2024-03-05, 16:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Ja, snart kommer de säkert försöka med syskonförsök i ett försök om att öka antal följare om inte hon köper sig upp igen med följarskaran. Men kan för 5 öre inte förstå varför man väljer att följa en så tråkig influenser, liksom kollar man på hennes flöde så är det samma inlägg varje dag, börjar på morgonen "sovit dåligt" ett recept senare på något ihopslängt och något i stil med RUSTAhaul på gång som ska redigeras

Nej hon är svintrist, många följer kanske av gammal vana, andra är köpta och sen så har vi flashback 😂
Citera
2024-03-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Ja, snart kommer de säkert försöka med syskonförsök i ett försök om att öka antal följare om inte hon köper sig upp igen med följarskaran. Men kan för 5 öre inte förstå varför man väljer att följa en så tråkig influenser, liksom kollar man på hennes flöde så är det samma inlägg varje dag, börjar på morgonen "sovit dåligt" ett recept senare på något ihopslängt och något i stil med RUSTAhaul på gång som ska redigeras
Tror inte Hanna "vågar" köpa fler följare dels för att hon vet att den här tråden granskar henne och den ligger fortfarande i topp med många läsare. Kanske hon köper på sig fler följare om eller när denna tråd dör ut.

Sen tror jag att hennes engagemang redan är så pass lågt och då TROR jag att statistik kring engagemanget blir värre om hon helt plötsligt ökar mycket i följare men inte i likes eller kommentarer.
Citera
2024-03-05, 21:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Tror inte Hanna "vågar" köpa fler följare dels för att hon vet att den här tråden granskar henne och den ligger fortfarande i topp med många läsare. Kanske hon köper på sig fler följare om eller när denna tråd dör ut.

Sen tror jag att hennes engagemang redan är så pass lågt och då TROR jag att statistik kring engagemanget blir värre om hon helt plötsligt ökar mycket i följare men inte i likes eller kommentarer.

Ja precis, Hanna har väldigt lågt engagemang på sina poster. Det är typ 26 kommentarer och hälften från henne själv. Men vad ska man liksom skriva när hon lägger upp en suddig video på sin högst ordinära bebis som gör högst ordinära saker och Hanna skriver nån efterbliven text till innefattandes hennes bajsprutt-humor (kolla senaste reelsen).
Citera
2024-03-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja precis, Hanna har väldigt lågt engagemang på sina poster. Det är typ 26 kommentarer och hälften från henne själv. Men vad ska man liksom skriva när hon lägger upp en suddig video på sin högst ordinära bebis som gör högst ordinära saker och Hanna skriver nån efterbliven text till innefattandes hennes bajsprutt-humor (kolla senaste reelsen).

hon hänger tvätt och duschar också! Spänningen är olidlig!
Citera
2024-03-05, 21:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AverageJoe23

Helt galet vad crazy!
Jag hängde tvätt igår och det hänger fortfarande kvar (!!) och ska strax gå in och duscha. Måste komma ihåg att rigga kameran så hela världen för följa denna ofattbara spänning.
Tänk om jag tar en blå liten handduk istället för min vanliga...

Kan i dagsläget tänka mig att den videon,i dagsläget, (Fru Krokodil duschar) får mer tittare/engagemang än vad Hanna lyckas leverera just nu 😅
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-05 kl. 21:51.
Citera
2024-03-05, 21:51
Medlem
Citat:
Helt galet vad crazy!
Jag hängde tvätt igår och det hänger fortfarande kvar (!!) och ska strax gå in och duscha. Måste komma ihåg att rigga kameran så hela världen för följa denna ofattbara spänning.
Tänk om jag tar en blå liten handduk istället för min vanliga...

Du kommer Go Viral o välta Internet!!
Citera
2024-03-05, 21:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Du kommer Go Viral o välta Internet!!

Får jag bara tillräckligt med deg så jag slipper leva på min sjukhuslön så kanske..
Nu har jag ju följt dessa två donnor tillräckligt länge så jag kan varje knep.
Prata bajs/prutt varannat inlägg, göra massa fula grimascher och besöka random gravsten i gråtkostym- där har jag mitt pensionssparande fixat 😍
Citera
2024-03-05, 21:58
Medlem
Citat:

KASTAR tvätt om jag får be 😅 hängde en maskin nyss och kände att jag var tvungen att vara extra noga för att väga upp.
Citera
2024-03-05, 22:00
Medlem
Citat:
Får jag bara tillräckligt med deg så jag slipper leva på min sjukhuslön så kanske..
Nu har jag ju följt dessa två donnor tillräckligt länge så jag kan varje knep.
Prata bajs/prutt varannat inlägg, göra massa fula grimascher och besöka random gravsten i gråtkostym- där har jag mitt pensionssparande fixat 😍

Annars kan du ju starta någon typ av insamling så dina följare få stå för resten! Viktigt att låtsas att det gäller behjärtansvärt ändamål, gärna med tillhörande tårar och fråga efter styrkekramar!
Citera
2024-03-05, 22:34
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Annars kan du ju starta någon typ av insamling så dina följare få stå för resten! Viktigt att låtsas att det gäller behjärtansvärt ändamål, gärna med tillhörande tårar och fråga efter styrkekramar!

Ahh tack för tipset.
Jag villbehöver massor av saker i livet, tex en gratis resa till valfritt land där jag kan gråta ännu mer och betala 820 :- för restaurangvatten på kanna.
De kronorna som sen finns kvar lovar jag skänka till något behjärtansvärt (eller så glömde jag det och betalar in på restskatten istället).

Meen med tanke på att jag både kan hänga tvätt ordentligt, sköta min hygien utan att alltid flagga om det innan och efter på instagram samt inte tvångsmässigt måste säga prutt i varannan mening så får jag nog hitta en annan nisch än Hanna och Fanni.
Citera
2024-03-05, 22:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
KASTAR tvätt om jag får be 😅 hängde en maskin nyss och kände att jag var tvungen att vara extra noga för att väga upp.

Hahaha jaa.. blev så irriterad igår efter att ha sett Hannas stolta tvätthäng så jag släpade ut mina tonårskillar i öronen och visade hur man hänger tvätt på riktigt.

Ps, hon måste ju skämtas oss aprillo när hon visade upp den där tvättkatastrofen. Annars är hon fasen inte på riktigt 😂
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-05 kl. 22:46.
Citera
2024-03-05, 22:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Över till något positivt, jag tycker det är väldigt kul att Fanni nu ändå nått vecka 11 och snart är förbi den värsta missfallsrisken.

Känns inte som en direkt slump att hon äntligen lyckats med detta i samband med att hon blev ensamstående, mycket möjligt att hennes liv blivit bättre och mindre stressfyllt av att slippa barlasten och numera tas omhand av familjen då hon verkar ha ett stort stöd därifrån.

Snart är det dags för KUB (fina UL bilder) samt att jag förutsätter att Fanni redan gjort NIPT så hon glatt kan gå ut med könet på gåsen strax (bra content).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in