2024-02-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast nervös har hon ju alltid varit så ser faktiskt ingen större skillnad.

Visserligen men tycker det är mer påklistrat nu. Hon har alltid varit awkward men det blir mer tydligt när hon (som jag tror) spelar glad.
Citera
2024-02-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Extra skönt med ännu en vuxen som kan passa Laris tycker HT och åker till mamman. Jösses det blir kul att se hur det ska gå när hon kan röra sig sen om hon redan nu behöver tre vuxna som passar henne.
Jag börjar nästan ifrågasätta hur jag och min man lyckats vara hemma med våra barn helt själva i perioder men ändå fått massa annat skit gjort? Vad är det som är så svårt för Hanna?

Lägg ner Lars på golvet med en prasselbok eller nån annan leksak?

Hon får det att låta som att de ska skriva och skicka flera hundra inbjudningskort.

Tips, gör det ikväll när Lars sover?
Citera
2024-02-27, 17:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Jag börjar nästan ifrågasätta hur jag och min man lyckats vara hemma med våra barn helt själva i perioder men ändå fått massa annat skit gjort? Vad är det som är så svårt för Hanna?

Hon får det att låta som att de ska skriva och skicka flera hundra inbjudningskort.

Får kolla sen på bilderna från dopet och se exakt hur många kort Hanna behövde skicka och som krävde tre barnvakter åt en stillaliggande bebis.
Citera
2024-02-27, 18:08
Medlem
Citat:

Visst gör man. Börjar fundera på om man gör något fel när man roddar två barn och partner som jobbar heltid och barn som har fritidsaktiviteter på kvällar/helger..

Förstår liksom inte hur hon inte kan hinna med saker? Världens slappaste jobb (om det ens räknas som jobb det hon gör..) och värlens enklaste unge (av det vi får se). Fast å andra sidan så vet vi ju att HT kryddar allt hon gör för att låta mer busy än vad hon är.
Citera
2024-02-27, 18:14
Medlem
Jag är nyfiken på hur mycket hon drar in på det här "jobbet" hon har, när släpps inkomståret 2023?
Citera
2024-02-27, 18:25
Medlem
Ca 17 inbjudningar ser det ut som. När vi hade dop för mitt yngsta barn i augusti så fixade jag allt det där själv. Till saken hör att min sambo jobbade och vi har flera barn. Det gick hur bra som helst. Fanns ingen tanke på att vi kanske behövde vara ett helt kollektiv med 3 vuxna /barn. Att jag inte gick in i väggen där 🤪 Fattar verkligen inte hur hon inte kan fixa saker själv och gör allting så jävla svårt.
Citera
2024-02-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ca 17 inbjudningar ser det ut som. När vi hade dop för mitt yngsta barn i augusti så fixade jag allt det där själv. Till saken hör att min sambo jobbade och vi har flera barn. Det gick hur bra som helst. Fanns ingen tanke på att vi kanske behövde vara ett helt kollektiv med 3 vuxna /barn. Att jag inte gick in i väggen där 🤪 Fattar verkligen inte hur hon inte kan fixa saker själv och gör allting så jävla svårt.
Exakt! Samma här, fixade allt sånt helt själv.

Vet inte om Hanna är så pass beräknande att hon skrev "mamma måste hjälpa till" för att hon vet att det skapar reaktioner? Om hon bara hade skrivit "fixar dopkorten hemma hos mamma istället så hon fick träffa Lars, de va ett tag sen de sågs" så hade hon inte fått Samma reaktioner..
Citera
2024-02-27, 18:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna gjorde det igen, dvs ett samarbete som klipps mitt i en mening. Kolla senaste stories.
Lär hon sig aldrig av sina misstag?
Ska bli mycket spännande däremot att se hennes kulinariska kunskaper närmste dagarna.
Citera
2024-02-27, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Nä så vidrigt, jag undrade först om det kanske var nåt nytt eftersom dom såg lite sladdriga ut och då kanske hette fladdriga riddare istället🙈

Sjukt märkligt att hon inte har fattat att fattiga riddare har funnits i en evighet och inte är nåt jättenytt. Säger en del om hennes matkunskaper.

Ja, verkligen helt sjukt att hon tror att fattiga riddare är nåt nytt som kommit och blivit ”känt” via TikTok… att hon inte är nån stjärna i köket har man ju förstått, men man undrar ju om hon bott under en sten när hon skriver sånt…
Citera
2024-02-27, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna gjorde det igen, dvs ett samarbete som klipps mitt i en mening. Kolla senaste stories.
Lär hon sig aldrig av sina misstag?
Ska bli mycket spännande däremot att se hennes kulinariska kunskaper närmste dagarna.

Jag har för mig jag hört andra influencers prata om att deras samarbetsvideo skickas till företaget för att de ska godkänna videos. Är det inte så längre? För HTs video är konstant dåliga, som du skriver, lär hon sig aldrig? Jag menar om man tjänar ”så pass mycket” som influencer att man inte behöver ett jobb vid sidan om, bör de då inte ställas lite krav? Sjuk bransch om man tjänar bra med pengar men inga krav ställs.
Citera
2024-02-27, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Jag är nyfiken på hur mycket hon drar in på det här "jobbet" hon har, när släpps inkomståret 2023?
Borde släppas inom kort. Kollade ratsit nu men finns enbart för 2022 ännu, vilket då var 230 527kr. Månadslön, innan skatt, på 19210kr.
Citera
2024-02-27, 19:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Borde släppas inom kort. Kollade ratsit nu men finns enbart för 2022 ännu, vilket då var 230 527kr. Månadslön, innan skatt, på 19210kr.

Oj, den var inte rolig 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in