2024-02-29, 10:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Samtidigt är Göteborg oerhört ojämna och kan som sagt växla upp flera nivåer mot tidigare prestationer.
Möjligt, men tror inte dom kan växla upp tillräckligt för att kunna vinna borta mot oss. På hemmaplan i en betydelselös match kanske.
Citera
2024-02-29, 10:22
Medlem
Londons avatar
Citat:
Samtidigt är Göteborg oerhört ojämna och kan som sagt växla upp flera nivåer mot tidigare prestationer.

Och samtidigt hade vi väl haft typ 2-2 i målskillnad efter dessa två matcher om vi spelat som i höstas. Hybrisnålen pekar fortsatt i norr... låt oss se hur det ser ut på söndag
Citera
2024-02-29, 11:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Möjligt, men tror inte dom kan växla upp tillräckligt för att kunna vinna borta mot oss. På hemmaplan i en betydelselös match kanske.
Det tror inte jag heller men jag skulle aldrig hävda att det är omöjligt. Det är fortfarande IFK Göteborg vi pratar om.
Citat:
Ursprungligen postat av London
Och samtidigt hade vi väl haft typ 2-2 i målskillnad efter dessa två matcher om vi spelat som i höstas. Hybrisnålen pekar fortsatt i norr... låt oss se hur det ser ut på söndag
Jag bara säger att jag kommer komma in i tråden med samma energi som ett japanskt marching band på amfetamin om ni torskar mot Göteborg efter hyenan's hybris.
Citera
2024-02-29, 12:31
Medlem
Londons avatar
Citat:
Det tror inte jag heller men jag skulle aldrig hävda att det är omöjligt. Det är fortfarande IFK Göteborg vi pratar om.

Jag bara säger att jag kommer komma in i tråden med samma energi som ett japanskt marching band på amfetamin om ni torskar mot Göteborg efter hyenan's hybris.

Haha, med all rätt
Citera
2024-02-29, 16:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Är väl ingen som hävdar att det är omöjligt? Osannolikt är det men bollen är rund och allt kan hända.

Haha! Kör på och får säkert minst en med dig som älskar att haka på.
Citera
2024-02-29, 16:24
Medlem
trazkeis avatar
Jag lutar mig tillbaka och njuter av Kukrävens världsfrånvända hybris som innebär att han kommer få ett av dom hårdaste uppvaknanden någonsin när allsvenskan startar.

Däremot tycker jag uppriktigt synd om London och pancev och gubbarna.

Glöm aldrig att vi blev förnedrade av Bajen i cupen 2022 och utslagna ur gruppen innan vi gäspade hem allsvenskan senare på året!
Citera
2024-02-29, 16:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag lutar mig tillbaka och njuter av Kukrävens världsfrånvända hybris som innebär att han kommer få ett av dom hårdaste uppvaknanden någonsin när allsvenskan startar.

Däremot tycker jag uppriktigt synd om London och pancev och gubbarna.

Glöm aldrig att vi blev förnedrade av Bajen i cupen 2022 och utslagna ur gruppen innan vi gäspade hem allsvenskan senare på året!
Minns att du var tvärsäker på att BP inte skulle nå upp till 10 poäng förra säsongen så detta börjar lukta guld.
Citera
2024-02-29, 16:41
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Minns att du var tvärsäker på att BP inte skulle nå upp till 10 poäng förra säsongen så detta börjar lukta guld.
Det där är faktiskt preskriberat så det är är svagt att dra upp det!
Citera
2024-02-29, 16:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det där är faktiskt preskriberat så det är är svagt att dra upp det!
Preskriptionstiden borde vara tills nästa säsong drar igång, så helt klart relevant att du underskattar något otroligt
Citera
2024-02-29, 17:00
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jag hade också BP på självklar jumboplats. Från div 2 till Allsvenskan på 2 år, tappar tränaren som gjorde det möjligt, och släpper nästan alla spelare som glimmrade till er. Är ett under att dom lyckades prestera som dom gjorde utefter vilka förutsättningar dom gick in i säsongen med. Tror dom åker i år.
Citera
2024-02-29, 17:06
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag hade också BP på självklar jumboplats. Från div 2 till Allsvenskan på 2 år, tappar tränaren som gjorde det möjligt, och släpper nästan alla spelare som glimmrade till er. Är ett under att dom lyckades prestera som dom gjorde utefter vilka förutsättningar dom gick in i säsongen med. Tror dom åker i år.
Mycket talade väl för att dom skulle byta serie igen efter 6? raka, men tror dom är i Allsvenskan för att stanna ett tag nu. Har ett lovande lag och får behålla tränaren. Tror dom klarar denna säsong utan att behöva kvala och med lite tur så kan det bli övre halvan.
Citera
2024-02-29, 17:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Mycket talade väl för att dom skulle byta serie igen efter 6? raka, men tror dom är i Allsvenskan för att stanna ett tag nu. Har ett lovande lag och får behålla tränaren. Tror dom klarar denna säsong utan att behöva kvala och med lite tur så kan det bli övre halvan.
Jag har inte riktigt hunnit analysera deras trupp inför denna säsongen men off the top; Pettersson stack väl till Göteborg, ni snappade upp Leach Holm, och Häcken tog Inoussa. Känns som det kommer göra ont, och framförallt var dom riktigt dåliga mot slutet förra säsongen när dom slutade överprestera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in