2026-10-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Den lägenheten som T ska flytta till är ju 200 kvm o lär kosta en hel del, det har inte L råd med.
Jag var och tittade på en 110 kvm stor sekelskifteslägenhet mitt inne i Örebro för 12000 i våras. Skulle hellre leva snålt än bo i något av de husen. Finns ju fina lägenheter i Adolfsberg, ett stenkast från Mosås. Kumla är billigt annars. Mosås ligger mellan Kumla och Örebro.
Blir kul och se när hon ska göra housetour. Den lär ju bli ännu mer inzoomad än första lilla läggan i Sthlm 😂
Citera
2026-10-03, 07:28
Medlem
Vill se ”housetour” nu!!
Citera
2026-10-03, 10:49
Medlem
Nu är det seriöst med BUBS killen enligt hennes tiktok. Gud bevare mig
Citera
2026-10-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Oj, berätta mer...Har inte tiktok. Däremot fattar jag inte all kritik mot boendet. Är väl huvudsaken att hon och tjejerna har en lägenhet att bo i. Området är bra och nära där de bodde förut. Lättare att få kontroll över sin ekonomi, förhoppningsvis, om hon bor i något billigare. Så även om husen inte ser så kul ut, så kommer Linn säkert göra det mysigt, läs prinsessigt, inomhus. Är även mycket barn i områden, så tror det kan bli bra. Intressant dock hur de kommer fördela rummen...
Citera
2026-10-03, 12:27
Medlem
Citat:

Hon är helt galen o han måste ju vara ännu galnare. Vad är det för typer som, på riktigt, överhuvudtaget kan intressera sig för en trettioårig ”flicka” som älskar rosa o tyll. Alltså ännu mer ????? På en sådan ”man”🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2026-10-03, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Alltså nej 😂😂 Mosås är helt okej och bra område, MEN de där husen är ju Mosås trash!!
TW har ju precis gått ut med att hon fått en fin våning inne i city, varför varför varför sökte inte Linn den?!
De där husen är bara neeej…
Vem är TW?
Citera
2026-10-03, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Oj, berätta mer...Har inte tiktok. Däremot fattar jag inte all kritik mot boendet. Är väl huvudsaken att hon och tjejerna har en lägenhet att bo i. Området är bra och nära där de bodde förut. Lättare att få kontroll över sin ekonomi, förhoppningsvis, om hon bor i något billigare. Så även om husen inte ser så kul ut, så kommer Linn säkert göra det mysigt, läs prinsessigt, inomhus. Är även mycket barn i områden, så tror det kan bli bra. Intressant dock hur de kommer fördela rummen...

Finns inte mycket att säga ang killen😅 inte mer än att de har träffats nästan varje dag hon är barnfri, de har samma värderingar och att han bor i en annan stad. Det var typ det hon berättade. Så hur de artar sig återstår att se..
Citera
2026-10-03, 15:59
Medlem
Citat:
Finns inte mycket att säga ang killen😅 inte mer än att de har träffats nästan varje dag hon är barnfri, de har samma värderingar och att han bor i en annan stad. Det var typ det hon berättade. Så hur de artar sig återstår att se..

Han lär vara hennes drömman tills han läser här o lägger benen på ryggen.
Citera
2026-10-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Han lär vara hennes drömman tills han läser här o lägger benen på ryggen.

Eller så är han samma skrot&korn. Vilket man måste vara för att ha en relation med henne.
Citera
2026-10-03, 16:47
Medlem
Såg precis de två senaste TikTok videos hon lagt upp. Om man nu har så ansträngd ekonomi att man behöver sälja sitt hus och flytta till en lägenhet med mycket mindre utrymme, varför väljer man då att lägga pengar på en present till en kille man träffar i en månad bara för han blev "svartsjuk" för att hon hade gett en present till ett tidigare ragg? Hon har verkligen inte alla hästar hemma, och prioriteringarna är sjukt sneda..
Citera
2026-10-03, 17:15
Medlem
geek12s avatar
Skulle inte förvåna mig om " BUBSkillen " inte ens finns. Utan hon gör detta för content och få samarbete med BUBS.
Citera
2026-10-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaHejsan
Såg precis de två senaste TikTok videos hon lagt upp. Om man nu har så ansträngd ekonomi att man behöver sälja sitt hus och flytta till en lägenhet med mycket mindre utrymme, varför väljer man då att lägga pengar på en present till en kille man träffar i en månad bara för han blev "svartsjuk" för att hon hade gett en present till ett tidigare ragg? Hon har verkligen inte alla hästar hemma, och prioriteringarna är sjukt sneda..

Men hjälp, berätta, jag har inte TikTok. Berättar hon att han är svartsjuk på hennes förra ”älskare”? Då är hon ju redan ute på riktigt hal is, o vem är han? Måste ju vara en galen kille🤦🏻‍♀️. Vad köpte hon? Som sagt där är inte alla hästar hemma🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in