Citat:
Sammanfattar det som: Sanna behövde pengarna och fick ett erbjudande hon tog där hon både lyckades få blodtörstiga övergreppsvänstern på ETC att punga ut och att balansera sitt inlägg så att det är tydligt att vad hon än kritiserar så är det hon efterfrågar, vård för gäddmupparna, något alla tjänar på och ingen är emot och verkligen inte Dumpen. Snyggt där Sanna. Säkert uppmuntrat av Sara och Patrik.
Citat:
Ni är många som hört av er både här och på Facebook och ställt frågan om varför jag både valt att lämna Dumpen samt varför jag valt att publicera en debattartikel i Etc.
Som svar på varför jag valt att lämna så beror det på att jag blivit uppsökt via vykort i mitt hem där man varit tydlig med att poängtera att man vet vart jag finns och som mamma så tar jag det självklart som ett gränslöst och obehagligt markerande.
Det här är min borg där mina barn ska vara trygga, så på två minuter så fattade jag mitt beslut och sa tack och hej.
En längre förklaring till varför jag valt att publicera en debattartikel i Etc kommer under helgen. Jag förstår att den kan ha varit smärtsam för många men trots det så är det aldrig okej att höra av sig till mig och hota mig till livet. Debattartikeln skrevs flera veckor innan publicering och avhopp och blev även ”👍🏼” av ansvarig utgivare på Dumpen. Dock så föredrog hon inte mitt val av tidning.
Så jag hade rätt alltså.
Ni gäddlingar har alltså hittat henne, vidrigt att höra. Skäms på er!