läs orgasm) närmaste dagarna? Vem ska hon skada, plåga (psykiskt), outa, förnedra, bedra på pengar till spel tiden fram till den 19. Din syster eller din bror kanske din handikappade kusin, dina gamla föräldrar eller annan när o kär är hennes nästa offer? Hur kommer du då att känna för ditt beslut att möjliggöra hennes beteende? Tänk på att allt interagerande möjliggör henne, ger henne tillfredsställelse och bränsle framåt. Hon ska bort från socialamedier PUNKT

Använd eran energi till att få fram ett jobb, ett grupp boende, regelbundna terapisamtal och dagcenter, hon behöver socialkontakt inte bara prata med skuggorna bakom spegeln eller en tyst livestream där chatten aldrig svarar. Få kommunen att hjälpa henne, slösa inga mera pengar och tid på domstolar det tåget har gått. Prata inte utan kontakta FK, skatteverket, kommunen och länsstyrelsen och framför allt ge henne inga pengar/tanka inte på hennes kontantkort på söndag nästa vecka.

Hon är rädd för tystnaden och ensamheten och det är inget konstigt med det, men hon skadar många oskyldiga för att nå sina mål sin tillfredsställelse. Så det hade vart bra att vara utan internet i 2 veckor, tvingat henna att uppsöka biblioteket, torget och andra gratis surf i vår solen. Gjort är gjort och kan tyvärr inte tas tillbaka, nu spelar det ingen roll om det var klandervärd ensammen eller en grupp, klandervärd får bära skulden för all framtid eftersom ni inte gick ut direkt och sa hur det gick till och viktigast av allt varför och hur ni tog beslutet! Spekulationerna i V's TT live fick bli sanningen som alla kommer att minnas sant eller falsk så blev det.
Utpressad eller inte klandervärd är den klandervärda.

Best regards
Karma som är på dåligt humör så det kommer mera. "Den som sig i leken ger får leken tåla"
2024-03-11, 00:50
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Spekulationerna i V's TT live fick bli sanningen som alla kommer att minnas sant eller falsk så blev det.

Har inget emot Veronica men "fick bli sanningen som alla kommer minnas" vilka alla? Du får det låta som gud har talat till världens befolkning eller något.

Vem bryr sig?

Klandervärd bryr sig tydligen men jag hoppas att han ska ta sig i kragen snart och sluta upp med det.
2024-03-11, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Yeeees, som jag nämnde ovan när "Undrande 1967" sa med SÄKERHET att det enbart var klandervärd som stod bakom beslutet.

JAG var också en del I det beslutet och betalade för hennes nät. Så ös på med hatat mot mig nu folket, jag kan ta det. 👌 sånt hyckleri att kolla på henne 24/7 men gnälls över internet. Är det så hemskt behöver man inte kolla på henne någon gång alls. Vare sig vi stått för internet eller inte.

Ingen av de som var med om det, står för det öppet och ingen i sekten erkände något. Klanervärd satt tyst i Vs live, han skrev bara på YT som svar på vad som sas i liven.
Om ni tycker ni gjorde rätt så erkänn det, ni har alla möjligheter att stå för era handlingar. Tycker man det är ok att betala en svårt psykisk människas surf, bara för att få tittare på sin kanal, då är det något allvarligt fel i huvudet på personen och samma sak gäller er som var med och uppmuntrade det.
Ingen vågade gå upp i boxen och säga varför ni gjorde det. Ni gjorde samma sak som Leak helt enkelt. Ni gjorde bort er.

Klandervärd är körd, det har till och med kommit fram att han haft prenumation på Bumbis Only fans.
Och det har han erkännt när den saken diskuterats på hans sida eller när han var med i någon live.

Många har undrat vad det är för peversa psykfall som betalt för att titta på Bumbi och nu vet vi det. 🤣🤣🤣
2024-03-11, 04:39
Medlem
Von.pigpelts avatar
Uppenbarligen finns det 2 läger i det hela som har hänt, dom som är för och dom som är emot..
Gissa vilken grupp jag står stolt med? 🫡🐽

Till er som snackar om att vi som är emot inte ska kolla fram till den 19:e ABSOLUT inga problem kommer nog dröja längre än så för mig innan jag vill se aset igen, det är väl för fan lite det som är målet? Att vi ska just slippa ha dåren lös på internet. Eller har jag missat HELA poängen?

Och jag vågar ju nästan ta och skryta med att jag har banne mig ett liv och fritid utanför bumbis bubbla..
(Tro det eller ej.) chockerande right?

Jag vill inte dåren något gott så dra inte in mig till den sidan heller.
Att det skulle vara av anledningarna att samla bevis eller för att idioten skulle må bättre av att vara online och interagera med människor så vi gör henne en tjänst….broder….syster….nej…..kom igen….

Många av er vill nog att skiten ska fortsätta för man får sina dagliga asgarv åt drottningen av dagcenter och jag fattar hela den grejen rakt av, men kom igen vi alla hade kunnat ägna oss åt något vettigt och helt annat fram tills den 19:e (eller tills hon lyckades tigga loss av någon annan.)

