2024-03-09, 11:10
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Tror verkligen att det är dags för dig att gå till doktorn och få läkemedel utskrivet. Du är ju helt jävla galen. Du kanske gillar att skriva väggar av smörja, men för alla andra som läser skiten så är det nästan traumatiserande att se någon vara så fruktansvärt psyksjuk.

Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Vadå ingen? 80% stödjer Nato. Bara för dej att svälja det och du kan äta min skit.
Han kanske mennar i Tensta...
Citera
2024-03-09, 12:10
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Och du din blödiga jävla softcock, antar att du stödjer massinvandringen. Far åt helvete med dig!
Nej, Jag är totalt emot massinvandringen.
Ytterligare ett bevis på att du saknar hjärnkapacitet att förstå handlingar/konsekvenser. Efter att NATO bombade libyen och avlägsnade khaddafi så öppnade det för flodvågen av massinvandring vi sett i Europa senaste årtiondet. Förstår du verkligen inte att det är från länder som USA/NATO anfallit som vi fått den flodvågen av människor som kommit till Europa?

För att citera vår f.d. finansminister Anders Borg. You Make War, We Get the Refugees!" - It's a Win-Win!
https://www.youtube.com/watch?v=zU0_6yPVCPQ

Hur man efter denna vetskapen då kan stödja USA/NATO, men vara emot massinvandring är bortom mitt förstånd.
Citera
2024-03-09, 12:23
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Nej, Jag är totalt emot massinvandringen.
Hur man efter denna vetskapen då kan stödja USA/NATO, men vara emot massinvandring är bortom mitt förstånd.
Bortom ditt förstånd....ja det tror jag säkert.
Massinvandringen är 100% erat eget fel! Inte USAs eller Nato.
Ni era jävla vänster-vridna idioter VALDE ATT SLÄPPA IN OHYRAN!!!!! Det är bara ert eget fel, ingen annans.
Dessutom så borde ni slänga ut ohyran med huvudet före!
Försök inte skylla era egna idiotiska beslut på USA och Nato!
Citera
2024-03-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Vem lärde dem hata ryssen?
Tro inte att du sitter vid rodret.

Hur definierar du "hata ryssen"? Är man "rysshatare" om man INTE vill bli föremål för den psykotiske dvärgen i kremls invasion, ockupation, annektering och anfallskrig?
Citera
2024-03-09, 14:20
Medlem
HomoDeuss avatar
Härligt att vi äntligen är med. Nästa steg blir att återinföra allmän värnplikt för alla. Så att vi kan skicka fler soldater på olka uppdrag inom NATO. Återvandringen kommer att ta rekordfart samtidigt som svenska sillmjölkungar lär sig grundläggande folkvett och disciplin.
Citera
2024-03-09, 14:29
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Vem vill ens försvara Sverige? Jag förstår att Wallenberg fick köpa politiker för att gå med i Nato då Sverige har 0 vilja att försvara sig själv.

Vem vill dö för rätten för transor att adoptera?

Eller dö för alla äckliga babbar som smutsar ner fysiskt och psykiskt?

Eller dö för kvinnorna som på reflex hatar sin man istället för att som en äkta kvinna lyfta sin man.

Nej Sverige är slut. Våra politiker förådde oss.

Du snöar in på helt fel saker. Inte konstigt att ingen kvinna vill ha dig, och hatar dig. Sverige är slut för att alldeles för många svenskar är som du. Men med lite tur så blir det bättre snart. NATO är iaf ett bra steg på vägen.
Citera
2024-03-09, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Härligt att vi äntligen är med. Nästa steg blir att återinföra allmän värnplikt för alla. Så att vi kan skicka fler soldater på olka uppdrag inom NATO. Återvandringen kommer att ta rekordfart samtidigt som svenska sillmjölkungar lär sig grundläggande folkvett och disciplin.
Ja håller faktiskt med, det här behövs för att rensa ut och få ordning i landet och allmän värnplikt är helt avgörande.
Citera
2024-03-09, 15:13
Medlem
Står på en solig isväg i Luleå och både ser och hör hur svenska, amerikanska och finska flygvapnet övar tillsammans. Det flygs väldigt mycket dessa veckor på F21 Kallax. Jag njuuuuter ... Underbart!

Om ni NATO-motståndare hade fått som ni velat så hade det väl varit ryska plan i luften över Norrbotten. Idioter! Om ni inte gillar NATO-skyddet står det er fritt att flytta, seså ... stick!
Citera
2024-03-09, 17:46
Medlem
Lagom till att Sverige äntligen är medlem i NATO så ifrågasätter Donald Trump USA:s vilja att försvara alliansmedlemmar. Det givna stöd från USA och NATO-länder (Turkiet, Ungern) som de flesta svenska politiker talat om under NATO-processen är inte längre lika självklara som man tidigare trott.
Citera
2024-03-09, 18:02
Medlem
Citat:
Bortom ditt förstånd....ja det tror jag säkert.
Massinvandringen är 100% erat eget fel! Inte USAs eller Nato.
Ni era jävla vänster-vridna idioter VALDE ATT SLÄPPA IN OHYRAN!!!!! Det är bara ert eget fel, ingen annans.
Dessutom så borde ni slänga ut ohyran med huvudet före!
Försök inte skylla era egna idiotiska beslut på USA och Nato!

USA och Nato har ansvar i flyktingvågen hade de gett fan i att tramsa runt i Mellanöstern är ut år in så hade inte USA eller Nato haft något ansvar där. De fanns massor av problem på hemmaplan att åtgärda även i Sverige. Alla större partier har ansvar i invandring
Citera
2024-03-09, 18:09
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
USA och Nato har ansvar i flyktingvågen hade de gett fan i att tramsa runt i Mellanöstern är ut år in så hade inte USA eller Nato haft något ansvar där. De fanns massor av problem på hemmaplan att åtgärda även i Sverige. Alla större partier har ansvar i invandring

"Nato" har inte "tramsat runt" i Mellanöstern. Hur tänkte du där? Invandrings- och flyktingpolitik bestäms av nationella parlament. Natolandet Ungern har till exempel haft en mycket restriktiv politik, medan alliansfria Sverige hade en generös.

Om du hade haft rätt i dina teorier, så hade detta betytt att Ungern, i detta nu, hade varit översvämmat av migranter, medan Sverige hade varit förskonat.

Så är det inte.

Detta bevisar alltså att kopplingen mellan Nato och flyktingmottagande bara är blaj.
Citera
2024-03-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
"Nato" har inte "tramsat runt" i Mellanöstern. Hur tänkte du där? Invandrings- och flyktingpolitik bestäms av nationella parlament. Natolandet Ungern har till exempel haft en mycket restriktiv politik, medan alliansfria Sverige hade en generös.

Om du hade haft rätt i dina teorier, så hade detta betytt att Ungern, i detta nu, hade varit översvämmat av migranter, medan Sverige hade varit förskonat.

Så är det inte.

Detta bevisar alltså att kopplingen mellan Nato och flyktingmottagande bara är blaj.

Ungern är knappast landet man flyr till. Oavsett deras invandringspolitik så du faller på ditt eget rep
Senast redigerad av tomten892 2024-03-09 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in