Citat:
Ursprungligen postat av
griskotlett
Håller med dig, jag gissar med att hon är äldre, kanske närmare 55.
Japp, närmare 50 än 40 iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
LilaGubben
Jag har pratat med en del afrikanska kvinnor i 40 års åldern och de har sett lika gamla ut som Fiona, anledningen till att hon är ”desperat” är för att 40+ är en hög ålder för en kvinna att bli gravid oavsett vad du tycker, några år till och det är i princip omöjligt att bli gravid på ”naturlig väg” utan måste till IVF och det är inte gratis.
Vet inte vad du har för umgänge men de flesta afrikanska/svarta kvinnor åldras betydligt bättre än såhär. Jämfört med många andra afrikanska kvinnor har inte heller Fiona haft det särskilt svårt, har bara fött ett barn t ex jämfört med många andra kvinnor och t ex kvinnan som jag länkade till som dels sålts och sedan fått en massa barn.
Jag har inte sagt att 40+ inte är en hög ålder att få barn, det jag sagt är att det är vanligare nuförtiden att kvinnor väntar. Har inte sagt att det är positivt. Väntar man för länge kan det vara kört.
Citat:
Ursprungligen postat av
dressingdress
När Tony nu äntligen stod på flygplatsen inför stundens allvar att Melissa&Cristy skulle komma! Då dyker Agneta Sjödin upp stör & lägger sig i. Blev så jävla irriterad, hon förstör hela serien. Spolar fram, snacka om att hon inte får jobb längre utan nödlösning att slänga in henne där hon ej behövs!!!
Instämmer. Det blev bara ett störande moment i handlingen att pressa in Agneta där. Helt onödigt.