2024-02-27, 20:47
Medlem
Nu är det kanske Hello Fresh som hade ett tråkigt recept men ALL Hannas mat är alltid så brun, blek och kladdig?
Ser ofta bara ut som en sörja...

Hennes uppdateringar om mat gör mig ofta rätt osugen på att äta överhuvudtaget. Och jag älskar typ all mat.
Citera
2024-02-27, 21:00
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Det har jag delvis svarat på, varsågod och gå tillbaka och läs.
Ja, bättre än vad hon brukar men inte bra för det. Vi tycker helt enkelt olika, vilket är okej. Du behöver inte försvara ditt tycke. Som jag skrev så har vi helt enkelt olik syn på hur samarbeten ska vara. Jag tycker de ska vara genomarbetade och därmed bör krav ställas.

Men det du gnäller på är klippningen och det beror ju på att det lagts upp i stories och inte för att hon klippt det så. Det förstår väl vem som helst? Det är ju ändå överkomligt. Hade hon istället lagt upp det som ett inlägg så hade det haft ett bättre flow.

Ja, precis det jag skrev; att det var bättre än vanligtvis. Det var ett okej samarbete, för att vara H. Det var min poäng, men du verkar ta det som att jag tyckte det var ett gudomligt bra samarbete. Jag tyckte helt enkelt inte det var så dåligt som du/ni fick det att framstå som och jag såg inte riktigt vad det var ni tyckte var så pass dåligt att ni kände behovet av att gå in i tråden och gnälla om det helt enkelt. Men ja, som du poängterat så många gånger så är vi olika och har även olika behov av att gnälla av oss.

Nu är jag en av de som anser att influencers inte riktigt kan jämföras med ett riktigt jobb, utan anser det vara lite av ett flum-"jobb" så jag tycker inte att samma krav kan ställas där.
Citera
2024-02-27, 21:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hur många gånger sa hon exakt?? Och dessutom kunde inte låta bli att lägga in ett pruttljud. Bättre än hennes senaste samarbeten men fortfarande slarvigt och hafsigt gjort.

Tänkte exakt samma sak, Hanna kan inte låta bli att blanda in sin bajshumor vad hon än gör reklam för. Blir ju inte direkt sugen på mat.
Citera
2024-02-27, 21:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Nu är det kanske Hello Fresh som hade ett tråkigt recept men ALL Hannas mat är alltid så brun, blek och kladdig?

Hennes uppdateringar om mat gör mig ofta rätt osugen på att äta överhuvudtaget. Och jag älskar typ all mat.

Hahaha tänkte precis samma sak, hennes pruttljud och slafsiga mat är en ren bantningskur 😅
Citera
2024-02-27, 21:05
Medlem
Hon pratar om att hon i perioder har så mycket inspiration när det gäller att laga mat. Vad i helsike menar hon då att hon lagar?!?! Har aldrig sett henne laga nåt särskilt inspirerande. Nuggets? Bakad potatis med gurka och majs? Eller vad pratar hon om?
Citera
2024-02-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Väldigt anti-stekyta.
Citera
2024-02-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Men det du gnäller på är klippningen och det beror ju på att det lagts upp i stories och inte för att hon klippt det så. Det förstår väl vem som helst? Det är ju ändå överkomligt. Hade hon istället lagt upp det som ett inlägg så hade det haft ett bättre flow.

Ja, precis det jag skrev; att det var bättre än vanligtvis. Det var ett okej samarbete, för att vara H. Det var min poäng, men du verkar ta det som att jag tyckte det var ett gudomligt bra samarbete. Jag tyckte helt enkelt inte det var så dåligt som du/ni fick det att framstå som och jag såg inte riktigt vad det var ni tyckte var så pass dåligt att ni kände behovet av att gå in i tråden och gnälla om det helt enkelt. Men ja, som du poängterat så många gånger så är vi olika och har även olika behov av att gnälla av oss.

Nu är jag en av de som anser att influencers inte riktigt kan jämföras med ett riktigt jobb, utan anser det vara lite av ett flum-"jobb" så jag tycker inte att samma krav kan ställas där.

Nej. Lyssna på hennes stories med kritiska öron så hör du misstagen. Det är inte pga att det är flertal stories. Men frågan är om du vågar erkänna att du hör det också? För man kan inte missa det.

Känner att jag rest my case här. Tack!
Citera
2024-02-27, 21:21
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Nej. Lyssna på hennes stories med kritiska öron så hör du misstagen. Det är inte pga att det är flertal stories. Men frågan är om du vågar erkänna att du hör det också? För man kan inte missa det.

Känner att jag rest my case här. Tack!

Nu har jag lyssnat på hennes story med kritiska öron, försökt lyssna efter dessa fasansfulla klippningar mitt i som gör det hela så horribelt och jag hör det tyvärr inte. Jag är en person som gärna erkänner när jag har fel men här står jag fast i att jag inte tycker hennes samarbete var så halvtaskigt gjort som ni vill få det att låta som. För ni fick det verkligen att låta som att det än en gång var ett horribelt H-samarbete. Vilket det inte var.

Men ja, vi lägger ner denna diskussion nu. Du vill vara negativ och kritisk och det är okej. Vi är alla olika. Allt gott.
Citera
2024-02-27, 21:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon pratar om att hon i perioder har så mycket inspiration när det gäller att laga mat. Vad i helsike menar hon då att hon lagar?!?! Har aldrig sett henne laga nåt särskilt inspirerande. Nuggets? Bakad potatis med gurka och majs? Eller vad pratar hon om?

Hanna är väldigt innovativ med sin matlagning, precis som sin mamma. Så kanske det hon menar med att ha inspiration. De blandningar hon slafsat ihop har jag sällan sett andra göra.

Det ska isf vara i de här Ramsay reacted videorna när liknande dårar försöker spica upp mcdonalds mat till gourmet.
Citera
2024-02-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Ja hon sa inspiration från mitt eget huvud till och med. Jisses tänkte jag är det de kulinariska läckerheterna rensa-ur-frysen woken hon menar?

VKE rätt kallade skolbespisningen det på min skola, det betydde Vad Köket Erbjuder alltså en kyl å frysrens.
Citera
2024-02-27, 21:32
Medlem
Var det någon mer än jag samtycker att jag sett detta samarbete innan från HT.
Eller spelar min hjärna mig ett spratt för att man ser henne ha leopardtightsen från i sommras/förra våren på sig?
Citera
2024-02-27, 21:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcyRunkle
Var det någon mer än jag samtycker att jag sett detta samarbete innan från HT.
Eller spelar min hjärna mig ett spratt för att man ser henne ha leopardtightsen från i sommras/förra våren på sig?

Du har rätt, det är inte första gången hon kör denna reklam.
Senast skyllde hon på att hon var gravid och så trött, nu att hon är nybliven mamma (alltså ungen är ett halvår så speciellt nybliven är hon inte).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in