2024-04-03, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Spelar ingen roll om man är blockad eller inte, hon uppdaterar inte på sitt konto.
När var senaste inlägget?
Citera
2024-04-03, 22:20
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
När var senaste inlägget?

På hennes gamla IG var det väl typ mitten av mars.
Där hon grinade över alla som minsann var elaka och kallade Linux (numera dömd brottsling) för fula saker etc.
Citera
2024-04-03, 22:35
Medlem
FruKrokodils avatar
Okej, nu tappade Hanna 100 följare till genom att bara vara Latast i Småland.

70,2 följare. Strax nere i bottenträsket.
Som någon annan sa- Hanna förlorar sina följare genom att uppdatera, då normala influenser vinner följare med att göra samma sak 😂
Citera
2024-04-03, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
På hennes gamla IG var det väl typ mitten av mars.
Där hon grinade över alla som minsann var elaka och kallade Linux (numera dömd brottsling) för fula saker etc.
Och när uppdaterade hon den nya?
Citera
2024-04-03, 23:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Och när uppdaterade hon den nya?

Ingen aning, hennes nya har typ 15 vänner och verkar inte vara direkt blomstrande.
Ska man hitta färskt skvaller om henne så får man fråga hennes närmaste familjs visselblåsare eller helt enkelt hänga utanför villan med kikare.
Citera
2024-04-04, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa
Jag tror att HT haft fel bild och förväntningar på den här resan och att hon sett framför sig hur de badar i poolen med L, leker på stranden och är ute i solen. Hon har ju skrivit att de vill resa för Ls skull.

Sen har hon läst på (eller fått till sig från följare) att så små barn inte ska vara i solen, och då vet hon plötsligt inte hur hon ska göra på resan = säger att de bara ska vara inne.
Det tror jag också.
Hon började ju med att köpa klänningar, cykelbyxor, t-shirts osv. inför resan. Men plötsligt är hon fullt medveten om att barn ska ha heltäckande kläder i solen.
Men det är klart, Lars kan ju ha klänning när dom hänger i sängen på hotellrummet på dagarna
Citera
2024-04-04, 00:50
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Det tror jag också.
Hon började ju med att köpa klänningar, cykelbyxor, t-shirts osv. inför resan. Men plötsligt är hon fullt medveten om att barn ska ha heltäckande kläder i solen.
Men det är klart, Lars kan ju ha klänning när dom hänger i sängen på hotellrummet på dagarna

☝️☝️☝️☝️

Helt korrekt 😅
Hanna gick som vanligt vilse i sina egna tankar och pappa Kebab fattade som vanligt ingenting 😂😂

Jag tycker ändå Hanna är skön i att faktiskt erkänna att alla andra har rätt och att hon själv inte är speciellt smart när det kommer till att tänka. Hanna är inte ondsint utan har bara otur när hon tänker 😍
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-04-04 kl. 01:17.
Citera
2024-04-04, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Jag är 100% övertygad om att HT har ett exelark precis som IL hade (eller har) enbart för att provocera oss. På riktigt, så här korkad kan ingen vara.

Nu blev jag nyfiken. Vem är IL? Och berätta gärna mer om dennes excel-ark.
Citera
2024-04-04, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Nu blev jag nyfiken. Vem är IL? Och berätta gärna mer om dennes excel-ark.

Googla Isabella Löwengrip + excelark.
Citera
2024-04-04, 09:43
Medlem
Nästan rekord i "roliga" miner och kisande ögon denna morgon. Och såklart infon om att mens gjort entre! Viktigt!
Citera
2024-04-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Nästan rekord i "roliga" miner och kisande ögon denna morgon. Och såklart infon om att mens gjort entre! Viktigt!

Fyi HT mens får de flesta kvinnorna, du behöver ej annonsera ut det för hela världen liksom 🤣🤣 vem bryr sig egentligen om att du har mens mer än att hon tror att någon antecknar och finner det intressant. 🤣🤣 Lika intressant som hennes kisande miner och tråkiga content, är hon verkligen så självupptagen att hon tror att hon är så rolig 😅😅
Citera
2024-04-04, 11:40
Medlem
Lever människa bara i sin soffa eller? Allt sker där (naturligtvis med tvn påslagen i bakgrunden). Förstår att hon fortfarande har ont i underlivet efter födseln om man sitter i en soffa 24/7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in