2024-03-06, 20:37
Medlem
dialektikers avatar
Förlåt att jag inte följt den här tråden.
Finns det NÅN förklaring till att föräldrarna agerat såhär?
Alltså sönderknarkade hjärnor, iskalla psykopater, urblåsta hjärnor etc?
Citera
2024-03-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Sluta var en sån äcklig hyena. Lägg ut dina egna trauman eller dina barns och komplettera med bilder på ditt eget nyfikna tryne först innan du frågar efter bilder på ett gravt misshandlat barn vars där detaljer om hennes trauman är offentliga.

Anonymitet för barn som brottsoffer finns av en anledning din jävla gris.

Jag vill inte se bilder på henne när hon är skadad. Utan en vanlig bild.
Citera
2024-03-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Ja det finns en bild på dotterns S fb. Kortklippt och ser ut som en liten pojk men bilden har nog några år på nacken. Fanns också en bild på en av mostrarnas fb. Det är rätt så gamla bilder med dålig upplösning så man ser inte så bra.

Hittar ingen bild, om de ens är rätt fb sida. Någon som har bild sparad och kan länka?
Citera
2024-03-06, 20:45
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Kan det vara hedersrelaterat ?
Noterade inlägg: #549 samt morfar? (Mohamed) är ifrån Syrien med svensk kvinna.
Citera
2024-03-06, 20:50
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Det som finns räcker. Och sen är det upp till rätten att pröva, vilket de nu inte kunnat göra pga försummelse från åklagaren.
Det är inte upp till rätten att pröva eftersom Åkl (statens advokat) anser det inte går att leda i bevis. M.a.o finns det inte så det räcker och är anledingen att det inte väckts åtal med rubriceringen "våldtäckt" Det är lika utsiktslöst att lagföra för våldtäckt som det är för dina anklagelser om försummelse av Åkl. Oförståndigt att hävda det en juridisk okunnig anser har hänt ska belasta redan hårt prövade rättsvårdande myndigheter.
Senast redigerad av Taggad 2024-03-06 kl. 21:09.
Citera
2024-03-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaltaLotta80
Jag vill inte se bilder på henne när hon är skadad. Utan en vanlig bild.
Förlåt mig. Det var inte jag som svarade dig. Men jag blandade ändå ihop dig med nån annan här i tråden som ville ha bilder på skadorna.

Det ska finnas gamla bilder av Z på hennes syster S FB. Vad det sagts här i tråden.
Citera
2024-03-06, 20:56
Medlem
Citat:

Beskrivningen iskall psykopat passar in på mamman som bär på egna barndomstrauman då hon själv blev utsatt för grovt våld.

Obs! Innan någon hoppar på mig så vet jag att det är inte är en ursäkt men ändå en förklaring till hennes vidriga och sjuka beteende.
Senast redigerad av Sweetstuff84 2024-03-06 kl. 20:59.
Citera
2024-03-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaltaLotta80
Hittar ingen bild, om de ens är rätt fb sida. Någon som har bild sparad och kan länka?

Det finns en bild i ett album som ligger precis under avsnittet ”om” på henne profil. Omslagsbilden är på hennes mamma med en massa klyschig text.
Citera
2024-03-06, 21:00
Medlem
Citat:
Mamman: eget barndomstrauma, traumatisk förlossning av Z (dessutom oönskad graviditet, upptäcktes för sent för abort...), bristande anknytning, missbruk, instrumentell empatilöshet, personlighetsproblematik i riktning eips/narcissism. Ser Z som barnet som förstörde henne/familjen.

Pappan: empatistörning/misstanke om psykopati (skalan användes i hans rpu men man får ej se resultat/diagnos), slacker/slö/trög som manipulativ strategi, har även historia av bråk med och aggression mot sina andra biobarn (från tidigare relation, som han även sagt upp kontakten med, sonen sa i förhör att han vill hälsa att han är en "horunge till pappa"), uppträtt obehagligt mot kollegor, låter mamman styra och ställa i stort och smått.

Tillsammans: alienerar Z från familjen, talar nedsättande om henne i sms (stärker distansen till henne och ökar närheten mellan sig själva) och försöker förmodligen fejka utvecklingsstörning/hjärnskada med stort tillsynsbehov hos Z för att få ekonomisk vinning via LSS.

Ungefär så.
Senast redigerad av morboso 2024-03-06 kl. 21:02.
Citera
2024-03-06, 21:12
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Mamman: eget barndomstrauma, traumatisk förlossning av Z (dessutom oönskad graviditet, upptäcktes för sent för abort...), bristande anknytning, missbruk, instrumentell empatilöshet, personlighetsproblematik i riktning eips/narcissism. Ser Z som barnet som förstörde henne/familjen.

Pappan: empatistörning/misstanke om psykopati (skalan användes i hans rpu men man får ej se resultat/diagnos), slacker/slö/trög som manipulativ strategi, har även historia av bråk med och aggression mot sina andra biobarn (från tidigare relation, som han även sagt upp kontakten med, sonen sa i förhör att han vill hälsa att han är en "horunge till pappa"), uppträtt obehagligt mot kollegor, låter mamman styra och ställa i stort och smått.

Tillsammans: alienerar Z från familjen, talar nedsättande om henne i sms (stärker distansen till henne och ökar närheten mellan sig själva) och försöker förmodligen fejka utvecklingsstörning/hjärnskada med stort tillsynsbehov hos Z för att få ekonomisk vinning via LSS.

Ungefär så.

Hittade det du pratar om:
AKTBIL: 196 - s.86:
M*in säger att han stör sig på att han inte kommer ihåg det som traumatiserat honom.
M*in har ADHD. Medicinerar ej har tidigare medicinerat. Livet fungerar bra för M*in.
M*in flyttade först hem till mamma E-va för sex år sedan, stannade ett år. När han var 14 år
flyttade han från mamman till ett LVU-hem/familjehem där han bodde i sex år. När han blev
19 år stack han från familjehemmet till mamman.
Ingen kontakt med D*el el J*in under LVU-tiden
..
M*in vill avsluta med att säga att eftersom D*el får läsa detta vill han säga hur dålig han
tycker att D*el är som pappa. "En horunge till pappa."
Citera
2024-03-06, 21:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso

Ungefär så.

Så sjukt. De störda föräldrarna gick ihop och mobbade sitt eget barn?
Tryckte ned ett sunt barn, för sin egen vinning?
Barnet är ju en överlevare såg jag. Tack vare sin egen styrka, så har det klarat förhållandet såpass bra, trots allt.
Två sjuka individer, förstör en frisk människa. Sitt eget barn.

Var det inte något med att de fick barnet att tro att det var transgender eller något också?
Hur blev det med det?
Är tjejen en tjej fullt ut i sitt familjehem?
Citera
2024-03-06, 22:12
Medlem
Citat:
Så sjukt. De störda föräldrarna gick ihop och mobbade sitt eget barn?
Tryckte ned ett sunt barn, för sin egen vinning?
Barnet är ju en överlevare såg jag. Tack vare sin egen styrka, så har det klarat förhållandet såpass bra, trots allt.
Två sjuka individer, förstör en frisk människa. Sitt eget barn.

Var det inte något med att de fick barnet att tro att det var transgender eller något också?
Hur blev det med det?
Är tjejen en tjej fullt ut i sitt familjehem?

Enligt fosterhemsmamman så har hon slutat säga att hon vill bli kallad för pojke, samt att hon använder hårspännen och låtit håret växa ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in