2024-03-07, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Finns det ens svenska barnfamiljer i Rinkeby? Trodde i princip alla svenskar hade lämnat.

Några blev kvar. Nya kan hamna där igen om de har otur. Och alla kvarvarande svenska områden kan falla de också.
Citera
2024-03-07, 10:31
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Du kan kalla mig vad du vill, det är ändå bara tandlösa floskler utan mening.

I övrigt så är det inte mellanrum mellan texten och skiljetecknet.

Är Kalle sur? <--- Rätt
Är Kalle sur ? <--- Fel

Du är kreatör till det här mästerverket :

Citat:
Jag är inte intresserad av Henrik Larssons känsloliv. Jag vill bara att han ska bete sig som folk mot de människor som gett honom allt, och om han inte kan hitta något vettigt att säga, så kan han hålla käften.

Hur är detta inte helt meningslösa tandlösa floskler hämtad från FB standardformat 1A - om hur man går tillväga med ett karaktärsmord - Utan att veta ett endaste skit i sakfrågan ? Det är inte diskussion längre. det är förtal och hat.
Det är skämmigt och ovärdigt att FB huserar kretiner som dig . Skärp dig
Senast redigerad av Upplyften 2024-03-07 kl. 10:44.
Citera
2024-03-07, 10:49
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Jason är kanske det bästa exemplet på det. Han är egentligen rasist, mot svenskar.

Komiskt också att han tagit sitt artistnamn från huvudstaden i det största slavhandlarimperiet som har funnits. Där nordafrikaner sålde subsaharier till araber främst.

Hans pappa ska tydligen vara från Mali där staden ligger i. Han är väl antagligen stolt över den kulturen inklusive slavhandeln kan man tänka sig.
Citera
2024-03-07, 11:28
Medlem
outback4s avatar
Ska fler följa efter Henke framöver. När kommer Armand Duplantis ut? Svensk morsa, amerikansk farsa.
"Hade aldrig blivit accepterad som Svensk om jag inte varit världens bäste stavhoppare genom tiderna".....
Citera
2024-03-07, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja, fast i stort sett alla i denna gruppen kom från välmående medelklass- eller övre medelklass miljöer.
Det är för att i dagens samhälle utgår man inte från "klass" i den sk. intersektionella analysen. Just den tårtbiten struntar man i. Om du är t. ex kvinna eller brun så är det synd om dig menar de. Sen spelar det ingen roll om dina föräldrar äger en herrgård och du är VD för ett miljardföretag som exploaterar folk i Asien. Om valet står mellan en fattig svensk bondpojk och en bortskämd Stockholmstjej så är det tjejen som skall ha jobbet osv.
För 30 år sedan fanns det nog viss rasism i Sverige. Man kunde nog ha det svårt i plugget osv. Idag är det en annan situation, men hela wokerörelsen lever med eftersläp på minst 50 år.
Citera
2024-03-07, 12:08
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Du är kreatör till det här mästerverket :

Hur är detta inte helt meningslösa tandlösa floskler hämtad från FB standardformat 1A - om hur man går tillväga med ett karaktärsmord - Utan att veta ett endaste skit i sakfrågan ? Det är inte diskussion längre. det är förtal och hat.
Det är skämmigt och ovärdigt att FB huserar kretiner som dig . Skärp dig

Precis, jag är det. Det är, som jag påstod i mästerverket, det allra allra mest basala man kan förvänta sig av en människa som Henrik Larsson.

Att du inte förstår hur sociala sammanslutningar och fungerande nationer byggs, får stå för dig.
Citera
2024-03-07, 12:17
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Killen blev kallad för N ordet varje dag , mobbad, spottad på , allt möjligt . När han lyckades så ville alla mobbare och rassar ha en bit av kakan. Typiskt svensk. Finns inget annat fenomen än just denna svensk, danskar är likadana btw.
Om du tror det är typisk svenskt så vet du inte mycke
Citera
2024-03-07, 12:23
Avslutad
Citat:
Killen blev kallad för N ordet varje dag , mobbad, spottad på , allt möjligt . När han lyckades så ville alla mobbare och rassar ha en bit av kakan. Typiskt svensk. Finns inget annat fenomen än just denna svensk, danskar är likadana btw.
Nej, det blev han inte. Henke växte upp innan den här rasisthysterin började, i ett friskare Sverige. Han var populär både på och utanför planen. Känner folk som umgicks med honom då.
Citera
2024-03-07, 12:32
Medlem
fellowvessels avatar
Citat:
Vad är problemet & det konstigaste med det? ska en helsvensk automatiskt gilla en grupp som mördat helsvenskar för att de var helsvenskar däribland ett barn & stod för 58% av våldtäkter när de var 18% av befolkningen, annars är man ondskefull super mega nazist?.. ja säger då det, vissa kan verkligen vrida på sanningen.
Citera
2024-03-07, 12:50
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Precis, jag är det. Det är, som jag påstod i mästerverket, det allra allra mest basala man kan förvänta sig av en människa som Henrik Larsson.

Att du inte förstår hur sociala sammanslutningar och fungerande nationer byggs, får stå för dig.

Jag förstår- att du inte förstår ett skvatt om hur något byggs i sociala sammanhang när man framhärdar personlig osaklig kränkt käringskvaller som en sorts planritning över socialt byggande av nationer och dyl.

Verkar som om du inte förstår dig på människor ALLS Och har fastnat i en typisk FB rundgång av småfascistoid missnöje med sakernas tillstånd som alla andra små fega egocentriska småpojkar här på FB.Oavsett fysisk ålder
Citera
2024-03-07, 13:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:

Det håller jag för helt osannolikt. Jag kan inte föreställa mig att Helsingborg var mer rasistiskt än andra städer i Sverige. Det du skriver tror jag inte hände någon i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Nej, det blev han inte. Henke växte upp innan den här rasisthysterin började, i ett friskare Sverige. Han var populär både på och utanför planen. Känner folk som umgicks med honom då.

Kunde ju vara intressant för tråden och samhällsklimatet om dessa kunde berätta mer om hur vardagen såg ut på den tiden runt Henke.
Citera
2024-03-07, 13:36
Medlem
besviken Henke fyfan man ska va stolt och tacksam!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in