Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag tror väl ändå inte att Ukraina kan slå ut hela fabriker i Taganrog med primitiva drönare.
Men dom irriterar och dom stör.
Under ytan bubblar det säkert, det finns ryssar som förstår att SMO inte gick enligt plan och dom förstår också att nationen Ukraina inte ger upp.
Jag har tidigare spånat om att Putin triumferar NU men avlägsnas under 2025 som ytterst ansvarig. Jag avviker inte från detta.
Det är väl därför oligarker trillar av pinn då och då så att dessa inte vågar skapa en koalition för att utföra Tokarev-assisterad lobotomi på puttefnask.
Det är ingen slump att de specifika områdena Abchasien, syd-Ossetsien, Gagausien, Transnistrien, Donbass och Krym just är de områden ryssen vill norpa åt sig för den här gången. Ganska resursrika områden vad det gäller naturresurser, odlingsbar mark, industri, hamnar och kraftverk. En slump? Skulle inte tro det.
Finns nog en hel del smickrare, lismare, rövslickare och annat pack runt puttefnask som slickar sig om läpparna för att få tag i allt detta och som vill ockupera och mörda de som finns redan där för att därefter flytta in sitt folk dit.