2024-02-27, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Nä så vidrigt, jag undrade först om det kanske var nåt nytt eftersom dom såg lite sladdriga ut och då kanske hette fladdriga riddare istället🙈

Sjukt märkligt att hon inte har fattat att fattiga riddare har funnits i en evighet och inte är nåt jättenytt. Säger en del om hennes matkunskaper.

Också att hon ska "återkomma med en recension"?! På fattiga riddare??
Citera
2024-02-27, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Någon mer än jag som tyckte H:s frukost såg oerhört osmaklig ut? 😅

Angående F. Jag håller med om att det Linux har gjort är fel (om det nu är sant). Men jag kan inte hjälpa att känna att hon typ fått det hon vill av honom så då kan hon kasta ut honom. Hade hon inte varit gravid är jag inte säker på att hon hade gjort det. Men det är bara min känsla.
Tänkte nog mest på att det såg väldigt onyttigt ut
Citera
2024-02-27, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Haha ja så måste det ju vara! Fattar inte varför hon inte använder sina glasögon. Hon passar faktiskt i dom.
Det där kisandet får henne bara att se fånig ut.

Tror dock kisandet är ett tics eller ett försök att vara lite tokig och skojig, känns som vi kan den minen nu…
Citera
2024-02-27, 12:29
Medlem
Jäklar vad det ska promeneras nu 😅
Någon har nog läst här inne.
Citera
2024-02-27, 12:41
Medlem
Kan inte vara många timmars sömn för Keboff efter nattjobb inte
Citera
2024-02-27, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordica1
Det är ju jättekul om hon mår bra, men är det inte något väldigt märkligt över hela situationen ändå? Relationen är katastrof, man har typ inga vänner och inget socialt sammanhang utanför Instagram, men allt är plötsligt fantastiskt för att man har lyckats bli gravid. Jag fattar att det är viktigt för henne, men är det inte lite OSUNT viktigt? Är det det ENDA som spelar någon roll? Jäklar vilken börda att bära för ett framtida barn!

Håller med. Tycker hon verkar extremt konstlad i sina videos. Som att hon försöker låta och verka gladare än hon är. Tror inte hon mår så bra som hon försöker få det att framstå som. Kanske är jag skeptisk för att man misstänker vad som pågår i bakgrunden men det gör liksom det hela ännu märkligare.
Citera
2024-02-27, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Håller med. Tycker hon verkar extremt konstlad i sina videos. Som att hon försöker låta och verka gladare än hon är. Tror inte hon mår så bra som hon försöker få det att framstå som. Kanske är jag skeptisk för att man misstänker vad som pågår i bakgrunden men det gör liksom det hela ännu märkligare.
Det tror inte jag heller att hon gör.
Hon är säkert glad för graviditeten, men jag tror det här är hennes sätt att försöka undvika frågor, så länge hon håller humöret uppe kommer merparten av kommentarerna vara glada hejarop.
Citera
2024-02-27, 13:24
Medlem
Ser fram emot Hannas nya samarbete! Det är lite spännande att se om hon har tagit åt sig något av kritiken (tipsen) som har skrivits här
Citera
2024-02-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Det tror inte jag heller att hon gör.
Hon är säkert glad för graviditeten, men jag tror det här är hennes sätt att försöka undvika frågor, så länge hon håller humöret uppe kommer merparten av kommentarerna vara glada hejarop.

Exakt. Tycker jag upplever en nervositet hos henne.
Citera
2024-02-27, 14:55
Avslutad
Citat:
Precis Det tycker jag med.
Tycker att det lyser igenom
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-27 kl. 15:03.
Citera
2024-02-27, 15:41
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Fast nervös har hon ju alltid varit så ser faktiskt ingen större skillnad.
Citera
2024-02-27, 15:46
Medlem
Extra skönt med ännu en vuxen som kan passa Laris tycker HT och åker till mamman. Jösses det blir kul att se hur det ska gå när hon kan röra sig sen om hon redan nu behöver tre vuxna som passar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in