Citat:
Ursprungligen postat av
Vindruvsjuice
Dejtingstadiet, 4 dejter så långt, i snitt en dejt i veckan. Han hör av sig först av sig regelbundet, och säger i slutet av varje dejt att han vill ses igen.
MEN ibland kan han liksom försvinna i 1-2 dagar. T.ex i måndags skrev han ett långt mess till mig om hur underbar vår senaste träff var och skrev om sin dag frågade om mig etc vilket jag svarade engagerat på samma kväll men fick inte svar förrän i går kväll. Han berättar då att han varit upotagen (han har ett jobb inom vården som kan innebära nätter/kvällar). När han väl svarar skriver han LÅNGA meddelanden.
Kräver inte att han svarar omedelbart då vi alla har liv vid sidan om telefonen men vill heller inte slösa min tid på nån bara ser mig som tidsfördriv. Inte dejtat så mycket så det kanske är normalt i det här skedet?
Vad tycker ni? Kan man vara seriöst intresserad om man initierar kontakt refelbundet men även titt som tätt försvinner i över 24 timmar?
TS! Vi läkare kan ha jour och/eller
väldigt långa arbetsdagar. Det blir man trött av. Och yrket innebär därtill många beslut, processer, detaljer OCH stort ansvar. Det kan man bli ännu mer trött av. Låt din läkare chilla. <3
Han verkar engagerad i dig/er - skriver långt och låter tiden ge honom eftertanke. BRA tendens, fin tendens!
Glöm inte att han skrev att er senaste dejt var "underbar".
Sitt i båten!