2024-03-07, 18:04
Medlem
För några dagar sen fick Hanna en kommentar där personen skrev att hennes barn är lika gammal som Lars och att hon tyckte det var så skönt att hon kunde sitta upp mer själv nu.
Hanna svarade med att tanken på att dom snart kanske skulle behöva köpa gåstol hade slagit henne. Sekunden efter har hon köpt en och börjat använda den, vad vill hon bevisa?
Citera
2024-03-07, 18:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
För några dagar sen fick Hanna en kommentar där personen skrev att hennes barn är lika gammal som Lars och att hon tyckte det var så skönt att hon kunde sitta upp mer själv nu.
Hanna svarade med att tanken på att dom snart kanske skulle behöva köpa gåstol hade slagit henne. Sekunden efter har hon köpt en och börjat använda den, vad vill hon bevisa?

Hon vill bevisa att Lars absolut inte behandlas som en docka utan är SÅ med i utvecklingen (även om alla ser att så inte är fallet).
Citera
2024-03-07, 18:32
Medlem
Jag hade så gärna velat se planlösningen på lägenheten HT bor i nu för att förstå hur de tänker.

Alltså flytta in matbordet till Lars sovrum för att få plats med alla hennes saker?
Plocka undan sakerna ni inte använder för stunden så tar det inte så stor plats 😅🤷‍♀️
Citera
2024-03-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Jag hade så gärna velat se planlösningen på lägenheten HT bor i nu för att förstå hur de tänker.

Alltså flytta in matbordet till Lars sovrum för att få plats med alla hennes saker?
Plocka undan sakerna ni inte använder för stunden så tar det inte så stor plats 😅🤷‍♀️
Men de använder säkert inte matbordet utan äter väl i soffan framför tvn så det blir nog bara bra för dom.
Men förstår inte hur de lever och hur de tänker kring sin vardag?
De flesta hade inte flyttat matbordet...
Citera
2024-03-07, 18:41
Medlem
Haha men hur tänker de ens. Jag kan inte föreställa mig hur off det skulle se ut här om jag tjoffade in matbordet i sovrummet. Enda gången det skulle vara rimligt är ju om det är nån slags öppen planlösning däremellan. Sen säger hon ju inte heller att de ställt bordet där för förvaring utan att det står där för att användas och de blev sååå nöjda. Blir många romantiska middagar i mörkret med nerrullade gardiner för Hanna och kebaben från och med nu medan Lars sover i vardagsrummet. Myyysss.
Citera
2024-03-07, 19:00
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Haha men hur tänker de ens. Jag kan inte föreställa mig hur off det skulle se ut här om jag tjoffade in matbordet i sovrummet. Enda gången det skulle vara rimligt är ju om det är nån slags öppen planlösning däremellan. Sen säger hon ju inte heller att de ställt bordet där för förvaring utan att det står där för att användas och de blev sååå nöjda. Blir många romantiska middagar i mörkret med nerrullade gardiner för Hanna och kebaben från och med nu medan Lars sover i vardagsrummet. Myyysss.

Alltså hur kan Lars ta sån stor plats redan nu? Hon kan ju inte ens sitta och knappt hålla upp nacken i magläge?!

Hanna överträffar sig själv i ren dumhet gång på gång..
Citera
2024-03-07, 19:04
Medlem
Blir tokig på deras neddragna persienner?! Dra upp dem om du ska ta bilder. Eller är det så slitigt och dammigt att det syns för tydligt i ljuset?
Citera
2024-03-07, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1

Bläddra ner till du kommer till ”lägenheter våning 2 t.o.m 8” och sedan planlösningen som heter ”3:a söder” så har du deras planlösning. https://billingsberg.se/planlosning/
Senast redigerad av Smastadsbo 2024-03-07 kl. 19:15.
Citera
2024-03-07, 19:11
Medlem
Citat:

Och hennes resonemang är ju... Knepigt som vanligt. Först är hon jättenöjd med ommöbleringen och säger att Lars aldrig är i sitt rum. Sen lägger hon upp en bild på Lars alla grejer i vardagsrummet och skriver "så här får det vara till vi hittat större bostad". Liksom va? Dom har ett helt rum tillgängligt?
Citera
2024-03-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Och hennes resonemang är ju... Knepigt som vanligt. Först är hon jättenöjd med ommöbleringen och säger att Lars aldrig är i sitt rum. Sen lägger hon upp en bild på Lars alla grejer i vardagsrummet och skriver "så här får det vara till vi hittat större bostad". Liksom va? Dom har ett helt rum tillgängligt?

Hon är så otroligt konstig hela tiden. Märkliga "recept", märkliga ommöbleringar med helt långsökta förklaringar. De är i princip aldrig ute. De träffar nästan aldrig andra, ok att man inte har så mkt vänner, det har jag inte heller. Men jag träffar familj ofta. De åker till en storstad för att hänga på ett hotellrum. Det här dopet dem ska ha, vilka kommer på det?? Dem verkar ju inte känna någon🤨
Seriöst så undrar jag om detta är nån karaktär hon spelar eller om hon är såhär underlig??
Citera
2024-03-07, 19:21
Medlem
Citat:

Jag blev helt paff när jag såg det och att hon var så nöjd. Dom kör så många genvägar hela tiden. Jag undrar, är hon bara lat eller är hon korkad eller är hon båda delarna kanske 🤔

Och vad är anledningen till att spjälsängen står i vardagsrummet? Märkligaste placeringen jag sett.
Senast redigerad av Ivak84 2024-03-07 kl. 19:44.
Citera
2024-03-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon är så otroligt konstig hela tiden. Märkliga "recept", märkliga ommöbleringar med helt långsökta förklaringar. De är i princip aldrig ute. De träffar nästan aldrig andra, ok att man inte har så mkt vänner, det har jag inte heller. Men jag träffar familj ofta. De åker till en storstad för att hänga på ett hotellrum. Det här dopet dem ska ha, vilka kommer på det?? Dem verkar ju inte känna någon🤨
Seriöst så undrar jag om detta är nån karaktär hon spelar eller om hon är såhär underlig??

Hon är helt klart såhär märklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in