Skiter i ifall det var swish eller en påfyllning på telefonen, lika jävla illa iallafall.
Skiter i vem/vilka i ”sekten” som samlade ihop till muppen, lika jävla illa iallafall.
Jag är inte arg, jag är besviken 😂😂 som allas mammor hade sagt.

Kunde inte bry mig mindre om ifall klandervärd följde bumbi slaviskt på OF ”det får stå för han”
Lägger ingen vikt i hans preferenser, smaken är som baken…delad.
Visst blir det dubbelmoral även det så det bara skriker om det, men känns lite mer privat om nu så är fallet.

Nu ska jag börja förbereda frukost och göra mig klar för dagen.
(Och njuta av en bumbifri vecka)

#SUPPORTAINTEBUMBI #GÖRINTEPENGARPÅMUPPAR #SVINETÄRBESVIKEN #LSS #TIMEWILLTELL
2024-03-11, 06:40
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Uppenbarligen finns det 2 läger i det hela som har hänt, dom som är för och dom som är emot..
Gissa vilken grupp jag står stolt med? 🫡🐽

Till er som snackar om att vi som är emot inte ska kolla fram till den 19:e ABSOLUT inga problem kommer nog dröja längre än så för mig innan jag vill se aset igen, det är väl för fan lite det som är målet? Att vi ska just slippa ha dåren lös på internet. Eller har jag missat HELA poängen?

Och jag vågar ju nästan ta och skryta med att jag har banne mig ett liv och fritid utanför bumbis bubbla..
(Tro det eller ej.) chockerande right?

Jag vill inte dåren något gott så dra inte in mig till den sidan heller.
Att det skulle vara av anledningarna att samla bevis eller för att idioten skulle må bättre av att vara online och interagera med människor så vi gör henne en tjänst….broder….syster….nej…..kom igen….

Många av er vill nog att skiten ska fortsätta för man får sina dagliga asgarv åt drottningen av dagcenter och jag fattar hela den grejen rakt av, men kom igen vi alla hade kunnat ägna oss åt något vettigt och helt annat fram tills den 19:e (eller tills hon lyckades tigga loss av någon annan.)

Skiter i ifall det var swish eller en påfyllning på telefonen, lika jävla illa iallafall.
Skiter i vem/vilka i ”sekten” som samlade ihop till muppen, lika jävla illa iallafall.
Jag är inte arg, jag är besviken 😂😂 som allas mammor hade sagt.

Kunde inte bry mig mindre om ifall klandervärd följde bumbi slaviskt på OF ”det får stå för han”
Lägger ingen vikt i hans preferenser, smaken är som baken…delad.
Visst blir det dubbelmoral även det så det bara skriker om det, men känns lite mer privat om nu så är fallet.

Nu ska jag börja förbereda frukost och göra mig klar för dagen.
(Och njuta av en bumbifri vecka)

#SUPPORTAINTEBUMBI #GÖRINTEPENGARPÅMUPPAR #SVINETÄRBESVIKEN #LSS #TIMEWILLTELL

Att ledarkärringen här inne rättfärdigar sitt beteende och berätta att dom behövde lägga ihop för att få fram 200kr är ju tragiskt. Dom sitter där under sina köksfläktar med sina LM och förkortar livet och klagar på allt i sina inrökta lägenheter.

Deras liv har ingen menlng om bumbi är borta från internet och ingen har råd med 200kr förutom till cigg och boxvin.

Hade deras förakt och hat varit genuint hade dom givetvis inte betalat. Nu behöver kärringarna en aktivitet på dagarna som höll på att försvinna. Då måste kollekten in omgående men ingen har råd ensam.

Ni ser ju deras tragiska försök att rättfärdiga sina handlingar. Pinsamt är det, vuxna kärringar som sitter hemma hela dagarna precis som emelie, lever på samma bidrag som emelie men är för fula för OF.

Vissa i sekten berättar ju om hur samhället sviker dom och deras barn som också har problem med allt möjligt, men kärringarna är usla föräldrar så barnen får ingen hjälp hemma ändå. Låter lite som emelies uppväxt här.

Vad skulle tanterna göra utan emelie?

Snart kommer devilsmom in och ska försöka skriva ett smart svar men det låter bara korkat.

Detta tätt följt av Devoina som ska skriva ett långt inlägg utan innehåll.

Citat:
När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Här jämför dem med någon som betalat för en motprestation för att sen erkänna att dom bara vill hålla koll på sin underhållning.

Men faktum är att kärringarna inte har agerat på någonting. Dom tror det, absolut.

Men ingenting har resulterat i något. Det är bara massa skit skrivet i affekt under fläkten.

Har någon av dem som känner så himla starkt och vill hjälpa så så mycket kontaktat emelies systrar? Lyft telefonen och genuint försök göra skillnad? Nej.

Dom skriver på flashback hur starkt hatet här, hur orättvist livet känns och allt dom ska göra åt det.

