2024-03-07, 19:26
Medlem
Och vadå "plats för en parvel till". Vem fan ska ta hand om den? Hur ska dom klara av det? Är hon säker på att dom skulle få plats? Dom behöver kanske ett slott om dom skulle få en till om dom inte har plats 2 vuxna och en bebis i en trea. Jävla idioti.
Citera
2024-03-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon är helt klart såhär märklig.

Troligaste ja, men ändå helt sanslöst ju. O att folk gillar henne ?? Hon har ju följare
Citera
2024-03-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Och hennes resonemang är ju... Knepigt som vanligt. Först är hon jättenöjd med ommöbleringen och säger att Lars aldrig är i sitt rum. Sen lägger hon upp en bild på Lars alla grejer i vardagsrummet och skriver "så här får det vara till vi hittat större bostad". Liksom va? Dom har ett helt rum tillgängligt?

Det känns inte riktigt som att de behöver en 4a eller större? L’s rum verkar ju inte ha varit till förvaring likt ett förråd heller så. Varför ställa in matbordet där? Så udda. De kan väl leka med L där inne. Eller så vill de ha nära till soffan hela tiden. Och det är så dunkelt och mörkt hela tiden! Hade blivit deppig.
Citera
2024-03-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Bläddra ner till du kommer till ”lägenheter våning 2 t.o.m 8” och sedan planlösningen som heter ”3:a söder” så har du deras planlösning. https://billingsberg.se/planlosning/
Men de kan ju knappast få plats att äta i det lilla sovrummet? Enligt planlösningen så verkar det rummet rätt litet?
Citera
2024-03-07, 19:43
Medlem
Älskar att lägenheten beskrivs "Vill du bo i denna lägenhet så finns den på våning 2 t.o.m. 8, en bit upp i huset, vilket ger en fantastisk utsikt och vackra solnedgångar från balkongen.
😂
Citera
2024-03-07, 19:44
Medlem
Vi kan väl iallafall konstatera att det här med hus i Malmö eller hus över huvud taget är struket från planeringen. Okej de fick inte lägenheten i samma hus men nu ska de titta på nybyggen istället. Förvånar mig inte dock. Kan definitivt INTE se varken Hanna eller Kebaben rodda ett eller två barn och dessutom hålla koll på ett hus med allt vad det innebär. Vad ska hon med en trädgård till? Skulle se förfallet ut efter en kvart.
Citera
2024-03-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Bläddra ner till du kommer till ”lägenheter våning 2 t.o.m 8” och sedan planlösningen som heter ”3:a söder” så har du deras planlösning. https://billingsberg.se/planlosning/

Tack!
Kan ändå förstå att de plockar bort bordet om de inte använder det. Blir ju lite svårt med möbleringen i och med att balkongdörren är i köket, hade ju varit smidigare att ha den i sovrummet.
Men förstår ändå inte deras resonemang om att de behöver större lägenhet när de har en rum som står orört 😅
Citera
2024-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon är så otroligt konstig hela tiden. Märkliga "recept", märkliga ommöbleringar med helt långsökta förklaringar. De är i princip aldrig ute. De träffar nästan aldrig andra, ok att man inte har så mkt vänner, det har jag inte heller. Men jag träffar familj ofta. De åker till en storstad för att hänga på ett hotellrum. Det här dopet dem ska ha, vilka kommer på det?? Dem verkar ju inte känna någon🤨
Seriöst så undrar jag om detta är nån karaktär hon spelar eller om hon är såhär underlig??

Jag uppfattar henne ungefär som så influensers var för 10-15 år sen när ingen hade en aning om vad de höll på med. Känns inte som att hon följer en enda stor influenser för då hade hon ju kunnat få inspiration till helt annat content. Plus alla hennes sanningar om saker hela tiden, som att hon kom på allt först (typ snuspinnar i gammal påse-grejen).

Jag är en helt vanlig tråkig människa med typ inga vänner men inte ens mitt liv är så meningslöst som deras verkar vara.
Citera
2024-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Men de kan ju knappast få plats att äta i det lilla sovrummet? Enligt planlösningen så verkar det rummet rätt litet?

Ja nä de får de garanterat inte. Inte bekvämt iaf. Det är ca 2.20 brett så är la helt beroende på hur brett bordet är.
Citera
2024-03-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon är så otroligt konstig hela tiden. Märkliga "recept", märkliga ommöbleringar med helt långsökta förklaringar. De är i princip aldrig ute. De träffar nästan aldrig andra, ok att man inte har så mkt vänner, det har jag inte heller. Men jag träffar familj ofta. De åker till en storstad för att hänga på ett hotellrum. Det här dopet dem ska ha, vilka kommer på det?? Dem verkar ju inte känna någon🤨
Seriöst så undrar jag om detta är nån karaktär hon spelar eller om hon är såhär underlig??

Jag uppfattar henne ungefär som så influensers var för 10-15 år sen när ingen hade en aning om vad de höll på med. Känns inte som att hon följer en enda stor influenser för då hade hon ju kunnat få inspiration till helt annat content. Plus alla hennes sanningar om saker hela tiden, som att hon kom på allt först (typ snuspinnar i gammal påse-grejen).

Jag är en helt vanlig tråkig människa med typ inga vänner men inte ens mitt liv är så meningslöst och konstigt som deras verkar vara.
Citera
2024-03-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Och hennes resonemang är ju... Knepigt som vanligt. Först är hon jättenöjd med ommöbleringen och säger att Lars aldrig är i sitt rum. Sen lägger hon upp en bild på Lars alla grejer i vardagsrummet och skriver "så här får det vara till vi hittat större bostad". Liksom va? Dom har ett helt rum tillgängligt?
Jag fattar inte vad större bostad ska göra för skillnad. Lars kommer liksom inte börja sova I eget rum om dom så flyttar till ett slott.
Om dom ändå ska ha allt i vardagsrummet och äta i soffan kan dom ju lika gärna flytta till mindre och spara pengar till kontantinsatsen som var prio för ett par månader sen
Citera
2024-03-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Tack!
Kan ändå förstå att de plockar bort bordet om de inte använder det. Blir ju lite svårt med möbleringen i och med att balkongdörren är i köket, hade ju varit smidigare att ha den i sovrummet.
Men förstår ändå inte deras resonemang om att de behöver större lägenhet när de har en rum som står orört 😅

Balkongdörren är jämte diskmaskin o öppnas utåt, den är inte iväg alls för eventuella inredningar. Sen har de ju ändå hängt upp en gardin som skiljer av köket och matsalen på den sidan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in