Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Men tiden låter väldigt bra. Man ses säg lördagar, går det bra ett par veckor så fredagar och lördagar, går det bra ett par månader lr så så kanske onsdagar, fredagar och lördagar och går det bra i månader så ses man kanske oftare och går det bra i ett par år så flyttar man kanske ihop och går det bra så ja..So it goes.
Varningsflaggor är sådana som ska sitta klistrade vid en efter första träffen. Sådana man inte får ands med. Man ska gå varsamt fram så jag tycker han låter perfekt.
Finns inget speciellt tidsschema. Men det gäller verkligen att lyssna på den andres behov. Om man t ex säger att det blir för mycket ska man inte hota och stanna kvar i den andres bostad: ”jag kommer bli jätteledsen om du aldrig mer vill träffa mig sedan”. (True story det här exemplet, det med... Ska det vara så svårt att bli respekterad när man t.o.m säger hur man vill ha det

.)
Vissa människor är mer krävande att umgås med än andra. Kanske om någon kan hålla tyst lite då och då, inte tvinga mig till saker jag inte vill (dvs låta mig göra vad jag vill - alltså mina
Hobbies = mina prioriteringar), kan tolerera att göra saker utan mitt sällskap osv, att jag också hade pallat träffa någon.
Men som ensamvarg litar jag inte på det och är för bekväm för det, hehe.
Man kan också träffas kortare stunder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbel-Trubbel
Så vad tror du att det handlar om, du som lever själv och vägrar vara i ett förhållande?
Se andra stycket ovan.