Sen när der höll på att bli tyst i en vecka då betalade dom direkt för att showen skulle fortsätta.

Ingen av dom vill hjälpa emelie.
Senast redigerad av T2Frank 2024-03-11 kl. 06:50.
2024-03-11, 07:36
Medlem
Haha att vissa här sitter och försöker rättfärdiga det är fan skamlöst.

Hela jävla poängen med allt runt Bumbi är att hon ska bort från sociala medier. För hon är en fara för sig själv och andra. Men ni vill ha underhållningen igång lite till så ni betalar hennes internet.....Och nej, det handlar inte om någon moraliskt piss att "Det är fel för hon är psykiskt sjuk". Utan att hon ska BORT. Det är allt jag och många andra vill.
2024-03-11, 08:01
Medlem
God morgon,

Så… jag HAR ansett dig Gunilla R och er andra 4 (inkl kv) att vara förnuftiga och kompetenta människor men satan i min gata vad fel jag har haft!
Jag är stor nog att erkänna mina fel och brister och erkänna när jag har fel och just i detta nu är ett sånt ögonblick, förlåt!

Förlåt att jag ärligt trodde ni var bra människor med sunda och bra värderingar, när ni så uppenbart visar annat!

Förlåt för att jag har tyckt att det ni sagt och skrivit var av medmänsklighet (även en del hat har man insett har seglat igenom men jaja lite skit mellan seglen går man ju ta..) när ni så uppenbart visar tvärtom!

Ni ger en medmänniska som är i ett stort spelmissbruk hjälp till att fortsätta sitt missbruk och fortsätta med sitt tiggeri till just sitt missbruk, hur tänkte ni där? Ärlig fråga!

Hon spelade bort 69000 bara för några dagar sedan hur tror ni då hennes abstinens och spelmissbruket ser ut nu? Emelie gör allt i sin makt för att få tag på pengar nu och ni hjälpte henne, GRATTIS!! Verkligen GRATTIS!

Ni är i detta fall orsak till att Emelie kommer ännu mer ner i sitt träsk och jag hoppas ni är nöjda!
Att se andra människor gå ner sig så totalt och att HJÄLPA dem göra det är över mitt förstånden vad vet lilla jag… jag är en som ser henne absolut men jag skulle ALDRIG hjälpa henne ännu mer ner i sitt missbruk så som ni nu har hjälpt henne. Ladda på mobilen var det absolut sämsta någon kunde göra! Matkasse eller annat absolut men att möjliggöra så att hon fortsätter sitt spelande och tiggande det är höjden av egoism från er sida!

Och kom inte och skyll ifrån er och säg att VI vill se eländet och veta vad som händer! Gissning får vi alla veta!

Ha en trevlig dag!
Senast redigerad av Snartsa 2024-03-11 kl. 08:36.
2024-03-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Det verkar behövas lite förtydligande här nu när folk har gått i spinn totalt. Att nåt sånt här ska behöva förklaras bevisar bara folks behov av konspirationsteorier.

Vi var flera som var med på att betala internet till Bumbi. Klandervärd var den som Bumbi hade haft kontakt med tdigare så kontakten skedde via honom.

Fortsätter hat och hot mot Klandervärd och skitsnack om att han prenumererar på Bumbis OF så ska jag personligen göra allt för att leta skit om alla dyngspridare här.
Dessa rykten uppstod i en lajv på TT där folk i kommentarsfältet onanerade sig lyckliga när folk kräkte ur sig en massa skit och gjorde lögner till sanning. Fy fan!

När bl a ”Vad är problemet” och en annan kanal betalade Bumbi för intervjuer så satt många och gottade sig och tittade. Då gick det bra, dessa pengar gick rätt in på spelkontot. Denna påtankning gör att vi kan hålla koll på Bumbi, få reda på vad hon har för sig så det går att agera. För hjälp behöver hon!

Allt detta var ett beslut av många, så sluta hugga Klandervärd i ryggen, det fanns en djupare tanke med detta. Hela anledningen behöver inte alla veta. Men vi gör nåt ialla fall till skillnad mot alla skitsnackare som inte åstadkommit nåt. Skit på er!
Klandervärd skrev att det var från "sekten" och det var inte många som stod bakom det och många är upprörda över det!
Genom att ge henne internet uppmuntrar ni indirekt till ett fortsatt spelande för Bumbie kommer garanterat över pengar igen. Så att det finns en anledning är bara skitsnack.

Klandervärd tog bort alla videor igår och även sin tiktok, varför gjorde han det om han nu hade en bra avsikt med sitt agerande?
2024-03-11, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Om du hängt med på sistone så har det hänt en hel del med dumbi som borde skötts så mycket bättre. Vi vill veta vad som händer för att kunna gå vidare med det. Men då räknar jag med att du inte kollar på bumbi fören den 19

Vadå gå vidare med det. Säg en enda sak ni gjort tidigare för att få stopp på denna galenpanna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in