2024-02-24, 12:11
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Maria är verkligen irriterande. Kommenterar allt hela tiden. Efter varje videoklipp är det ett ”oo” ”aa” och små kommenterar hela tiden. Hon förstör hela programmet.

Jag gillar Johan, han har alltid varit rolig.
Mauri är okej.
Första gången jag sett något med Berra, han är också okej, lite korkad men ändå inte helt jobbig.
Tjockisen som skriker kunde jag varit utan men fyfan för Maria.. förutom att hon är urjobbig nonstop, vad fan har människan på sig? Enormt gräsliga kläder som dessutom är 10 storlekar större än vad hon behöver.

Jag stör mig inte på reklamen, men hela programmet känns så stressigt men det kunde varit sevärt om inte dom hade med den jävla Maria.

Jag har svårare för den snusande tjockisen. Hennes träbruna tänder får mig att må illa. Det var ju den stora fördelen med ett svenskt Taskmaster, att slipper se britternas HEMSKA jävla tänder som kastats in i käften som om Herren däruppe försökt slå yatzy.
Citera
2024-03-02, 21:18
Medlem
Behrouz och Johan är de enda roliga denna säsong ju.
Fyfan för Charlotta, stör mig enormt på henne.
Citera
2024-03-03, 06:29
Medlem
När Charlotta tog en enorm golden shower i det senaste avsnittet.
Citera
2024-03-03, 13:54
Citat:
Ursprungligen postat av Drawnnn
Behrouz och Johan är de enda roliga denna säsong ju.
Fyfan för Charlotta, stör mig enormt på henne.
Om du tyckte om alla deltagare i programmet, vem skulle du då sympatisera med?
Efter alla dessa säsonger där man även sett Taskmaster samt från andra länder syns det så tydligt att deltagarna har anpassats för att täcka in en stor del av tittarna. Gillar du bara en så är det den du sympatiserar med och är du en fet kvinna kommer du gilla Charlotta.
Citera
2024-03-13, 21:21
Medlem
Alltså tv4:s säsong av bäst i test blev väldigt tradigt och tråkigt efter 2-3 delar, det som de inte lyckades med denna säsong var dels att det var inga gäster utan samma tråkiga panel varje avsnitt (tänk att en ny veckogäst varje vecka ändå gjorde rätt så stor skillnad) och dessutom har de bara massa bedömningsgrejer om man jämför med när de var i svt. Då stod bedömningstesterna för typ 40-50% av avsnittet, resten var typ tidtagningsgrejer eller kasta så långt som möjligt typ. Nu är det typ 75-80% vad Babben tycker är roligast sen massa reklam.
Citera
2024-03-15, 09:27
Medlem
Citera
2024-03-15, 21:41
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Inget konstigt alls med tittar-raset. Har ju aldrig tidigare varit 5st så usla och trista deltagare. Såg dom 2 första avsnitten sen fick det räcka.
Citera
2024-03-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Alltså tv4:s säsong av bäst i test blev väldigt tradigt och tråkigt efter 2-3 delar, det som de inte lyckades med denna säsong var dels att det var inga gäster utan samma tråkiga panel varje avsnitt (tänk att en ny veckogäst varje vecka ändå gjorde rätt så stor skillnad) och dessutom har de bara massa bedömningsgrejer om man jämför med när de var i svt. Då stod bedömningstesterna för typ 40-50% av avsnittet, resten var typ tidtagningsgrejer eller kasta så långt som möjligt typ. Nu är det typ 75-80% vad Babben tycker är roligast sen massa reklam.

Tyckte i början att det skulle vara bra med samma panel varje vecka då det oftast är så i andra länders versioner men kan konstatera att det inte passar i den svenska de skulle haft en ny gäst varje vecka precis som tidigare
Citera
2024-03-15, 21:49
Medlem
Välidgt tråkig säsong. Har inget emot deltagarna i sig, men jag vet inte vilka de är och särskilt roliga är de inte heller = rätt trist att se. Då kan man lika gärna plocka in Al Hakim från gatan och göra testerna (vilket de ju faktiskt också gjorde...). Nej, även om jag inte tycker typ Markoolio är världens roligaste så är han åtminstone ett stort namn och det är det som krävs för att det ska bli lite underhållning. Nu: stendött.
Citera
2024-03-16, 05:13
Medlem
Första avsnitten var inte tydligt sämre än på Stststelevisionen men sen började det kännas som en tilltagande torr kanellängd att tugga sig i genom.

Streaming klarar sig något bättre än tablåtv:
TV4 kommer inse att tittarförlust på ca 30 % måste åtgärdas och kommer "fräscha upp" med fler gäster till säsong 2...
....men kommer bara ha råd att ta in de vanliga de brukar slängs in på Fångarna på Fortet m m.
Citera
2024-03-17, 11:42
Medlem
henkesss avatar
Tråkigaste säsongen hittills. Tjockisen var jobbigast utantvekan, men obligatoriska feminist tjockisen måste vara med för att uppfylla kvoten. Sen kommer Maria jösses vilken jobbig människa. Johan är rolig åtminstone.
Citera
2024-03-17, 11:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tittarraset beror väl kanske lite på att det går på tv4, folk orkar inte med tusen reklamavbrott.. Sen har kanske programmet spelat ut sin roll, folk är mätta på skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in