Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Förstår inte varför dessa muppar får utrymme inom fotbollen. Har 0 koppling eller kunskaper. Inte första gången dom får luft att uttala sig. Fan bryr sig om karisma. Det är inte skådespel som dessa två håller på med utan fotboll. Där tar kunskapen och skapa relation med spelarna först och främst plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Jag tycker ändå att det hade varit trevligt om han velat lära sig svenska. Danskan och svenskan är i grunden väldigt lika varandra, och så himla gammal är han inte att han är oförmögen att lära sig. Det skulle ju om inte annat skicka en signal om att han är hängiven och har för avsikt att stanna länge på sin post.
Men visst, det är ingen stor grej. Flera av de svenska spelarna är inte så himla bra på svenska de heller

Fast samtidigt är kontraktet bara två år först och främst. Svff har väl med all tydlighet också visat på mindre intresse för någon långvarig strategi. Lägg därtill att man får vara ödmjuk och inse att Svenska landslaget inte är högst upp. Tror han fortfarande gärna går tillbaka till klubblag. Bara att det brast i kommunikationen och samarbetet med kycklingindierna i Blackburn.
Engelska är dessutom ett sådant standard språk i princip alla kan i ett land som Sverige.
Sen måste jag sägs att jag personligen har väldigt svårt med Danska till den graden jag knappt kan uppfatta något. Inte som Norskan. Kan tänka mig att många Danskar kanske känner samma. Kommer ihåg Bendtner tyckte det iallafall.