2024-03-07, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Intervju med Frida i Expressen. Berättar bland annat om sin hårda träning denna vintern som verkar haft väldigt bra effekt.

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/frida-om-karleken-en-rod-zon-for-mig/
Eftersom nästan allt på Expressen ligger bakom betalvägg så tackar jag för det utdraget ur artikeln, intressant.

Har alltid trott att hon skulle hitta kärleken med nån från det norska herrlandslaget, men efter det lilla jag kan se så verkar det uteslutet.
Citera
2024-03-07, 12:28
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Eftersom nästan allt på Expressen ligger bakom betalvägg så tackar jag för det utdraget ur artikeln, intressant.

Har alltid trott att hon skulle hitta kärleken med nån från det norska herrlandslaget, men efter det lilla jag kan se så verkar det uteslutet.

Hon säger att hon inte letar bland skidåkare, oavsett land.
Citera
2024-03-07, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Jag såg det. Men jag har haft en fix idé om att hon och Valnes skulle finna varandra(lite på skoj såklart).
Citera
2024-03-07, 14:26
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Intervju med Frida i Expressen. Berättar bland annat om sin hårda träning denna vintern som verkar haft väldigt bra effekt.
– Målet har hela tiden varit att fortsätta träna hela tiden.
https://www.expressen.se/sport/langdskidor/frida-om-karleken-en-rod-zon-for-mig/

Fan sover hon aldrig, hela tiden träna hela tiden.
Citera
2024-03-07, 14:30
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Tror ni Frida har blivit bättre på sprint för hon har börjat hänga mycket med Linn?
Citera
2024-03-07, 15:00
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Tror ni Frida har blivit bättre på sprint för hon har börjat hänga mycket med Linn?

Tveklöst, ja.
Citera
2024-03-07, 15:05
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:

Tror vi hon släpper lite på träningen nu i slutet för att försöka få en formtopp? Känns som att det vore rimligt att prova nu inför kommande mästerskapssäsong iallafall, vore ju dumt att gå en hel mästerskapsfri säsong utan ett test ens.
Citera
2024-03-07, 17:03
Medlem
Citat:
Det låter bra!
Jag är ingen skidåkare………………..😜
Citera
2024-03-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski

Citat:
Tveklöst, ja.
Absolut tror jag det.
Hin är ju bästis med en annan sprinter som hon tränat med men jag tror att tränar man med Linn är det liiiiite mer fokuserat!
Bara en känsla jag har.
Citera
2024-03-07, 17:50
Medlem
Jag tyckte någon gång i en sändning att man såg Frida och Chanavat flörta. Fast han har ju en otrolig snygg flickvän, tror inte han skulle vara otrogen mot henne med Frida.
Citera
2024-03-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metallharry
Tror vi hon släpper lite på träningen nu i slutet för att försöka få en formtopp? Känns som att det vore rimligt att prova nu inför kommande mästerskapssäsong iallafall, vore ju dumt att gå en hel mästerskapsfri säsong utan ett test ens.
Tvivlar på det utan tror hon kör på nu för att bygga till nästa säsong. Funderar på om det ens blir någon semester i April.

Rent generellt så är nog mängd bra för Frida. Känns som att hon får problem när hon kör för intensivt. Men jag har inte hela bilden av hur hon faktiskt tränar så svårt att säga med säkerhet.
Citera
2024-03-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Absolut tror jag det.
Hin är ju bästis med en annan sprinter som hon tränat med men jag tror att tränar man med Linn är det liiiiite mer fokuserat!
Bara en känsla jag har.
Maja och Frida tränar ju tillsammans på läger men bor i olika städer. Frida och Linn bor i samma stad och det verkar ju som de tränar och hänger varje dag. Dessutom är ju Linns tränare Ola Ravald expert på sprintteknisk träning och han hjälper ju Frida också eftersom Per Nilsson bor i Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in