2024-02-28, 22:47
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeRosa
Finns på TikTok, skolbussen släppte eleverna på väg till skolan i närheten så vissa av barnen lär har hunnit dokumentera.
Men, barnet, som syns till höger om döskallen. Sitter hen på någons axlar eller är det en synvilla?

Ah! Min generation "Flashbackgrävare" är helt klart överkörd och vet inte ens var vi ska leta längre.
Citera
2024-02-28, 22:48
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galea
Familjetragedi?
Separation? Tänt eld på exfruns föräldrars hem, sedan senare suicide?

Så kan det absolut vara. Jag tänkte om du hade mer information, men då har vi lika lite koll båda två. Får se vad som framkommer om händelsen framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av kamikazeklanten
Undrar vad räddningstjänsten tänkte ha stegbilen till? =D

Att eventuellt kunna lyfta upp räddningstjänstens personal, om situationen hade varit att bilen suttit illa till höjdmässigt. Men även att kunna lyfta ut mannen ur bilen, om det skulle vara svårt att nå förarplatsen med tanke på rasmassorna.

Nu vet du varför.
Citera
2024-02-28, 22:49
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeRosa
Finns på TikTok, skolbussen släppte eleverna på väg till skolan i närheten så vissa av barnen lär har hunnit dokumentera.
Men, barnet, som syns till höger om döskallen. Sitter hen på någons axlar eller är det en synvilla?

Har du en direktlänk till TikTok-inlägget där bilden finns? Vore intressant att se vad de säger där.
Citera
2024-02-28, 23:35
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Men titta på bakljusen, de går ju upp längs kanten på luckan på olycksbilen. Jag är ingen expert på KIA men det väl stämmer inte med de bilder på KIA-modellen som du delat?

Äsch, bry dig inte om den tramsebyxan. Det är bara att titta på vinklarna på bakersta sidorutan. KIA finns med två varianter på den rutan vad jag har sett av hans länkar och egna sökningar, båda är totalt annorlunda jämfört med Volvo. Finns ingen likhet alls. KIA smalnar av längst bak, Volvos ruta är hög även långt bak, och så är det på olycksbilen.

Citat:
Ursprungligen postat av rousterone
Jag såg att det var en xc90 generation 1 när jag körde förbi. Litar mer på mina ögon än dig faktiskt.

Här har du en till. Användare reggad 2010 med bara 4 inlägg. Inget som luktar troll, till skillnad från...
Senast redigerad av Takpapp 2024-02-28 kl. 23:38.
Citera
2024-02-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Ny för idag i så fall. Fanns intr för en timme sen. Antagligen läser hon i tråden.
Nej, de fanns igår också. Du kanske är inne på fel person?
Citera
2024-02-29, 01:04
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ny för idag i så fall. Fanns intr för en timme sen. Antagligen läser hon i tråden.

Du är så full av skit! Ändrar hon datumen i fejsbok-historiken också? 2022-07-31. Jävla troll. Finns för övrigt inte en enda trovärdigt indikation på att han har med denna tråd att göra. Släpp det och kom med nåt vettigt!
Senast redigerad av Takpapp 2024-02-29 kl. 01:17.
Citera
2024-02-29, 06:45
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Du är så full av skit! Ändrar hon datumen i fejsbok-historiken också? 2022-07-31. Jävla troll. Finns för övrigt inte en enda trovärdigt indikation på att han har med denna tråd att göra. Släpp det och kom med nåt vettigt!
Är du alltid lika "trevlig" ditt jävla miffo, har du slut på medicinen eller.
Såg nu att jag mindes fel angående bakgrundsbilden, men angående bilen hävdar jag fortfarande att det är en svart Kia Ceed 1,6 facelift 2014, tillverkad 13 som är kraschad i kyrkmuren. Och jag tycker därmed att mycket pekar på det är PH som är den omkomne i olyckan.
Citera
2024-02-29, 06:58
Medlem
Citat:
Såg nu att jag mindes fel angående bakgrundsbilden, men angående bilen hävdar jag fortfarande att det är en svart Kia Ceed 1,6 facelift 2014, tillverkad 13 som är kraschad i kyrkmuren. Och jag tycker därmed att mycket pekar på det är PH som är den omkomne i olyckan.
Du menar att den anhöriga som skrev att han gick bort i måndags ljög då eller (olyckan var i fredags)? Inte så troligt tänker jag, men visst, allt är väl möjligt
Citera
2024-02-29, 07:02
Medlem
zorceuss avatar
Citat:

PH somnade in i efter en lång kamp mot cancer och har inget med detta att göra.
Citera
2024-02-29, 07:39
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorceus
Ok, tack för klargörandet, då vet vi.
Citera
2024-02-29, 07:42
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laternan
Du menar att den anhöriga som skrev att han gick bort i måndags ljög då eller (olyckan var i fredags)? Inte så troligt tänker jag, men visst, allt är väl möjligt
Har ingen aning om vad anhöriga skrivit, men en skribent här i tråden påstod sig veta att det visst var PH i olyckan...
Nu tar jag det som säkert att det var fel, alltså har PH inget med detta att göra. I stand corrected.
Citera
2024-02-29, 08:55
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorceus

Tack för att du berättade detta! Då kan vi lämna det spåret och bara beklaga sorgen för PH:s anhöriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in