2024-03-05, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Skall bli spännande att se hur länge hon får .
Någon här som kommer vara på plats

Med tanke på att hon inte är psykiskt sjuk enligt deras undersökning (fråga du mig så är hon helt jäkla dum i huvudet) så hon kan nog få några år bakom galler.
Tro rättegången hålls bakom stängda dörrar pga offren och hennes handlingar. Men något jag själv spekulerar i.
Citera
2024-06-09, 20:03
Medlem
Vad har den där fjollan Sam M*kaelsson för kriminella kopplingar? Han hotar väl folk med HA fast han inte känner en enda där?
Senast redigerad av Grumbo 2024-06-09 kl. 20:16.
Citera
2024-06-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashur-uballit
Jag är själv sponsrad och rör mig i byggarkretsar, hans sponsorskap är skit han är sponsrad av muscletech och får kosttillskott för ett visst värde som han tar ut via gymgrossisten vilket han själv också visar på Instagram inga pengar alls och det med bang-Olufsen det är hans bror som jobbar för dem så därför fick han hörlurar därifrån.
Hela byggarsverige skrattar åt honom och hans duckface (kolla hans IG)för han är en dryg skitstövel inga svenska företag vill ta i han med tång. Han tror han är störst o bäst killen har vunnit AMATÖRVM iofs inte dåligt men han går runt o divar om att han är proffs vilket är jävligt roligt då han inte gjort en enda proffesionell tävling. Och nej han är inte rik inte hans familj heller.
Jag tror definitivt han försöker att luras och säga att han bytt sida och det med hjälp av ett skuldbrev han använde för att lura med folk ”åh titta jag har gjort samma själv” och nu säger han att han själv blivit lurad buhu stackars honom.
Ganska givet att den killen är ett rötägg

Han har alltid varit en liten slyna som bara vågat trakassera folk som är mkt mindre o svagare, småungar liksom. Skulle denne Sam nånsin möta nån i samma storlek skulle han skita ner sig. Dömd för dopinggrejer är han också.
Senast redigerad av Grumbo 2024-06-09 kl. 20:14.
Citera
2024-06-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Han har alltid varit en liten slyna som bara vågat trakassera folk som är mkt mindre o svagare, småungar liksom. Skulle denne Sam nånsin möta nån i samma storlek skulle han skita ner sig. Dömd för dopinggrejer är han också.

Har du blivit utnyttjad av Sam? Eller trakasserad ? Känns lite som han trampat på dig? Berätta gärna om dina erfarenheter och vad han har gjort dig? Kan du lägga upp domen på honom så vi får se vad det är för kille egentligen ?
Citera
2024-06-11, 22:05
Medlem
wizzmans avatar
Är det någon som vet vad den här dåren Christoffer gör idag?
Citera
2024-06-11, 22:16
Finns det bilder på den här Melissa?
Citera
2024-06-24, 18:58
Medlem
Det ända jag vet är att Fredrik umgås med Petra hela tiden som vanligt, inget nytt under solen där. Samt att han fortfarande är sig lik, den som inte håller med honom skiter han I. Mytomanen är I farten som vanligt.
Citera
2024-06-24, 19:51
Medlem
Vill ni veta mer så kan jag berätta
Citera
2024-06-24, 22:26
Medlem
Fredrik fortsätter ragga på yngre tjejer men tyvärr så märker alla av hans beteende, stackars Petra måste godkänna alla som han tycker om. Psyokopaterna måste ta hand om varandra.
Citera
2024-06-24, 22:54
Medlem
Han utnyttjar alla han kommer för. Fredrik mytomanen Maltesson är det största skämtet jag har sett i ett par skor. Helvete vad han är tappad
Citera
2024-07-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massorextra
Christ*ffer Henrikss*n

https://www.facebook.com/christ*ffer.henrikss*n.14

* = o (duuh)

Han har inte kommit ut ur fängelse av den enkla anledning att han inte börjat avtjäna straffet då det överklagats från både målsägande och åklagare.

Har FUPen hemma från åtalet, kan skicka upp senare ikväll om intresse finns, mycket roliga förhör med denna man, för att uttrycka sig som Percy Nilegård "Grabben har problem med en trasig DNA-Stege, det är inget vi kan reglera."

Kan man få fupen? 🙏🏻
Citera
2024-07-27, 15:48
Medlem
Elekensas avatar
Om någon har kvar FUP så får ni gärna ladda upp. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in