2024-02-23, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Vaddå gubbsjuk? Han har valt en kvinna som förmodligen inte är långt ifrån klimakteriet, svårt att skaffa barn med en jämnårig kvinna i 80 års åldern.
Väldigt sjukt och egoistiskt att skaffa barn vid den åldern
Citera
2024-02-23, 10:20
Avslutad
Har Fiona ingen som helst koll på kyl och frys. Och att konservera gurkor.
Citera
2024-02-23, 10:37
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Det är ett extremt exempel du tar upp, förstår du inte det? Det är som att säga att Dagny, som tragiskt dog för ett tag sen var den svenska genomsnittskvinnan sett till åldrande.

Fiona ser ut som en typisk 41 årig kvinna ifrån Uganda.

Ja, det är extremt att kvinnan i mitt exempel fött så många barn.
Vad som är mer extremt däremot är att Fiona har åldrats värre än vad den kvinnan har gjort.
Fiona kan inte vara normen när ingen annan afrikansk kvinna i fyrtioårsålden som kommer upp när jag söker ser lika gammal ut.
Fortsätt att vara naiv om du vill, jag kommer att vidhålla min uppfattning att hon är äldre än 41 år vilket även förklarar att hon är så desperat att få fram ett barn.
Citera
2024-02-23, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Vad som är mer extremt däremot är att Fiona har åldrats värre än vad den kvinnan har gjort.
Fiona kan inte vara normen när ingen annan afrikansk kvinna i fyrtioårsålden som kommer upp när jag söker ser lika gammal ut.
Fortsätt att vara naiv om du vill, jag kommer att vidhålla min uppfattning att hon är äldre än 41 år vilket även förklarar att hon är så desperat att få fram ett barn.
Håller med dig, jag gissar med att hon är äldre, kanske närmare 55.
Citera
2024-02-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Väldigt sjukt och egoistiskt att skaffa barn vid den åldern

Inte värre än kvinnor som skaffar barn ”själv”.
Citera
Avslutad
Citat:
Håller med, hon ser ut att vara bra bit över 50
Citera
Avslutad
Citat:
Inte värre än kvinnor som skaffar barn ”själv”.
Det är med väldigt egoistiskt.
Citera
2024-02-23, 11:26
Medlem
Citat:

Jag har pratat med en del afrikanska kvinnor i 40 års åldern och de har sett lika gamla ut som Fiona, anledningen till att hon är ”desperat” är för att 40+ är en hög ålder för en kvinna att bli gravid oavsett vad du tycker, några år till och det är i princip omöjligt att bli gravid på ”naturlig väg” utan måste till IVF och det är inte gratis.
Citera
2024-02-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Det är med väldigt egoistiskt.

Skaffa barn är en egoistisk handling öht såvida man inte har supergener för då har man tvärtom nästan en skyldighet till mänskligheten att föra sina gener vidare.
Citera
2024-02-23, 12:54
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Eftet senaste avsnittet är mitt intryck av manliga deltagarna,
Lars - gubbsjuk äldre farbror, social och har humor, men verkar på gränsen till bli lite för velig.
Tony - vet inte vad det är men kanske den sega dialekten och inte riktigt rätt möblerat på övervåningen om man säger så.
Rolf - slemmig typ, får nästan kalla kårar av den utstrålningen. Tippar det tar slut snabbt som attan. Kladda på thaitjejens morsa i håret var nog spiken.

Haha alltså verkligen +1.
Satte precis på tredje avsnittet samtidigt som jag skulle äta lunch. Tappade fan aptiten när 80åriga Lars och hans 40+are ska försöka skaffa barn. Det är fan olagligt.

Edit: Alltsåååå euw när det första han visar i sitt hem är sängen och försöker slänga upp henne på den men han är för gammal för att orka, då kryper hon snällt upp där och särar på benen? Bahahaha. Nej!
Senast redigerad av bellusorca 2024-02-23 kl. 12:57.
Citera
2024-02-24, 10:44
Medlem
Jag tyckte nästan roligast i hela senaste avsnittet var när Fiona hämtades från flygplatsen och i bilen så pratar hon om vad hon vill se i Sverige och nämner Liseberg.
Han svarar: Ica Maxi

Jag jag fattar att det säkert är klippt så att det ska verka som att konversationen var exakt så. Kul tyckte jag oavsett. 😊
Citera
2024-02-24, 13:31
Medlem
När Tony nu äntligen stod på flygplatsen inför stundens allvar att Melissa&Cristy skulle komma! Då dyker Agneta Sjödin upp stör & lägger sig i. Blev så jävla irriterad, hon förstör hela serien. Spolar fram, snacka om att hon inte får jobb längre utan nödlösning att slänga in henne där hon ej behövs!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in