2024-03-04, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
jag är själv intresserad av hårvård men det finns inte en chans i helvetet att jag skulle köpa ”UnDeR yOuR sKiN” (töntigare namn finns inte) just på grund av deras samarbete med Hanna.
Ärligt. Hennes hår är matt, torrt och kort (fast hon aldrig klipper sig). Och den där ”fjongen” som hon är så extremt stolt över - ärligt vem över 13 år kan INTE knäcka koden hur man gör en sån?
Nä, vissa företag förstår nog inte hur samarbeten med vissa influencers rent av skadar deras varumärke.

Det har du rätt i, hennes hår är samma längd året runt trots att hon aldrig klipper sig :/
Citera
2024-03-04, 09:02
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Det har du rätt i, hennes hår är samma längd året runt trots att hon aldrig klipper sig :/

Det är för att hon friterar det regelbundet med sina hemmafärgningar.
Citera
2024-03-04, 09:20
Medlem
Att höra om folks drömmar måste ju vara det tråkigaste som finns?
Citera
2024-03-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Det är för att hon friterar det regelbundet med sina hemmafärgningar.

Hennes hår är också definition av burr pga alla hemmafärgningar. Sen borde gon embracea sin lockar snarare än att dra, bokstavligt talat, med platttången. Hennes hår hade mått så mycket bättre då.
Citera
2024-03-04, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
jag är själv intresserad av hårvård men det finns inte en chans i helvetet att jag skulle köpa ”UnDeR yOuR sKiN” (töntigare namn finns inte) just på grund av deras samarbete med Hanna.
Ärligt. Hennes hår är matt, torrt och kort (fast hon aldrig klipper sig). Och den där ”fjongen” som hon är så extremt stolt över - ärligt vem över 13 år kan INTE knäcka koden hur man gör en sån?
Nä, vissa företag förstår nog inte hur samarbeten med vissa influencers rent av skadar deras varumärke.

Jag är extremt skeptisk till om folk verkligen frågar efter hur hon gör "fjongen" 🥴 låter urfånig grej att fråga efter. Frågar folk hur hon andas också tro🤡

O ja märkets namn är lustigt "under your skin" o säljer hårprodukter? Eller säljer dem hudvård också?
Citera
2024-03-04, 11:01
Medlem
Är det något jag stör mig på så mycket med båda dessa människor är det deras märkliga behov att hela tiden informera sina följare om när de spelat in ett samarbete, fått hjälp av sina mammor att göra ett samarbete eller redigerar det. Jag ser i princip ingen annan influenser som pratar om sina samarbeten på det sättet? De lägger bara upp dem när de är färdiga och så är det med det. Vad är det för märkligt behov att skriva om sina samarbeten som vi ju ändå kommer få se sen? För mig uppfattas det bara som oprofessionellt. ”Nu ska jag hem till mamma och få hjälp med ett samarbete som ska upp senare i veckan”. Gör mig galen.
Citera
2024-03-04, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Är det något jag stör mig på så mycket med båda dessa människor är det deras märkliga behov att hela tiden informera sina följare om när de spelat in ett samarbete, fått hjälp av sina mammor att göra ett samarbete eller redigerar det. Jag ser i princip ingen annan influenser som pratar om sina samarbeten på det sättet? De lägger bara upp dem när de är färdiga och så är det med det. Vad är det för märkligt behov att skriva om sina samarbeten som vi ju ändå kommer få se sen? För mig uppfattas det bara som oprofessionellt. ”Nu ska jag hem till mamma och få hjälp med ett samarbete som ska upp senare i veckan”. Gör mig galen.

För de har ingenting annat att dela, utfyllnadscontent typ. Ett sätt att hävda sig själv typ ”johoo jag är visst en framgångsrik influencer för jag delar mitt liv”, men ja det är så fucking tråkigt att klockorna stannar och att de på allvar tycker det är bra, inspirerande och roligt? GÄSP.
Citera
2024-03-04, 15:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Att höra om folks drömmar måste ju vara det tråkigaste som finns?

Det och toalettbesök 😅
Citera
2024-03-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpenatSartre
Förstår inte hur under your skin fortsätter samarbetet med HT. Hennes hår ser så slitet ut? Typ sönderblekt och frissigt som hon tvingar ner med plattång och produkter. Men ser inte friskt och starkt ut. Ingen naturlig glans. Inte ens under your skin grejerna kan få det att se bättre ut. Eller den där fjongen på luggen.

Kan lova att det ser värre ut i verkligheten. Är en orange/gul nyans. Filter för underverk på Instagram för o dölja det dock 😂
Citera
2024-03-04, 16:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Kan lova att det ser värre ut i verkligheten. Är en orange/gul nyans. Filter för underverk på Instagram för o dölja det dock 😂

Härligt, då syns hon iaf i mörkret!
Citera
2024-03-04, 17:18
Medlem
Fanni har sällan sett så manisk ut som på dagens story där hon dansar i skogen.
Citera
2024-03-04, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Fanni har sällan sett så manisk ut som på dagens story där hon dansar i skogen.

Överdos av friskluft? Nä det är nog mer on brand för HT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in