2024-02-24, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
När Tony nu äntligen stod på flygplatsen inför stundens allvar att Melissa&Cristy skulle komma! Då dyker Agneta Sjödin upp stör & lägger sig i. Blev så jävla irriterad, hon förstör hela serien. Spolar fram, snacka om att hon inte får jobb längre utan nödlösning att slänga in henne där hon ej behövs!!!

Håller med. Helt onödigt att ha henne med. Hon var också med Lars och handlade på Willys men följde inte med hem och hälsade på Fiona.

Hon tar bara upp tid i ett i övrigt redan ganska segt program.
Citera
2024-02-25, 11:47
Medlem
AndroidMannens avatar
Började se denna serie när den nu har dykt upp på Hbo Max. Antar att dom andra säsongerna kommer upp allt eftersom på strömningstjänsten.

Man förstår ju varför den 14 åringen verkar skämmas för sin mamma. Blonda Sandra med negerhanen.
Citera
2024-02-25, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndroidMannen
Började se denna serie när den nu har dykt upp på Hbo Max. Antar att dom andra säsongerna kommer upp allt eftersom på strömningstjänsten.

Man förstår ju varför den 14 åringen verkar skämmas för sin mamma. Blonda Sandra med negerhanen.

Barnets pappa ser nog likadan ut.
Citera
2024-02-28, 09:59
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Håller med dig, jag gissar med att hon är äldre, kanske närmare 55.
Japp, närmare 50 än 40 iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Jag har pratat med en del afrikanska kvinnor i 40 års åldern och de har sett lika gamla ut som Fiona, anledningen till att hon är ”desperat” är för att 40+ är en hög ålder för en kvinna att bli gravid oavsett vad du tycker, några år till och det är i princip omöjligt att bli gravid på ”naturlig väg” utan måste till IVF och det är inte gratis.
Vet inte vad du har för umgänge men de flesta afrikanska/svarta kvinnor åldras betydligt bättre än såhär. Jämfört med många andra afrikanska kvinnor har inte heller Fiona haft det särskilt svårt, har bara fött ett barn t ex jämfört med många andra kvinnor och t ex kvinnan som jag länkade till som dels sålts och sedan fått en massa barn.
Jag har inte sagt att 40+ inte är en hög ålder att få barn, det jag sagt är att det är vanligare nuförtiden att kvinnor väntar. Har inte sagt att det är positivt. Väntar man för länge kan det vara kört.

Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
När Tony nu äntligen stod på flygplatsen inför stundens allvar att Melissa&Cristy skulle komma! Då dyker Agneta Sjödin upp stör & lägger sig i. Blev så jävla irriterad, hon förstör hela serien. Spolar fram, snacka om att hon inte får jobb längre utan nödlösning att slänga in henne där hon ej behövs!!!
Instämmer. Det blev bara ett störande moment i handlingen att pressa in Agneta där. Helt onödigt.
Citera
2024-02-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vet inte vad du har för umgänge men de flesta afrikanska/svarta kvinnor åldras betydligt bättre än såhär. Jämfört med många andra afrikanska kvinnor har inte heller Fiona haft det särskilt svårt, har bara fött ett barn t ex jämfört med många andra kvinnor och t ex kvinnan som jag länkade till som dels sålts och sedan fått en massa barn.
Jag har inte sagt att 40+ inte är en hög ålder att få barn, det jag sagt är att det är vanligare nuförtiden att kvinnor väntar. Har inte sagt att det är positivt. Väntar man för länge kan det vara kört.

Det är ju egentligen skitsamma vad du tycker och tänker, Fiona är född tidigt 80-tal och det är ett faktum du inte kan ändra på. Du får försöka hitta någon som liknar Lasse.
Citera
2024-02-28, 11:34
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Det är ju egentligen skitsamma vad du tycker och tänker, Fiona är född tidigt 80-tal och det är ett faktum du inte kan ändra på. Du får försöka hitta någon som liknar Lasse.
Du vet ingenting om detta "faktum". Har du kollat hennes ID-handlingar? Man kan dessutom inte ens lita på ID-handlingar från Afrika...
Har ingen aning om varför du till varje pris vill tro att Fiona är yngre men vill du leva med den illusionen så varsågod.
Citera
2024-02-28, 11:39
Medlem
Citat:
Du vet ingenting om detta "faktum". Har du kollat hennes ID-handlingar? Man kan dessutom inte ens lita på ID-handlingar från Afrika...
Har ingen aning om varför du till varje pris vill tro att Fiona är yngre men vill du leva med den illusionen så varsågod.

Som sagt skaffa dig en egen 80+ gubbe och låt detta paret vara ifred ifrån dina lögner och påhopp.
Citera
2024-02-28, 11:41
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Som sagt skaffa dig en egen 80+ gubbe och låt detta paret vara ifred ifrån dina lögner och påhopp.
Begåvat. Jag har inget behov av en 80+.
Det är mer dina fantasier att gå igång på äldre personer...
Citera
2024-02-28, 11:46
Medlem
Citat:
Begåvat. Jag har inget behov av en 80+.
Det är mer dina fantasier att gå igång på äldre personer...

Då är du bara störd i huvudet som vill förstöra deras fina förhållande och därmed förhindra deras familjebildning.
Citera
2024-02-28, 21:22
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Då är du bara störd i huvudet som vill förstöra deras fina förhållande och därmed förhindra deras familjebildning.

1. Det är inget fint förhållande. Hon tycks bara vilja utnyttja honom för avel och ekonomisk vinning.
2. Jag hoppas verkligen inte att de får barn. Stackars barn i så fall. En pappa som är alldeles för gammal och lär dö innan barnet hinner växa upp och en mamma som inte verkar vara helt mentalt kapabel. Det är synd att Lars anhöriga inte lyckats få honom på andra tankar.
3. Jag är inte störd i huvudet för att jag hävdar det uppenbara, att Fiona ser äldre ut än den ålder som hon uppger, ej heller är det något som lär förstöra deras förhållande (tyvärr).
Citera
2024-02-28, 23:16
Medlem
Citat:
1. Det är inget fint förhållande. Hon tycks bara vilja utnyttja honom för avel och ekonomisk vinning.
2. Jag hoppas verkligen inte att de får barn. Stackars barn i så fall. En pappa som är alldeles för gammal och lär dö innan barnet hinner växa upp och en mamma som inte verkar vara helt mentalt kapabel. Det är synd att Lars anhöriga inte lyckats få honom på andra tankar.
3. Jag är inte störd i huvudet för att jag hävdar det uppenbara, att Fiona ser äldre ut än den ålder som hon uppger, ej heller är det något som lär förstöra deras förhållande (tyvärr).

Nej men du är det pga punkt 1 samt punkt 2. Att du tycker Fiona ser äldre ut behöver inte betyda att hennes kronologiska ålder inte överensstämmer med den som hon angett.
Citera
2024-02-29, 11:06
Medlem
VoktorDodkas avatar
Så tröttsamt att disco+ är så usla med textningen på älskar älskar inte, inte ett enda avsnitt den här säsongen har dom klarat svensk text förrän under kvällen, ett avsnitt fanns med svensk text men efter där första reklampausen skulle varit så var det fel text. Idag är det som vanligt bara dansk text.

Och Fiona är så uppenbart ute efter att hinna få fäste i Sverige, blir inget barn där, det är bara ett sätt att med alla medel klamra sig fast vid halmstrået hon fått fatt i. Bland det första hon sa när dom träffades var att hon var så kåt, skämskudde fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in