Citat:
Ursprungligen postat av
Kuken10
Nu kommer våra soldater att kämpa mot kurder för Erdogan samt om Makaronen får som han vill krypa i skyttegravar i Ukraina
Ser ingen vinst att vara med i NATO
Snälla försök fatta att Nato inte funkar så.
Sakerna du nämnde faller inte under artikel 5.
Inte ens vid artikel 5 är vi tvingade att skicka soldater nånstans.
Det finns alltså absolut inget som tvingar oss att göra sakerna som du nämnde.
Jag blir så arg på idioter som tror på saker som inte stämmer.