2024-03-10, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Lessler Du argumenterar mot en individ som inte är kapabel att ta in och lyssna. Vedklyv och karlsson är två individer som hatar oss som påtalar stora brister hos dumpen. Dom är som Alla dumpen människor, håller man inte med i allt, då är man en pedofil. Påminner om Patrik sjöberg himself.
Falta, är du säker på att Lessler vill likna sig vid dig?
Citera
2024-03-10, 08:21
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Allt detta och så kan ni inte ens presentera en fungerande länk?
Trovärdigt???

Du måste ju ha blivit född ur ett rövhål...

Så jävla kåt på att kommentera är du att du inte prövar länken själv innan du kommenterar. Länken fungerar utmärkt. Tyvärr är innehållet bakom betalvägg. Det handlar om ett bråk mellan pedofiljägarna och Dumpen. Pedofiljägarna är de som söker upp och misshandlar pedofiler, de ville samarbeta med Dumpen.

https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/r9wvn55j/oc-1m1kr_s_23
Citera
2024-03-10, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej jag tror inte du har rätt där mr Pussy. Hen var säkert en duktig fiskare som skrev ”Jag vill knulla men är fjortis”

Jävla formellt det blev men vem i helvete är du liksom tänkte jag i alla fall. B-kändis kan jag gå med på.

Om Sara har 41 el 42 tjänstefolk till förfogande spelar nog mindre roll.
Så fint du förminskar att en familj med barn blir hotade så att mamman inte längre kan bedriva sin verksamhet. Det uppvisar endast ditt försvar av en ljusskygg och ytterst grym verksamhet som skadar barn.
Citera
2024-03-10, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du måste ju ha blivit född ur ett rövhål...

Så jävla kåt på att kommentera är du att du inte prövar länken själv innan du kommenterar. Länken fungerar utmärkt. Tyvärr är innehållet bakom betalvägg. Det handlar om ett bråk mellan pedofiljägarna och Dumpen. Pedofiljägarna är de som söker upp och misshandlar pedofiler, de ville samarbeta med Dumpen.

https://corren.se/bli-prenumerant/artikel/r9wvn55j/oc-1m1kr_s_23
Självklart prövade jag länken och den fungerade inte.
Lär dig anatomin, ingen mig veterligen är född ur ett rövhål men Allah sägs ska komma ut den vägen 🤮 I sådana fall smickrar du mig 😉

Dom här pedofiljägarna ”PHS” eller vad dom kallar sig vill gärna rida på det Dumpen byggt upp,

Jag är glad att Dumpen nekar samarbete eftersom det medför faror om ”PHS” uppför sig på fel sätt. Det är inget ansvar som Dumpen ska kunna skyllas för.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-10 kl. 08:46.
Citera
2024-03-10, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så fint du förminskar att en familj med barn blir hotade så att mamman inte längre kan bedriva sin verksamhet. Det uppvisar endast ditt försvar av en ljusskygg och ytterst grym verksamhet som skadar barn.
Hoten och skadegörelsen mot gäddors barn, närstående, egendom? Hur är det med den?
Citera
2024-03-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nej du har rätt. Nya tänder, frisören varannan vecka. Och pengar ner i fickan. Tror du en yrkeskriminell bara förändras. Se Saras belastningsregister. Och Patrik med sin avsaknad av moral,! Nejdu en skatterevision till och börja med. Och det swishas stora summor, mer än 200k. Uppenbart mygel. Och det är fakta.

Om inkomsterna räknas som gåva så är det inget skatt
Om det inte räknas som gåva så är det ett löneutag och då betalar man skatt och arbetsgivareavgifter

OM det nu är som du fantiserar om så räcker 200 000 till ca 100 000 i ren lön
Och det finns inga specialregler för dumpen
Så vad är det som är mygel?
Citera
2024-03-10, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hoten och skadegörelsen mot gäddors barn, närstående, egendom? Hur är det med den?
Det är ju lika illa där om idioter får för sig något sådant.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-03-10 kl. 09:31.
Citera
2024-03-10, 09:21
Medlem
Citat:

När har en närstående till en gädda blivit hotad??
Citera
2024-03-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
När har en närstående till en gädda blivit hotad??
Läs bakåt i tråden så finns gott om länkar till exempel.
Citera
2024-03-10, 09:28
Medlem
Citat:
Skitsnack, jag synar dig.
Citera
2024-03-10, 09:33
Medlem
Citat:

Nej jag kan inte hitta något där någon anhörig eller att något barn har blivit hotade?
Så vill gärna se ett belägg för det, då ni brukar att fantisera friskt
Citera
2024-03-10, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nej jag kan inte hitta något där någon anhörig eller att något barn har blivit hotade?
Så vill gärna se ett belägg för det, då ni brukar att fantisera friskt
45 sekunder med research... du behöver inte tro på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in