Citat:
Ursprungligen postat av
Yuliza
Hon har själv sagt att hon gick i särskola i högstadiet. Hon berätta om sin kompis som var väldigt speciell och att de inte kunde texterna till engelskapråkig musik och därför sjöng helt fel.
Hennes syrror är äldre än henne och de bodde hemma när hon kom till Klippan så det måste varit innan hon började gymnasiet såvida de inte bodde hemma till de var 25-30.
Men allt detta är uppgifter Emelie själv sagt i lives. Precis allt kan vara lögn. Men just det med särskola är känsligt för henne så vet inte varför hon skulle ljuga ihop det. Hon mer försa sig
Hon måste varit minst i högstadiet som hon flyttade till skåne med tanke på sin göteborska. Jag är göteborska och bor i Göteborg. Bumbi pratar bredare göteborska än de flesta igöteborgare som är nfödda och bott här hela sitt liv.
När man är barn tar man lätt efter sina kompisar och för mig så borde man höra lite skånska, men jag hör bara Ada.
En förklaring kan vara att inte hade några vänner och fosterfamiljen inte pratade mycket med henne.
Några har sagt att hon pratar lite skånska, men jag har missat det helt 😊
Hon är inte så mycket live nu, men det är väl lugnet före stormen. Fast så jäkla skönt att hon snart är ett minne blott