Citat:
Ursprungligen postat av
hajpajs
Det har jag delvis svarat på, varsågod och gå tillbaka och läs.
Ja, bättre än vad hon brukar men inte bra för det. Vi tycker helt enkelt olika, vilket är okej. Du behöver inte försvara ditt tycke. Som jag skrev så har vi helt enkelt olik syn på hur samarbeten ska vara. Jag tycker de ska vara genomarbetade och därmed bör krav ställas.
Men det du gnäller på är klippningen och det beror ju på att det lagts upp i stories och inte för att hon klippt det så. Det förstår väl vem som helst? Det är ju ändå överkomligt. Hade hon istället lagt upp det som ett inlägg så hade det haft ett bättre flow.
Ja, precis det jag skrev; att det var bättre än vanligtvis. Det var ett okej samarbete, för att vara H. Det var min poäng, men du verkar ta det som att jag tyckte det var ett gudomligt bra samarbete. Jag tyckte helt enkelt inte det var så dåligt som du/ni fick det att framstå som och jag såg inte riktigt vad det var ni tyckte var så pass dåligt att ni kände behovet av att gå in i tråden och gnälla om det helt enkelt. Men ja, som du poängterat så många gånger så är vi olika och har även olika behov av att gnälla av oss.
Nu är jag en av de som anser att influencers inte riktigt kan jämföras med ett riktigt jobb, utan anser det vara lite av ett flum-"jobb" så jag tycker inte att samma krav kan ställas där.