2024-03-03, 19:07
Medlem
Vad hände med Hans testvideo från butiken i Malmö? Den som bara skulle redigeras, tänkte på det nu när hon återigen "bara" ska redigera innan hon visar vad hon köpt för skit på loppisen.
Senast redigerad av Ivak84 2024-03-03 kl. 19:58.
Citera
2024-03-03, 19:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Vad hände med Hans testvideo från butiken Malmö? Den som bara skulle redigeras, tänkte på det nu när hon återigen "bara" ska redigera innan hon visar vad hon köpt för skit på loppisen.

Den hanns säkert inte med då Hanna har så mycket att göra om dagarna.
Citera
2024-03-03, 19:34
Medlem
Förstår inte hur under your skin fortsätter samarbetet med HT. Hennes hår ser så slitet ut? Typ sönderblekt och frissigt som hon tvingar ner med plattång och produkter. Men ser inte friskt och starkt ut. Ingen naturlig glans. Inte ens under your skin grejerna kan få det att se bättre ut. Eller den där fjongen på luggen.
Citera
2024-03-03, 20:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpenatSartre
Förstår inte hur under your skin fortsätter samarbetet med HT. Hennes hår ser så slitet ut? Typ sönderblekt och frissigt som hon tvingar ner med plattång och produkter. Men ser inte friskt och starkt ut. Ingen naturlig glans. Inte ens under your skin grejerna kan få det att se bättre ut. Eller den där fjongen på luggen.

Dessutom kör hon på gamla videos som redan varit uppe.
För på riktigt, så många kan väl inte fråga hur hon gör sin fjong?
Citera
2024-03-03, 20:15
Medlem
Citat:

Tänkte samma. Sen hur hon drar i håret när hon plattar, inte konstigt att hennes hår inte håller sig rakt så fort hon går ut. Hon plattar det ju inte. Hennes hår ser riktigt risigt ut. Under your skin gör inte så bra marknadsföring för sig med HT.
Citera
2024-03-03, 20:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Tänkte samma. Sen hur hon drar i håret när hon plattar, inte konstigt att hennes hår inte håller sig rakt så fort hon går ut. Hon plattar det ju inte. Hennes hår ser riktigt risigt ut. Under your skin gör inte så bra marknadsföring för sig med HT.

Sen är frågan vilket företag som faktiskt gör sig bra med Hanna som förebild.
Kan tänka mig Lidl, Willys och Dollarstore.

Kan absolut tänka mig kolla in veckans reavaror om Hanna låser in Krajzy och själv bara visar upp varorna på egen hand.

Hon är ungefär lika spännande som ett reklamblad men leder till mindre miljöförstöring om hon lägger upp det digitalt.
Citera
2024-03-03, 21:16
Medlem
F kan inte köpa nåt vidare bra kött om det ska kokas 4-5 timmar utan att vara helt upplöst. Köp högrev med mkt marmorering. Mitt tips...puttrar max 1,5 h.
Senast redigerad av granskottet80 2024-03-03 kl. 21:19.
Citera
2024-03-03, 21:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
F kan inte köpa nåt vidare bra kött om det ska kokas 4-5 timmar utan att vara helt upplöst. Köp högrev med mkt marmorering. Mitt tips...puttrar max 1,5 h.

Tänkte samma sak men det kanske är något speciellt recept från Småland. Kanske någon gammal seg självdöd älg som Linux släpat hem som försoningspresent.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-03 kl. 22:09.
Citera
2024-03-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tänkte samma sak men det kanske är något speciellt recept från Småland. Nån gammal seg självdöd älg eller så Linux släpat hem som försoningspresent.
Ja antagligen, aldrig hört om en Kalops som ska koka så länge.
Citera
2024-03-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Ja antagligen, aldrig hört om en Kalops som ska koka så länge.

Hade ju bara blivit en sås typ?
Citera
2024-03-03, 22:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hade ju bara blivit en sås typ?

Fanni får slå sig ihop med Hanna och skriva en kokbok, och ha Hannas morsa som spökskrivare till mest de mest utvalda recepten.

Jag lovar att jag kan promota denna fantastiska kokbok så den säljer bättre än Gordon Ramsay, så bara kontakta mig om du är Fanni, Hanna eller morsan 😂
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-03 kl. 23:09.
Citera
2024-03-04, 06:35
Medlem
Citat:

jag är själv intresserad av hårvård men det finns inte en chans i helvetet att jag skulle köpa ”UnDeR yOuR sKiN” (töntigare namn finns inte) just på grund av deras samarbete med Hanna.
Ärligt. Hennes hår är matt, torrt och kort (fast hon aldrig klipper sig). Och den där ”fjongen” som hon är så extremt stolt över - ärligt vem över 13 år kan INTE knäcka koden hur man gör en sån?
Nä, vissa företag förstår nog inte hur samarbeten med vissa influencers rent av skadar deras varumärke.
Senast redigerad av RuTi 2024-03-04 kl. 06:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in