2024-02-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Extra skönt med ännu en vuxen som kan passa Laris tycker HT och åker till mamman. Jösses det blir kul att se hur det ska gå när hon kan röra sig sen om hon redan nu behöver tre vuxna som passar henne.

Vilka tre är det som passar L? Har inte alls haft uppfattningen att någon eller några passar. Förutom K då som är hemma en del och säkert avlastar mycket.
Citera
2024-02-27, 23:25
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vilka tre är det som passar L? Har inte alls haft uppfattningen att någon eller några passar. Förutom K då som är hemma en del och säkert avlastar mycket.

Meen, följer du ens Hanna eller ska du bara hitta fel på allt vad folk skriver, du börjar bli tjatig.

Hanna är hemma hos sin mamma idag för att klara av att hantera de 17 dopinbjudningarna, oklart om Krajzy är med men säkerligen då Hanna sällan tar sig någonstans på egen hand.

Hanna, Hannas mamma + Krajzy blir TRE vuxna, du vet- ett två tre, grundskolematematik.

PLUS EN (1) bebis= Lars.
Citera
2024-02-28, 00:06
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Ja hon sa inspiration från mitt eget huvud till och med. Jisses tänkte jag är det de kulinariska läckerheterna rensa-ur-frysen woken hon menar?

VKE rätt kallade skolbespisningen det på min skola, det betydde Vad Köket Erbjuder alltså en kyl å frysrens.

Sen fanns det ju en gräns även i skolbespisningen, tex att blanda kycklingburgare, fiskpinnar, soja, ketchup och frysta wokgrönsaker är inte human mat utan snarare grisfoder.

Nu är jag gammal i gemet men minns än med fasa när det serverades Pölsa, den var inte kul direkt och är den gamla tidens kylskåpsrens. Hannas matlagning påminner mig om den tiden, på gott och ont. Men hon är rätt söt när hon faktiskt försöker 😅
Citera
2024-02-28, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Meen, följer du ens Hanna eller ska du bara hitta fel på allt vad folk skriver, du börjar bli tjatig.

Hanna är hemma hos sin mamma idag för att klara av att hantera de 17 dopinbjudningarna, oklart om Krajzy är med men säkerligen då Hanna sällan tar sig någonstans på egen hand.

Hanna, Hannas mamma + Krajzy blir TRE vuxna, du vet- ett två tre, grundskolematematik.

PLUS EN (1) bebis= Lars.

Jag tolkade det som tre stycken utöver H själv.
Senast redigerad av Bullkaka 2024-02-28 kl. 01:49.
Citera
2024-02-28, 07:52
Medlem
Om Fanni är runt v 10 nu så borde hon göra NIPT snart?
Kan göras från v 10+0 och då kan man även köpa till att göra ultraljud har jag för mig.

Sen erbjuds KUB v 12 så om hon har gjort ett nu innan i "smyg" så förstår jag om hon inte är lika nervös längre iom att hon då verkar ha gått på ultraljud typ varannan vecka.
Tidigt ul i v 6
Smyg ul i v 8
Nipt i v 10
Kub i v12
Citera
2024-02-28, 09:47
Medlem
Citat:
Sen fanns det ju en gräns även i skolbespisningen, tex att blanda kycklingburgare, fiskpinnar, soja, ketchup och frysta wokgrönsaker är inte human mat utan snarare grisfoder.

Nu är jag gammal i gemet men minns än med fasa när det serverades Pölsa, den var inte kul direkt och är den gamla tidens kylskåpsrens. Hannas matlagning påminner mig om den tiden, på gott och ont. Men hon är rätt söt när hon faktiskt försöker 😅

Ja det fanns gränser även i skolbespisningen. HT’s recept och ”inspiration ur huvudet” nej det skulle inte ens min skola serverat.

Jag är också pölsa-i-skolan gammal 😊
Citera
2024-02-28, 11:16
Medlem
Förstår inte varför Fanni skulle gjort ett till ultraljud i smyg? Det är ju toppen content med en extra ultraljudsbild… tror inte hon har gjort nått mer ultraljud utan bara är glad att hon inte börjat blöda typ. Blir väldigt läskigt nästa ultraljud att se hur det gått! Men vill tro som dom flesta av er här verkar tro, att det kommer gå bra den här gången!
Citera
2024-02-28, 11:23
Medlem
I graviditeten med Harry gick allt bra fram tills vecka 11 då hon började blöda, men fostret levde och graviditeten fortsatte, dock med regelbundna blödningar ända fram tills hans födsel. Det kan man läsa om i hennes höjdpunkt om Harry. Med det sagt hade jag i hennes sits inte varit lugn eller glad förens denna graviditeten visat sig annorlunda från Harrys! Vilket den hittills inte gjort.
Citera
2024-02-28, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
I graviditeten med Harry gick allt bra fram tills vecka 11 då hon började blöda, men fostret levde och graviditeten fortsatte, dock med regelbundna blödningar ända fram tills hans födsel. Det kan man läsa om i hennes höjdpunkt om Harry. Med det sagt hade jag i hennes sits inte varit lugn eller glad förens denna graviditeten visat sig annorlunda från Harrys! Vilket den hittills inte gjort.
Det är därför jag tror att hon gjort fler ultraljud än vad hon skriver ut, för att lugna nerverna eftersom dessa tidiga veckor är mest kritiska.

Att hon inte skriver ut det tror jag handlar om att hon inte vill få kritiska kommentarer, ex ifrågasätta om hon fått gratis via MVC eller att det skulle va skadligt att göra många ultraljud.
Hennes oro avviker rätt rejält från normen och hon brukar avstå tips och råd så fort något är minsta känsligt.
Citera
2024-02-28, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Det är därför jag tror att hon gjort fler ultraljud än vad hon skriver ut, för att lugna nerverna eftersom dessa tidiga veckor är mest kritiska.

Att hon inte skriver ut det tror jag handlar om att hon inte vill få kritiska kommentarer, ex ifrågasätta om hon fått gratis via MVC eller att det skulle va skadligt att göra många ultraljud.
Hennes oro avviker rätt rejält från normen och hon brukar avstå tips och råd så fort något är minsta känsligt.

Hon hade aldrig varit så lugn och glad utåt om hon inte gjort ett extra UL, hon lämnade för fan prov för hcg varannan dag för bara några veckor sen och har mig veterligen inte genomgått en större personlighetsförändring på sistonde dvs exakt lika hispig.

Sen är hon i sin bipoläritet troligtvis på en topp, för det är fortfarande exakt samma tjej som hade gråtlives för inte alls länge sen.
Citera
2024-02-28, 13:43
Medlem
Citat:
Du har rätt, det är inte första gången hon kör denna reklam.
Senast skyllde hon på att hon var gravid och så trött, nu att hon är nybliven mamma (alltså ungen är ett halvår så speciellt nybliven är hon inte).
Tycker att du avrundar lite väl mycket uppåt. Min bebis är nästan en månad äldre än Lara, och det är två veckor kvar tills min blir ett halvår 😂 Sen om drygt 4,5 månader är "nybliven" är väl lite beroende på situation enligt mig, så lägger mig inte i den saken.
Citera
2024-02-28, 18:25
Medlem
Äntligen!!! Nu har Hanna duschat igen!!! Jag började bli riktigt orolig! Länge sen nu vi fick ta del av det!!

Sen undrar jag bara hur lågt man sjunkit när man på riktigt filmar sig själv ta hand om tvätt o delar som content?? Inte som nått samarbete eller nått utan bara Ja här hänger jag tvätt o viker ihop! Är det bottennapp på det? Eller kan ni minnas nått sämre? 🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in