2024-02-28, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
För Fredrik går hela Farmen ut på att maska sig igenom veckorna. På vilket sätt är det att ”sätta djurens välmående först” som Wincent brukar säga? Hur kan man inte bli diskad när man så uppenbart struntar i djurens och Farmens skötsel?

Hans sambo måste vara jättestolt när hennes snart 40-åriga jättebebis visar upp sin totala omanlighet i TV. För finns det något omanligare än en vuxen karl som maskar och fuskar och smiter undan det gemensamma jobbet?? Det måste vara extremt osexigt att vara sambo med Fredrik. 🤮

Hon tar nog hand om honom som en liten bebis och går igång på det. Eller är likadana båda två.
2024-02-28, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Blir lite orolig över mitt o andras engagemang i Farmen o hur man retar sig på folket.Jag avskyr tex Magnus som många vill ska vinna.En sån som ställer in sig hos alla o fjäskar runt i bakgrunden bara flyter med.Sen med d där småflinet i nyllet alltid ,en riktig orm är han. Har d inte varit väldigt lite fighter i tinget i år?

Hans sätt att vinna. Genom socialintelligens. Han verkar ju dock inte så dålig på uppdragen heller.
2024-02-28, 06:18
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Hans sätt att vinna. Genom socialintelligens. Han verkar ju dock inte så dålig på uppdragen heller.
+1
Jag håller med dig precis. Detta är ett ”spel” och man kan vinna det på olika ”strategier”, utefter sina förutsättningar.
Dålig arbetsmoral, har han inte heller. Sedan är göteborgska ibland roligare att höra än stockholmska.

Blir han inte förste kämpe så kan han komma långt.

Kan man förresten använda amulett för fördel i tinget numera (har inte sett någon göra det ), eller kan man ”köpa sig fri från” att bli vald som kämpe med hjälp av amuletter 🥈 ?
Men det kanske är bättre att ha kvar dem inför en eventuell final…?
2024-02-28, 07:32
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Kan vi prata om Fredriks ögon? Tror aldrig jag sett psykot blinka en endaste gång
Jag blir förundrad varje gång jag ser "Fredde Kulöga" säja sina repliker framför kameran, blev han skrämd som barn? eller är han en avlägsen släkting till Marty Feldman.
2024-02-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
...eller är han en avlägsen släkting till Marty Feldman.
"Tryggens" ögon lika Marty Feldmans?
Den var bra!
Länge sedan man hörde någon referera till Marty Feldman förresten. Visar att du är såväl bildad som allmänbildad "Frozenpill". Men liknelsen lär tyvärr gå många förbi här på FB. Synd och skam!
2024-02-28, 10:46
Medlem
Varför har ingen vågat välja Fredrik som förste eller andrekämpe? Tvivlar på att han skulle vinna,för övrigt är ingen av de som är kvar värdig vinnare av Farmen. Han äldre mannen som åkte ut mot Andreas har varit vettigast,lugn,skapade ingen dramatik,gjorde sitt jobb plus trevlig.
2024-02-28, 11:02
Medlem
Pippikoftans avatar
Trots att Cornelia den äldre så frikostigt delat med sig av sina styva vårtor under säsongen har jag börjat tröttna på henne. Herregud vilken gnällspik. Då ser jag hellre att Fredrik eller Tim ror hem det om man nu ska välja någon från den sidan.

Roligt att Cornelia går runt på sin Instagram och pratar engelska f ö
2024-02-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
+1
Jag håller med dig precis. Detta är ett ”spel” och man kan vinna det på olika ”strategier”, utefter sina förutsättningar.
Dålig arbetsmoral, har han inte heller. Sedan är göteborgska ibland roligare att höra än stockholmska.

Blir han inte förste kämpe så kan han komma långt.

Kan man förresten använda amulett för fördel i tinget numera (har inte sett någon göra det ), eller kan man ”köpa sig fri från” att bli vald som kämpe med hjälp av amuletter 🥈 ?
Men det kanske är bättre att ha kvar dem inför en eventuell final…?
ja man kan använda amulett i tinget, Per tillfrågades om han ville använda sin inför en av sina kamper, han skulle då fått 10sek försprång har jag för mig.
2024-02-28, 13:38
Medlem
Bara Levin som bryr sig om hur Fredde mår. Men där har han inte mycket att hämta. Han skall ut med huvudet före som Jennifer sade.

Undrar vem han väljer som andrekämpe. Jag gissar väl fortfarande på Dessan. Vilket borde innebära att storbonde för nästa vecka blir Per. Men skulle hon förvåna och slå ut Levin så blir det nog Maxine så som de var inne på.

Tim ser mer och mer ut som om han har chans att ta hem alltihop. Han klarar sig bra i tävlingar och kommer till finalen med gott om amuletter om halsen.

Så kanske Pakten vinner över den luriga ormen i gräset trots allt.
2024-02-28, 14:05
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Varför har ingen vågat välja Fredrik som förste eller andrekämpe? Tvivlar på att han skulle vinna,för övrigt är ingen av de som är kvar värdig vinnare av Farmen. Han äldre mannen som åkte ut mot Andreas har varit vettigast,lugn,skapade ingen dramatik,gjorde sitt jobb plus trevlig.

Ciro menar du?

Han var ju en syltrygg som valde att åka hem, och gjorde en läggmatch mot Andreas för att ortengänget, som han tillhörde, skulle kunna säkra storbondestugan.
Hade gärna sett honom i final om det inte vore så att han allierade sig med resten av skräpet i slaskhinken.
2024-02-28, 14:31
Medlem
Bakarettans avatar
Vad jag inte begriper är hur vuxna människor som deltar i en dokusåpa som Farmen fullständigt skiter i konsekvenserna av hur illa de beter sej i TV-rutan. Fattar de inte att det blir ett enormt hatdrev på sociala medier eller är det så att de fullkomligt skiter i det?
Ja, jag syftar på ortengänget.
Vad hände med riksidioten Viktor Bergström I förra säsongen? Hans familj fick både hat och hot efter hans deltagande. Fredrik, Tim, Cornelia N, Maxine, Jennifer, Andreas och Grekjäveln måste väl vara de mest hatade deltagarna någonsin i Farmens historia.
Att de ens vågar sej ut bland folk idag.
Levin...trodde på dej ett tag men hur jävla naiv och korkad får man bli.
Hoppet står till Per.
Stabil, duktig och kunnig med en enormt bra arbetsmoral👍
2024-02-28, 14:41
Medlem
Bakarettans avatar
Hon den här Cornelia N. Har hon så dåligt självförtroende så att hon måste vara med I en dokusåpa 3 ggr för att få bekräftelse? Det verkar så.
Fattar hon inte att hon 3:e gången gillt gjort bort sej grundligt genom sitt beteende? Tycker lite synd om henne. Kan inte vara lätt att ha den pressen på sej.
Gäller likaså Maxine. Bli bekräftad genom att medverka i samma såpa flera gånger...aj aj aj😛

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in