2024-02-27, 19:22
Medlem
LisochLoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftigkille18
Du missuppfatta mig, med ”ursäkter” menade jag att han måla upp sitt självmord som en sorts av protest för just Palestina. Eld brukar inte vara så himla plågsamt eftersom att du bränner bort nerverna.

Kanske jag som är mesig, men tycker det gör rätt bra ont att bränna sig, bara på en liten yta. Att bränna bort alla nerverna måste göra rätt maxat ont innan dom är bortbrända, den smärtan sitter nog i även efter det slutar göra ont på nytt. Lär det inte svida rätt bra på insidan också?

Sen paniken och ångesten och inte kunna andas osv lär inte göra smärtan mer lätthanterlig Ne brrrr.
Citera
2024-02-27, 19:29
Medlem
Jag-Blonds avatar
Fler HAMAS runkare borde göra det samma, bränn upp er för er äckliga terroristorganisation, tror verkligen högdjuren bryr sig, NOT.
Citera
2024-02-27, 20:16
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Du kanske ska ta din medicin? Det borde Aaron också ha gjort.

Han argumentera sönder ditt motstånd och då kommer du med personangrepp lol
Citera
2024-02-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Han argumentera sönder ditt motstånd och då kommer du med personangrepp lol
Världen är orättvis och allt är en judekonspiration? Jo jag tackar jag.
Citera
2024-02-27, 21:30
Medlem
fittslems avatar
Mest impad över hur han lyckades stå så länge
Citera
2024-02-27, 21:34
Medlem
Lyckades han? Avbröt han kriget?
Citera
2024-02-27, 21:55
Medlem
Blir låtsaspalestiniern Aaron sedd som martyr nu?
Och väl i det islamska paradiset, får han gosa med 72 oskulder eller blir det låtsasjungfruer, typ plastdockor, för Aarons del?
Citera
2024-02-27, 22:34
Medlem
HejaFinlands avatar
Mycket konstigt sätt att protestera. Genom ett plågsamt självmord. Hans familj och vänner blir ledsna men Israels regering bryr sig ju inte det minsta om detta. Var han deprimerad? Psykiskt sjuk?
Citera
2024-02-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberheimXI
En idiot och hans brasa blir snabbt till en hög med förkolnat fläsk. Och minuten efter gick världen vidare som om inget hade hänt.
Vilket fruktansvärt sätt att dö på. Vågar inte ens tänka på smärtan. Men du har rätt det kommer inte hända ett jota av det han tog livet av sig helt i onödan. Tragiskt tycker jag.
Citera
2024-02-27, 22:40
Avstängd
Lägger detta i kategorin neurotiskt. Spontant kan jag inte, när jag läser sånt här, tänka att den sociala ingenjörskonst som finns i USA:s armé numera, skapar förvirring och att det kan vara början på ökad splittring i leden, när man går in i en armé som kan uppfattas som alltmer ledarlös.
Citera
2024-02-27, 23:00
Medlem
nintendoKalles avatar
Kul att se någon bli eld och lågor för en sak den tror på!
Citera
2024-02-27, 23:06
Bannlyst
Se länk nedan till beskrivning över vem han var och hans bakgrund

"Aaron Bushnell also grew up in a strict religious sect, the Community of Jesus, whose members would often join the military"

https://www.theguardian.com/us-news/2024/feb/27/aaron-bushnell-israel-embassy-anarchist-community-of-jesus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in