Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Per är nog den enda jag skulle kunna "bonda" med på farmen. Soft inställning, inget drama, jobba utan att slita ut sig och göra ett bra jobb utan fusk. Levin är ju också en trevlig snubbe men lite för naiv och inställsam.
Ja, av vad vi har sett är de här två bland mina favoriter också. Levin har vuxit på mig. Trodde han skulle bli överdrivet grabbig men han är schysst och kanske vettigast och mest rättfram på Farmen, om än lite naiv kanske... fortfarande även denna gång, haha. Men tycker det är inte så negativt. Älskade hans pärs med alla kvinnor i hela första delen av säsongen. Han har verkligen fått bevisa sig kanske mer än någon annan eftersom han tillbringat så extremt lång tid på Torpet men ändå sedan rest sig och varit bra och vunnit fler veckokamper än de flesta.
Jag kan också tänka mig Farmen-Cornelia med pluspoäng för att ha gått till Jennifer när hon mått dåligt utan baktankar, och allmänt varit en som helst velat ha alla till att må bra med bra stämning när hon varit storbonde. Tror jag. Finns lite "klippnings-vinklingsrisk" med henne kanske. Däremot tror jag hon åker nu; hon känns inte som kämpematerial, ej heller på Torpet.
Maxine tycker jag också verkar ha ett gott hjärta och med drive att kännas som en farmare. Något som jag fick bekräftat igår när jag sett att Ronja tyckt jättebra om henne så här efter Farmen, så det säger ju något när de stått på olika sidor. Tycker det kom också fram lite i början på Torpet när hon inte gick riktigt full-bitch mode på Dessan som Torpet-Cornelia gärna gjorde.
Ronja tycker jag är för känslig och ömtålig för att kännas som farmare, Tim och Freddan för lata, Magnus för all over the place med mången skenheliga leenden och inte riktigt min typ.