2023-12-01, 06:13
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Tyvärr verkar det som att aktivister mot pedofiler behövs, de tar vid där polisens engagemang och resurser slutar.

Kan inte säga att jag stöder medborgargarden som brukar våld, men kan de bara rädda ett endaste barn så är det värt det. PHS är sorgligt nog medicinen i ett riktigt jävla sjukt samhälle.

Hur vet en att det är pedofiler dom ger sig på? Inga loggar? Kan ju vara vilka som helst dom blivit sura på. Finns ju ingen bevisning.
Citera
2023-12-01, 07:37
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Hur vet en att det är pedofiler dom ger sig på? Inga loggar? Kan ju vara vilka som helst dom blivit sura på. Finns ju ingen bevisning.
Dom kör samma sett som dumpen med fiskare samt attackerar folk som blivit Dömda för det
Citera
2023-12-01, 09:03
Bannlyst
Kände inte igen någon av de sk Pedofilerna men med tanke på kroppsstorleken på ungdomarna och att de inte vet hur man slåss skulle jag tippa på att de är run 16-17 år?
Citera
2023-12-01, 09:30
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Kände inte igen någon av de sk Pedofilerna men med tanke på kroppsstorleken på ungdomarna och att de inte vet hur man slåss skulle jag tippa på att de är run 16-17 år?

Har en vän vars lillebror är med i stockholm sektionen, han är fyllda 18 i år och dom flesta är runt hans ålder.. Inga 30 åringar direkt.

Tycker det är grymt att dom slår på dom äckliga asen, har gubbjäveln förstört ett barns liv ska han inte gå runt på jorden utan att behöva vrida nacken av sig.
Citera
2023-12-01, 10:13
Medlem
Synd att det ska behöva gå så långt, om deras agerande skrämmer peddos från att leta barn på nätet så är det värt det.

Det finns en amerikans grupp som konfronterar peddos som håller på att skicka barnporr via olika siter och appar, hoppas phs gör något liknande, peddosarna ska inte få härja fritt
Citera
2023-12-01, 10:21
Medlem
Computerzs avatar
Alla videos är grymt suddiga? Hur kan man se dem på riktigt?
Citera
2023-12-01, 10:24
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Alla videos är grymt suddiga? Hur kan man se dem på riktigt?

Allt handlar om att skydda grabbarna så inte deras identitet röjs på något sätt, kan tycka man bara behöver blurra ansiktet på dom men men.
Citera
2023-12-01, 10:45
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Sociopater som vill spöa folk, men på ett socialt accepterat sätt, därför väljer de att spöa taniga missanpassade pedos. Då tycker jag att dumpen gör det bättre som hänger ut gäddorna utan att misshandla dem fysiskt.

Däremot hade det varit ballt med en grupp som kartlägger hänger ut, och spöar gängkriminella. Det hade krävts lite testiklar!

GUMPEN, kan de kalla sig!
Citera
2023-12-01, 10:51
Vid första tanke tycker jag att det är bra, det minsta en äcklig pedofil förtjänar är stryk.
Sen kommer man till insikt att dessa pedohunters såklart är kaosblattar och då försvinner snabbt uppskattningen och tankar om utvisning pga bristande vandel börjar gro istället.
Citera
2023-12-01, 10:55
Medlem
Då denna grupp består av Vänsterextrema måste de fängslas.

Inte en chans att Vänsterextrema kan skilja på folk och folk.

Det är exakt det som är deras problem att de absolut inte kan se riktigt ondska.

De är ondskan men anklagar alla andra för det.

Spelar ingen roll att syftet är gott, Vänsterextrema är farliga och måste fängslas.
Citera
2023-12-01, 11:00
Medlem
YP4XQs avatar
Kan ingen inte göra en sån här grupp mot landsförrädare till politiker också
Citera
2023-12-01, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Då denna grupp består av Vänsterextrema måste de fängslas.

Inte en chans att Vänsterextrema kan skilja på folk och folk.

Det är exakt det som är deras problem att de absolut inte kan se riktigt ondska.

De är ondskan men anklagar alla andra för det.

Spelar ingen roll att syftet är gott, Vänsterextrema är farliga och måste fängslas.

Enda sidan som dom följer på twitter är "Sverige.scenen - @alla_hata" vilket är ett konto som följer "huligan scenen". Är det "vänster huliganer" det handlar om? Kan ju inte vara speciellt svårt att hitta dom i så fall, känns som nästan alla huliganer annars är mer "höger" - men det kan också vara min personliga bias från de få huliganer jag träffat.

Tveksamt att Afa osv skulle hålla på med detta, men jag kan ha fel.
Senast redigerad av Solo322 2023-12-01 kl. 11:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in