2024-03-07, 21:42
  #241
Medlem
Orbans och Erdoğans parlament röstade om Sveriges Natointräde.
Synd att Sverige inte fick rösta om det också.

Men tur att vi är med i Nato nu. Nu kanske svenskarna kan trycka ut bajskorven, som inte velat komma ut pga oro, sen Rysslands attack.
Citera
2024-03-07, 21:42
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Ariska svenskar skrev jag ju din fitta. Vad fan tror du jag är arabjävel?

Som Norge och Danmark tänker du på, de är ju riktiga praktexempel på militärstater.

Eller?
Citera
2024-03-07, 21:44
  #243
Medlem
Flusens avatar
Det så kallade rysshotet är helt obefogat,
Hade det inte varit för medias propaganda så hade inte en jävel brytt sig om ryssen,

Lika obefolkat som corona skräcken folk levde med, hade inte media existerat så hade knappt någon ens märkt av att det var en ”plandemi”.

Media styr alla er fårskallars känslor,
Ett falskt perspektiv av verkligheten,

Folk som skriker ”ÄNTLIGEN” åt Nato,
Kan ni förklara vad ni menar med äntligen?
Äntligen vad? Äntligen räddade?
Vi lever i fred, vad menar ni med äntligen?

Ni är drabbade av medias skrämselpsykos
Citera
2024-03-07, 21:45
  #244
Medlem
Fittorna som gråter nu fattar inte att vi inte har varit neutrala sedan WW2. Vi har hjälpt NATO mer under åren än vad flera allierade har gjort. Fattar ni inte att Ryssland vet det också och att vi hade blivit indragna i en konflikt hur som helst?

Ni är fan dummare än det jag bajsar ut i toaletten. Idioter.
Citera
2024-03-07, 21:46
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Mycket bra!
Fast vi skulle ha gjort det för länge, länge sen!

Så jäkla bra nu kan vi köra ut Öst och dess icke demokratiska tänk ur Europa och Sverige!!
Citera
2024-03-07, 21:46
  #246
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Vilket jävla skämt

Är det inte bättre att ta tag i dom inhemska problemen, innan man börjar härja med andra länder?!
Storhetsvansinne.
Ett behov av att hänga med de stora och tuffa grabbarna.
En stark inombords drift av att vilja vara störst och värst.
Ganska snart kommer vi att få höra att Sverige är världsledande i NATO (samtidigt som andra länder småler överseende i mjugg).

Men det är ju inte ivrarna som kommer att kriga, de tillhör ju landets ledning och elit och kommer att hålla sig en bra bit från fronten
Krigshetsarna på Expressen m fl populistiska organ kommer att på sin höjd att agera hjältemodiga (och hetsande) krigsreportrar men med inte särskilt stor risk för sitt eget liv och lem.
Citera
2024-03-07, 21:46
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Sveriges fortsatta ekonomiska svikt kommer givetvis skyllas på invandrare,
De får skickas till gränsmarkerna mot Norge där den jämtländska järnvägen kommer behöva byggas ut qsom om det fanns dubbelt så mycket järnmalm som i Kiruna.

Andra området som ej är militär hårdvara där regeringen kommer få lägga in extra miljarder många år framöver är de enstaka regioner som behöver ha trovärdiga platser att vårda evakuerade finländare, belgare och kanadensare.

Allt tjata om att USA kommer ta över resulterade i att det blev Donkens äppelpaj och glass efter musikkonserten denna minnesvärda dag.
Citera
2024-03-07, 21:46
  #248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camarosmurfen
Som Norge och Danmark tänker du på, de är ju riktiga praktexempel på militärstater.

Eller?

Knappt någon i NATO har väl varit militärstater under de senaste decienniumen men kommer att bli nu när det sker ett krig i vårat närområde. Ryssland har krigsekonomi och Europa kan inte ligga på latsidan längre.
Citera
2024-03-07, 21:47
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Orbans och Erdoğans parlament röstade om Sveriges Natointräde.
Synd att Sverige inte fick rösta om det också.

Men tur att vi är med i Nato nu. Nu kanske svenskarna kan trycka ut bajskorven, som inte velat komma ut pga oro, sen Rysslands attack.

Vår riksdag röstade om det, och vi har haft val imellan också

Beslut har starkt demokratiskt stöd, på på politiskt nivå, och folkligt stöd. Alla opinionsundersökningar visar på överväldigande majoritet för NATO.

Man kan inte vinna jämnt, sånt är livet.

Sluta lipa nu och gå vidare
Citera
2024-03-07, 21:48
  #250
Medlem
Viktigt att visa solidaritet med broderfolket i finland förstås men tragiskt att nu vara slavar under usa som är lika jävla illa som ryssland. Gissar att uffe kommer att målas upp som ett retard om 10 år när det har sjunkit in hos svenneiqfiskmåsarna vilka dokument han skrivit under i hans brått att sälja landet som en gammal horpimp från 1700 talet.
Citera
2024-03-07, 21:50
  #251
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Lätt, skicka ut ett par musslor, dra in lite ekonomisk bistånd så äre klart. Finns mycket att allokera om i Sverige.

Fast detta kommer inte att hända. I vanlig ordning blir det skatten som höjs alt att man drar in på mer sjukvård, äldreomsorg, skolor och infrastruktur.
Citera
2024-03-07, 21:50
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Det så kallade rysshotet är helt obefogat,
Hade det inte varit för medias propaganda så hade inte en jävel brytt sig om ryssen,

Lika obefolkat som corona skräcken folk levde med, hade inte media existerat så hade knappt någon ens märkt av att det var en ”plandemi”.

Media styr alla er fårskallars känslor,
Ett falskt perspektiv av verkligheten,

Folk som skriker ”ÄNTLIGEN” åt Nato,
Kan ni förklara vad ni menar med äntligen?
Äntligen vad? Äntligen räddade?
Vi lever i fred, vad menar ni med äntligen?

Ni är drabbade av medias skrämselpsykos

Så ryzzland har inte invaderat Ukraina alltså, det är bara något som man hittat på i medierna?

Intressant tes, verklighet knackar dig dock på axeln...

Dåre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in