Citat:
Ursprungligen postat av
Gimmi1985
Glöm allt vad spelpaus, Gamban osv heter för inget av detta funkar. Du kommer förr eller senare falla dit och spela. Det du måste göra är att strypa pengar.. Klipp sönder dina kort och få lönen insatt på din frus konto eller behåll kortet och be henne föra över veckopengar.. Ser att vissa ”skojar” om att du ska försöka spela och vinna så du kan betala skulden.. Sjukt nog så var det exakt det jag gjorde, jag hade inte lika stor skuld som du men 400k. Vann 750k så jag betalade in skiten och va fri som en fööööööögel🤣
Hur reagerade folket i din närhet? Jag har några i min bekansskapskrets som avskyr spel för principiella skäl och anser att man ska arbeta för sin brödföda och att spela är fult. Om jag sätter en storvinst skulle de typ tycka att det var blodspengar eller något, lol. De är inte kloka.
Klart man ska jobba och att det smarta för TS är att undvika spel, men 750k är 750k oavsett vad 100% renlevnads/spara-spara människorna på det här forumet och irl tycker, det är värt lika mycket vare sig man knegat 18 timmar per dag för pengarna eller rötat in dem, vad det handlar om sen är vad man gör med kapitalet.